Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Yamaha tzr 2009 rossi opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1092 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64429 - Yamaha tzr 2009 rossi opvoeren
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 8472 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rugby be 9-5-2011 23:55 Print topicpost
Posts: 9
Hallo,
Ik zou mijn yamaha tzr 2009 willen opdrijven tot een 70 per uur. ik weet wel niet wat ik moet doen.
Hoeveel zou ik rijden met een leovince v6 en wat er dan nog veranderen.
of wat moet ik standaard veranderen en hoe?
mijn uitlaat zit vast gelast dus de rondel kan ik er niet uit halen??
 

Ivo93 9-5-2011 23:57 Print reply

Posts: 144
Wat zit je uitlaat?

Hoe zit hij vast gelast dan?

Je kan het beste dan gewoon je prop eruit halen (en dan afstellen en eventueel kloten met tandwielverhoudingen)
 
clutch 9-5-2011 23:58 Print reply

Posts: 993
vastgelast? waaraan? niet je cilinder hoop ik?

 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
Ivo93 9-5-2011 23:59 Print reply

Posts: 144
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: clutch
vastgelast? waaraan? niet je cilinder hoop ik?



Hahahha dat hoop ik ook niet!
Wat voor beunhaas zal dat geweest zijn dan als dat zo was haha?
 
rugby be 10-5-2011 0:00 Print reply
Posts: 9
uuh vastgelast waar de rondel zit bij de vijzen die je normaal moet opendoen om je rondel eruit te halenwaar de uitlaat in 2 gedeeld is

 
clutch 10-5-2011 0:00 Print reply

Posts: 993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ivo93
[...]


Hahahha dat hoop ik ook niet!
Wat voor beunhaas zal dat geweest zijn dan als dat zo was haha?


stel dat het wel is gebeurd, best kans dat je cilinder daardoor krom is getrokken. ben geen lasser van beroep, maar volgens mij is dat een vaak voorkomend fenomeen...

 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
rugby be 10-5-2011 0:01 Print reply
Posts: 9
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ivo93
[...]


Hahahha dat hoop ik ook niet!
Wat voor beunhaas zal dat geweest zijn dan als dat zo was haha?


uitlaat kan eraf maar kan niet open (in 2 delen)
 
clutch 10-5-2011 0:03 Print reply

Posts: 993
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/168

faq over 2007 tzr ontgrenzen.

edit:
zit hem net door te lezen. vind het wel apart.

ik heb er zelf geen ervaring mee. dit is dan ook iets wat je op eigen risico moet proberen

Dit bericht is gewijzigd door clutch op 10-5-2011 om 0:06 uur.
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
rugby be 10-5-2011 0:09 Print reply
Posts: 9
maar als ik de CDI ontgrens ga ik niet sneller optrekken hé? ofwel?
 
rugby be 10-5-2011 0:11 Print reply
Posts: 9
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: clutch
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/168

faq over 2007 tzr ontgrenzen.

edit:
zit hem net door te lezen. vind het wel apart.

ik heb er zelf geen ervaring mee. dit is dan ook iets wat je op eigen risico moet proberen

Dit bericht is gewijzigd door clutch op 10-5-2011 om 0:06 uur.

alvast bedankt
 
clutch 10-5-2011 0:22 Print reply

Posts: 993
ik zou het niet weten. nooit geprobeerd.

maar misschien komt je powerband dan beter tot zn recht en trek je toch wat beter door.

 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
mx-jacob 10-5-2011 7:42 Print reply

Posts: 2938
vriend van mij heeft de prop uit de uitlaat laten halen en een grotere sproeier er in trekt nu hard zat je kan ook nog je tandwiel verhouding veranderen
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
ChielTZR 10-5-2011 9:47 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rugby be
maar als ik de CDI ontgrens ga ik niet sneller optrekken hé? ofwel?



als je je CDI ontgrenst krijg je hoger toerenbereik waardoor je ook hogere snelheden kunt behalen. Je gaat er idd niet sneller van optrekken.

enne, die uitlaat, die kan je toch openslijpen, prop eruit, en weer dichtlassen?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Aprilia RX 50 2003 10-5-2011 10:35 Print reply

Posts: 6717
zo'n prop zit toch gewoon aan het begin van je uitlaat?

zodra hij van de cilinder af kan, kan je er ook bij om de prop er uit te halen

of zit dat anders met tzr
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
ChielTZR 10-5-2011 10:52 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
zo'n prop zit toch gewoon aan het begin van je uitlaat?

zodra hij van de cilinder af kan, kan je er ook bij om de prop er uit te halen

of zit dat anders met tzr


zit anders bij tzr
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
clutch 10-5-2011 12:06 Print reply

Posts: 993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]



als je je CDI ontgrenst krijg je hoger toerenbereik waardoor je ook hogere snelheden kunt behalen. Je gaat er idd niet sneller van optrekken.

enne, die uitlaat, die kan je toch openslijpen, prop eruit, en weer dichtlassen?


zit er geen katalysator in die uitlaat dan? dat kun je niet zomaar open slijpen dan. is niet echt gezond.
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.

Dit topic is 8472 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved