Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 45"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 756 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62513 - "Kleine vragen Topic Deel 45"
Pagina 173 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 172, 173, 174 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 160544 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

shirioko 13-12-2010 19:00 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: midas
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: shirioko
[...]

ja die kleuren staan voor de kleuren van de draden in je kabelboom
die blauwe bolletjes zijn idd punten waar de draden samenkomen, daar kun je de draden gewoon aan mekaar verbinden (aan elkaar solderen, in mekaar draaien, kroonsteentje er tussen, genoeg mogelijkheden)
de high beam is je grootlicht en low beam je stadslicht
--------------------------------------------------------------------------------


ik heb maar één lampje (ik heb een puch koplamp) dus dan trek je dat blauwe stuk van de bedrading in het 3e plaatje gewoon door.
Toch?



yep, naar voor en naar achter
 
koen007 13-12-2010 19:34 Print reply

Posts: 414
Ik zag dat de blanke lak laag die op mijn uitlaat zat nog al dun was geworden,
Dus heb ik de oude lak laag verwijderd met verfafbijt
En een nieuwe lak laag aangebracht,
Maar tot mijn schrik was de verkleuring bij de lasnaatjes helemaal weg, , zo zag hij er uit:http://www.schaafbromfietsen.nl/webwinkel/imgshop/00001883.jpg
Nu is het dus een hele blanke uitlaat,
Hoe kan ik die verkleuring het beste terug krijgen?

Alvast bedankt!
 
AlexSenda 13-12-2010 19:37 Print reply

Posts: 648
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen007
Ik zag dat de blanke lak laag die op mijn uitlaat zat nog al dun was geworden,
Dus heb ik de oude lak laag verwijderd met verfafbijt
En een nieuwe lak laag aangebracht,
Maar tot mijn schrik was de verkleuring bij de lasnaatjes helemaal weg, , zo zag hij er uit:http://www.schaafbromfietsen.nl/webwinkel/imgshop/00001883.jpg
Nu is het dus een hele blanke uitlaat,
Hoe kan ik die verkleuring het beste terug krijgen?

Alvast bedankt!


Inbranden heet zoiets.
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/172
 
MaXi-PuCh 13-12-2010 19:37 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen007
Ik zag dat de blanke lak laag die op mijn uitlaat zat nog al dun was geworden,
Dus heb ik de oude lak laag verwijderd met verfafbijt
En een nieuwe lak laag aangebracht,
Maar tot mijn schrik was de verkleuring bij de lasnaatjes helemaal weg, , zo zag hij er uit:http://www.schaafbromfietsen.nl/webwinkel/imgshop/00001883.jpg
Nu is het dus een hele blanke uitlaat,
Hoe kan ik die verkleuring het beste terug krijgen?

Alvast bedankt!


lekker temperatuurtje om te gaan spuiten

ik denk dat ze wel weer terugkomen als je uitlaat ff warm is geweest.
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
ChielTZR 13-12-2010 19:48 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen007
Ik zag dat de blanke lak laag die op mijn uitlaat zat nog al dun was geworden,
Dus heb ik de oude lak laag verwijderd met verfafbijt
En een nieuwe lak laag aangebracht,
Maar tot mijn schrik was de verkleuring bij de lasnaatjes helemaal weg, , zo zag hij er uit:http://www.schaafbromfietsen.nl/webwinkel/imgshop/00001883.jpg
Nu is het dus een hele blanke uitlaat,
Hoe kan ik die verkleuring het beste terug krijgen?

Alvast bedankt!


gasbrander?
staat hier ook wel op bf beschreven.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
tsxhunter 13-12-2010 19:50 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]

Heb je het niet gewoon uitgevinkt op dat inlogvenster?
Dat je niet automatisch in logt?



nee, vink ik elke keer opnieuw aan
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
koen007 13-12-2010 19:51 Print reply

Posts: 414
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AlexSenda
[...]


Inbranden heet zoiets.
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/172


Dank je
Verder Vind het wel vaag dat hij zo snel lelijk word,
Ik heb niet eens geschuurd!
De kleur die op de uitlaat zit als hij de fabriek verlaat,
Word die gevormd door het lassen van de uitlaat zelf?
Of word die kleur bewust aangebracht?

Dit bericht is gewijzigd door koen007 op 13-12-2010 om 19:53 uur.
 
kroonenburg 13-12-2010 20:02 Print reply

Posts: 259
kan iemand mij vertellen welke bougie de sterkste schok/vonk/laagste weerstand geeft?

graag een bericht in me inbox

danku

Dit bericht is gewijzigd door kroonenburg op 13-12-2010 om 20:08 uur.
 
Maup 13-12-2010 22:15 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kroonenburg
kan iemand mij vertellen welke bougie de sterkste schok/vonk/laagste weerstand geeft?

graag een bericht in me inbox

danku

Dit bericht is gewijzigd door kroonenburg op 13-12-2010 om 20:08 uur.

Haha, je inbox. Luie donder!
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
MBKmagnumXR 14-12-2010 17:28 Print reply
Posts: 2
yo ,ik heb een mbk magnum xr ( zoek maar op als je dat niet kent )en daar heb ik een 21.5 carbu van een pitbike op gekregen
(koppelstukje gedraaid op draaibank) maar ik zit met een spruitstuk van 14 mm , dan help die 22 niet veel , of wel?
maar deze carbu is super zuinig!

hebben we getest m'n vriend met een yamaha neos met 12.5 carbu en ik met die 21.5 en we reden met evenveel benzine de eerste die stilviel verloor, ik won!hij dacht natuurlijk dat de mijne zuipt als geen ander beide halen een top van 90per uur.
 
RXBaz 14-12-2010 17:32 Print reply

Posts: 1879
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBKmagnumXR
yo ,ik heb een mbk magnum xr ( zoek maar op als je dat niet kent )en daar heb ik een 21.5 carbu van een pitbike op gekregen
(koppelstukje gedraaid op draaibank) maar ik zit met een spruitstuk van 14 mm , dan help die 22 niet veel , of wel?
maar deze carbu is super zuinig!

hebben we getest m'n vriend met een yamaha neos met 12.5 carbu en ik met die 21.5 en we reden met evenveel benzine de eerste die stilviel verloor, ik won!hij dacht natuurlijk dat de mijne zuipt als geen ander beide halen een top van 90per uur.


het nekt de winst van een 21.5 carb natuurlijk behoorlijk als je geen bijpassend spruitstuk hebt. maar wat is verder eigenlijk precies je vraag?
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
Paul de Salmiakbal 14-12-2010 17:36 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBKmagnumXR
yo ,ik heb een mbk magnum xr ( zoek maar op als je dat niet kent )en daar heb ik een 21.5 carbu van een pitbike op gekregen
(koppelstukje gedraaid op draaibank) maar ik zit met een spruitstuk van 14 mm , dan help die 22 niet veel , of wel?
maar deze carbu is super zuinig!

hebben we getest m'n vriend met een yamaha neos met 12.5 carbu en ik met die 21.5 en we reden met evenveel benzine de eerste die stilviel verloor, ik won!hij dacht natuurlijk dat de mijne zuipt als geen ander beide halen een top van 90per uur.

Nja, als je spruitstuk maar 14mm is dan is je effectieve doorsnede van je inlaat nog steeds maar 14mm, dus een 21.5 carb heeft dan 0,0 nut toch?
En dan heb je niet alleen de doorlaat van het spruitstuk, maar ook nog eens de diameter van de intake in de kop, diameter van de klep & kleplift tezamen e.d. die voldoende moet zijn om die 21.5 niet te nekken.

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 14-12-2010 om 17:37 uur.
 
MBKmagnumXR 14-12-2010 17:49 Print reply
Posts: 2
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RXBaz
[...]


het nekt de winst van een 21.5 carb natuurlijk behoorlijk als je geen bijpassend spruitstuk hebt. maar wat is verder eigenlijk precies je vraag?


tja of het dus zin heeft van die 21.5 carbu.

wil weten of ik al dan niet een ander spruitstuk moet steken...ja dus
 
RXBaz 14-12-2010 17:50 Print reply

Posts: 1879
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBKmagnumXR
[...]


tja of het dus zin heeft van die 21.5 carbu.

wil weten of ik al dan niet een ander spruitstuk moet steken...ja dus



okej toch je vraag beantw , en controleer ook ff wat paul zei, voor maximale winst moet het hele traject kloppen met elkaar
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
AlexSenda 14-12-2010 22:07 Print reply

Posts: 648
Weet iemand een vergelijkbaar product van: S100 Polishing soap?

EDIT: en of je die s100 in nl kan halen. aangezien het in amerika veel gebruikt wordt.

Dit bericht is gewijzigd door AlexSenda op 14-12-2010 om 22:08 uur.
 

Dit topic is 160544 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 173 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 172, 173, 174 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved