Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 831 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 66 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109457 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JB1 30-10-2009 23:39 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MX Racing
past een membraam van een 50cc cilinder ook in een 80cc cilinder van een mt?????


Ja
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Yield 31-10-2009 0:13 Print reply
Posts: 279
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


wat heeft je vertanding met dit verhaal te maken?


Ik denk niets, maar het kan nooit kwaad om het even te noemen. Ook nog antwoord of dat niet?
 
iphone torrent 13yo cam rip mp3 vevo vrijheid snel geld verdienen belasting ontwijken klacht geen bereik oplichter hulp gevraagd opzeggen valium
Royal Club 31-10-2009 1:08 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yield
[...]


Ik denk niets, maar het kan nooit kwaad om het even te noemen. Ook nog antwoord of dat niet?


ja. er zit iets niet goed in je bak of is uitgesleten, kan nu ff niks bedenken wat direct zus en zo zou kunnen zijn
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Rieju_Stefan 31-10-2009 8:51 Print reply

Posts: 1146
Aan welke onderdelen zit de krukas allemaal vast in een blok?
 
lexyver 31-10-2009 11:05 Print reply
Posts: 553
Ik had even een vraagje over de Fasmem duo uitlaat voor een Rs.
Ik kwam een tegen op een advertentie en hij lijkt me wel vet om op me brom te hebben, maar is het ook wat? Hier een site die em verkoop, http://boutique.tvx-...dex.php?cPath=34_261

Zie net ook dat ze allemaal kuiwerk enz voor rs50/125 verkopen, en goedkoop

Dit bericht is gewijzigd door lexyver op 31-10-2009 om 11:07 uur.
 
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography!
Rieju_Stefan 31-10-2009 11:39 Print reply

Posts: 1146
Hoe moet je de speling controleren van je krukas?
Ik kan hem wel van 'boven naar beneden' bewegen maar niet van 'links naar rechts' zeg maar.
 
gerwin88 31-10-2009 11:52 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanBooyink
Hoe moet je de speling controleren van je krukas?
Ik kan hem wel van 'boven naar beneden' bewegen maar niet van 'links naar rechts' zeg maar.


Daar is ook een faq van klik HIER
 
VW rider for live
Rieju_Stefan 31-10-2009 12:11 Print reply

Posts: 1146
Quote:
Big-end lager: krukas stilhouden en drijfstang proberen eraf te trekken/erin te duwen, als je hier n tikje in voelt --> Verry verry bad !! dit wordt snel erger als je zo doorrijdt.
Als de kleur van je drijfstang paars/blauwig is betekend dit ook dat ie erg heet is geweest en het kan dus zijn dat ie niet meer goed is.


Dus de big-end lager is van mij kapot als ik het goed heb? Ik voel niet echt een tikje maar kan hem er best wel ver in duwen/ eraf trekken.
 
Knipperlicht 31-10-2009 17:14 Print reply

Posts: 1833
Hallo,

Weet iemand nog of dit MRD dashboard nog te krijgen is en waar?




 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
dopsleutelman 31-10-2009 17:33 Print reply
Posts: 64
Wat is het verschil in verbruik ongeveer met:

Honda MT 70cc
13mm -> 16mm of 13mm -> 18m

en wat is het verschil in verbruik met
Honda MT 70cc
13mm
Origineel luchtfilter -> Powerfilter (eentje met ijzeren gaas en daar binnen in schuim)
 
Fryslân!
ChielTZR 31-10-2009 17:37 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dopsleutelman
Wat is het verschil in verbruik ongeveer met:

Honda MT 70cc
13mm -> 16mm of 13mm -> 18m

en wat is het verschil in verbruik met
Honda MT 70cc
13mm
Origineel luchtfilter -> Powerfilter (eentje met ijzeren gaas en daar binnen in schuim)


verschil in carb zul je wel merken. verbruik en trekkracht zullen allebeide stijgen.

verschil tussen powerfilter en ori zal niet veel schelen in verbruik, heel heel weinig dus. je trekkracht wordt er ook niet echt groter van, alleen een iets leuker geluidje (harder).
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
rik hulkenberg 31-10-2009 19:58 Print reply

Posts: 10029
ik wil een mb blok reviseren alleen nu zie ik dat er iets is afgebroken bij een as van de versnellingsbak


is dit een belangrijk onderdeel ?



volledige foto
 
harmor 31-10-2009 20:00 Print reply

Posts: 125
klein vraagje, wat voor draad zit er op de temperatuursensor(boven in de cilinderkop) van een derbi senda, oud type
Sommige sites zeggen dat het M14 x 1,25 is, en dan zou dat het zelfde zijn als peugeot? alvast bedankt

 
knoffy 31-10-2009 20:05 Print reply
Posts: 610
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
ik wil een mb blok reviseren alleen nu zie ik dat er iets is afgebroken bij een as van de versnellingsbak

afbeelding
is dit een belangrijk onderdeel ?

afbeelding

volledige foto



nee dat is niet erg zit een pinnetje wat de as beter op zijn plek houd. maar het is niet noodzakelijk.
 
De Schout 31-10-2009 20:12 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: knoffy
[...]



nee dat is niet erg zit een pinnetje wat de as beter op zijn plek houd. maar het is niet noodzakelijk.


dat pinnetje is dus niet om de as beter op z'n plek te houden langs de uitsparing boven het lager komt er olie in wat dan over dat pinnetje(soort gootje) binnen in je as terecht komt, vanwaar de olie het glijlager van het koppelingshuis smeert.
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 109457 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 66 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved