Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Nieuwe gebruikers kunnen zich hier voorstellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 947 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #55580 - Nieuwe gebruikers kunnen zich hier ...
Pagina 22 van 61
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 59, 60, 61Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 139252 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Topic Regels
 
Nieuwe users, Als je een deel van BF niet begrijpt, kijk hier even:

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/183

 

Marnixhondamtxsh 6-4-2011 19:06 Print reply

Posts: 89
oke wou miss daar ook aanmelden maar daar heb ik al vaker opgekeken.
maar wordt er hier altijd zo snel gereageerd
 
JB1 6-4-2011 19:44 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marnixhondamtxsh
oke wou miss daar ook aanmelden maar daar heb ik al vaker opgekeken.
maar wordt er hier altijd zo snel gereageerd


Daar zijn ook actieve users hoor
En ik haal er regelmatig nog een aanbieding weg.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
der Chef 6-4-2011 20:10 Print reply

Posts: 3265
Het niveau daar is gemiddeld nog lager dan hier, dat dan weer wel.
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 6-4-2011 20:13 Print reply

Posts: 9841
hier moet je gewoon weten wie de kennis hebben.

mensen met heel veel posts lullen vaak veel...dus ook veel bs maar zitten er al wel een tijd.

 
Too cool for school!
WJCORE 17-4-2011 18:26 Print reply
Posts: 2
hoi,
ik ben naar de forum gegaan omdat ik wat probleemjes heb met me yamaha TZR.
Precies:

choke uit = normaal
choke aan=rijker lucht/brandstof mengsel

wij hebben alles geprobeert met de choke uit:
hij verzoop de hele tijd als je te veel gas gaf, dit betekent dus te weinig lucht in verhouding tot brandstof
als ik dan de choke aan doe, waardoor hij meer lucht gaat geven, loopt hij wel goed(bijna helemaal perfect).
Dit betekent volgens mij dat je het mengsel rijker moet maken of er gewoon heel simpel een kleinere sproeier of carburateur op moet zetten.
Dit is ook gelijk beter omdat hij dan minder hard gaat.

dus:
Als je gas geeft met choke uit verzuipt hij, te veel brandstof tegenover lucht.
Als je gas geeft met choke aan verzuipt hij niet, heel simpel dus eigenlijk te veel brandstof.

(ik weet niet zo gek veel van brommers af dus kan ook altijd nog wat anders zijn)
 
ChielTZR 17-4-2011 18:28 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WJCORE
hoi,
ik ben naar de forum gegaan omdat ik wat probleemjes heb met me yamaha TZR.
Precies:

choke uit = normaal
choke aan=rijker lucht/brandstof mengsel

wij hebben alles geprobeert met de choke uit:
hij verzoop de hele tijd als je te veel gas gaf, dit betekent dus te weinig lucht in verhouding tot brandstof
als ik dan de choke aan doe, waardoor hij meer lucht gaat geven, loopt hij wel goed(bijna helemaal perfect).
Dit betekent volgens mij dat je het mengsel rijker moet maken of er gewoon heel simpel een kleinere sproeier of carburateur op moet zetten.
Dit is ook gelijk beter omdat hij dan minder hard gaat.

dus:
Als je gas geeft met choke uit verzuipt hij, te veel brandstof tegenover lucht.
Als je gas geeft met choke aan verzuipt hij niet, heel simpel dus eigenlijk te veel brandstof.

(ik weet niet zo gek veel van brommers af dus kan ook altijd nog wat anders zijn)


A: met choke krijgt hij meer benzine,
en B: als hij dan beter loopt moet je rijker mengsel, dus grotere sproeier.

en, volgens mij is dit topic niet bedoelt voor problemen.


Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 17-4-2011 om 18:29 uur.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
-CrJarvin- 9-5-2011 14:59 Print reply

Posts: 362
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
Het niveau daar is gemiddeld nog lager dan hier, dat dan weer wel.


topics die gelijk al worden beantwoord met: ''SEARCH!!!'' vind ik ook nie echt hoog hoor.


Dit bericht is gewijzigd door -CrJarvin- op 9-5-2011 om 15:00 uur.
 
Snelle cilinders zijn blije cilinders :D, dus hoe blij is jouw cilinder?
jesse123 22-5-2011 20:25 Print reply
Posts: 1
Hallo,
ik ben jesse ben 14 jaar oud en nieuw op dit forum
en ik heb vandaag (22-5-11) een 80cc 6 bak uit 1982 gekocht
ik hoop graag dat jullie me verder kunnen helpen met me honda (natuurlek wel in het technical forum )

mvg jesse

Dit bericht is gewijzigd door jesse123 op 22-5-2011 om 20:26 uur.
 
evenflow 23-5-2011 1:00 Print reply
Posts: 30
Hey mensen,

Ik zal me hierbij even voorstellen. Mijn naam is
Diederik, 20 jaar ben woonachtig in Nunspeet en
volg een opleiding voor Recording Engeneer. Ik
Rijd op een Tomor Revival TS, maar wil er in de
nabije toekomst een Kreidler Florett bij. Ben
aardig technisch aan gelegd, heb onder andere
diploma's voor metaal bewerking, meubelbouw en
electra. Dus ik kan misschien helpen met wat
technische dingen!

Ik hoop dat dit een beetje een indicatie geeft
over wie ik ben. Als er vragen zijn hoor ik dat
wel!

Groet, Died
 
Pearl Jam
Venlonaer 23-5-2011 11:39 Print reply

Posts: 2431
Hallo,

Ik ben KristiƔn en ben geboren en getogen in Venlo.
Ik ben 16 jaar geworden in februari en heb mijn rijbewijs een maand later behaald.

Ik heb een Rieju RRX uit 2008 met 11111.1 KM gekocht in Januari , waarvan ik er 960 heb gereden, en deze gaat de verkoop in.

Ik ga hierna een Rieju SMX Pro kopen en hiermee een project beginnen, waar ik in sommige aspecten hulp van de mensen hier kan gebruiken.

Ik heb me al geregistreerd op scooter-freaks.

Ik ben erg leergierig en hoop ook wat te kunnen bijdragen aan dit forum

doei



Dit bericht is gewijzigd door Kristian-m op 23-5-2011 om 11:42 uur.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Frysk 23-5-2011 17:38 Print reply

Posts: 34930
valt me op hoeveel mensen alsnog voor het brommer rijbewijs gaan
 
giggitybyte
irridium77 25-5-2011 22:11 Print reply
Posts: 18
hallo,

Ik ben Thomas "irridium77" De Vos
Uit Belgie, bn er 21, en heb zopas mijn eerste schakeltje gekocht.

Suzuki TS50X LC (1995)
Het plan is om het krapuul te tjoenen tot een goed vermogen. Uiteindelijk herinschrijven als Moto.

Setup:
Cilinder word een Barikit 75CC LC
Tjoenink membraan
16mm mikuni
Uitlaat ben ik nog niet uit.


Hier en daar zal je mij op het forum vinden.

Keep smoking!

 
BenjaminDG 25-5-2011 22:15 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: irridium77
hallo,

Ik ben Thomas "irridium77" De Vos
Uit Belgie, bn er 21, en heb zopas mijn eerste schakeltje gekocht.

Suzuki TS50X LC (1995)
Het plan is om het krapuul te tjoenen tot een goed vermogen. Uiteindelijk herinschrijven als Moto.

Setup:
Cilinder word een Barikit 75CC LC
Tjoenink membraan
16mm mikuni
Uitlaat ben ik nog niet uit.


Hier en daar zal je mij op het forum vinden.

Keep smoking!



Dus iets wat misschien 100 zal halen en wat een hoop geld kost ga jij als moto inschrijven?

Voor minder geld heb je al een echte motorfiets
 
Vlaanderen vrij!
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 25-5-2011 22:31 Print reply

Posts: 8766
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Dus iets wat misschien 100 zal halen en wat een hoop geld kost ga jij als moto inschrijven?

Voor minder geld heb je al een echte motorfiets


Er 50cc's geweest in Belgiƫ die direct motorpapieren hadden bij levering. Maar dat is van in de tijd dat de dieren nog spraken.

Om een TSX als motor in te schrijven vertrek je best van een TS80X (import dus), dan heb je dus ook geen kitje nodig, als het blok van je import motor nog goed is.

En zelfs dat is voor de liefhebber, want inderdaad kan je beter een recente 125 scoren; portomonnee-gewijze gezien dan.
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
JB1 25-5-2011 22:43 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: irridium77
hallo,

Ik ben Thomas "irridium77" De Vos
Uit Belgie, bn er 21, en heb zopas mijn eerste schakeltje gekocht.

Suzuki TS50X LC (1995)
Het plan is om het krapuul te tjoenen tot een goed vermogen. Uiteindelijk herinschrijven als Moto.

Setup:
Cilinder word een Barikit 75CC LC
Tjoenink membraan
16mm mikuni
Uitlaat ben ik nog niet uit.


Hier en daar zal je mij op het forum vinden.

Keep smoking!



Ik wens je niet anders dan succes toe!
Soms moet je niet kijken naar wat het kost, maar naar wat je gevoel wil.
Veel leuker meestal, daarom gaat mijn MT50 ook op motorkenteken. (NL)
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Dit topic is 139252 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 22 van 61
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 59, 60, 61Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved