Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 21

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1054 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40829 - "kleine vragen" topic - deel 21
Pagina 174 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 173, 174, 175 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 78263 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

fietsie 25-2-2007 17:34 Print reply

Posts: 1438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]


een glasplaat is heel recht, je spant er schuurpapier over en je maakt achten met je kop over het schuurpapier



hoe grof moet het zijn dayt schuur papier?
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
renoeius 25-2-2007 17:35 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]



wtf

zou niet mogen, nooit van gehoord, zeker weten geen eigen fout geweest? anders mss een productie fout...

alelen ik geloof hetniet, of je moet de cilinder erop geslagen hebben met een hamer wil je zo'n hemd gaan buigen..

ik geloof niet in die oorzaak om eerlijk te zijn..

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 24-2-2007 om 18:38 uur.


er zit nog wat zuiger aan de wand vast en als je naar de buitenkant van de hemd kijkt, zitten precies op dezelfde plek 2 druk plekjes. de zuiger liep ook redelijk snel klem daar.

hier foto van de zuiger:


ik ga zo even testen of de cilinder op die plek écht klem zit tussen de carters. ik snap het eigenlijk ook niet helemaal dat ie daar klem kan zitten .

mijn pa vond het ook wel een rare plek om vast te lopen.

Dit bericht is gewijzigd door renoeius op 25-2-2007 om 17:41 uur.
 
agent orange 25-2-2007 17:35 Print reply

Posts: 1180
werkte ook met iets van kleppenpasta voor autokleppen oid, tenminste zo heeft een vriend van mij het gedaan
 
Toon 25-2-2007 17:35 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fietsie
[...]



hoe grof moet het zijn dayt schuur papier?


ik zou eerst rond de 150 nemen en dan eens met 600 ofzo voor het fijn te maken
 
Sypie_Honda 25-2-2007 17:43 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



dat ding is serieus veel geld waard, die blokken bestaan origineel in frankrijk, ik meen dat dronkz er eens een gezocht heeft, maar nooit een gevonden heeft



idd, zeldzame dingen.

christianos had er ooit een topic over.

hij schijnt MTX-A te heten
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Eat My Dust 25-2-2007 18:48 Print reply

Posts: 2562
als je de pen van je kruk wil weten
moet je dan van de drijfstang de breedte opmeten van het gat voor de naaldlager?
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
DroogKloot 25-2-2007 19:05 Print reply

Posts: 51
Ik heb een vraag over de Honda NSR. Ik wil er namelijk 1 gaan kopen, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten of controleren. Heeft 1 van jullie misschien tips voor mij om een goede uit te kiezen? Ik heb er namelijk al 1 op het oog.
 
rik hulkenberg 25-2-2007 19:08 Print reply

Posts: 10029
ik weet het het is niet voor een nsr maar in grote lijnen toch wel
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/15
 
dennisM 25-2-2007 19:09 Print reply

Posts: 477
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DroogKloot
Ik heb een vraag over de Honda NSR. Ik wil er namelijk 1 gaan kopen, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten of controleren. Heeft 1 van jullie misschien tips voor mij om een goede uit te kiezen? Ik heb er namelijk al 1 op het oog.



watergekoelt
moet orgineel zijn (meeste dingen en dan zelf opvoere als je wilt)
of alles compleet is
speling op dingen
en kilomter stand en of die gereviseert is

daar zou ik op lette en heb ik gedaan en heb een goeie gekocht
 
hoi
rik hulkenberg 25-2-2007 19:10 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DroogKloot
Ik heb een vraag over de Honda NSR. Ik wil er namelijk 1 gaan kopen, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten of controleren. Heeft 1 van jullie misschien tips voor mij om een goede uit te kiezen? Ik heb er namelijk al 1 op het oog.

heb je niemand die verstand van brommers heeft
 
geert-nsr 25-2-2007 19:11 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DroogKloot
Ik heb een vraag over de Honda NSR. Ik wil er namelijk 1 gaan kopen, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten of controleren. Heeft 1 van jullie misschien tips voor mij om een goede uit te kiezen? Ik heb er namelijk al 1 op het oog.

let op als je zelf gaat opknappen ben je veeel duurder uit.
zoek dus een nette nsr al is hij wat duurder.
paar kleine dingetjes kun je zelf doen maar als je hem compleet wil opknappen ben je gewoon duurder uit.
 
Furiuzz 25-2-2007 19:11 Print reply

Posts: 3659
Zou je de nieuwe gpr kappen op die oude versie gpr beunen zonder veel te veranderen ?
 
Terror,Tuning,Team
geert-nsr 25-2-2007 19:14 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Furiuzz
Zou je de nieuwe gpr kappen op die oude versie gpr beunen zonder veel te veranderen ?

er zijn 3 moddellen gpr. welk model bedoel je?
 
dennisM 25-2-2007 19:14 Print reply

Posts: 477
wie weet een goeie manier om een uitlaat te beschermen tege roest heb hem nu helemaal opgeschuurt zodat je het aluminium ziet maar moet een lak op iemand enig idee wat het beste is
 
hoi
geert-nsr 25-2-2007 19:16 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennisM
wie weet een goeie manier om een uitlaat te beschermen tege roest heb hem nu helemaal opgeschuurt zodat je het aluminium ziet maar moet een lak op iemand enig idee wat het beste is

motip high heat lak. en als die lak erop zit wat wd40 ofso op je uitlaat spuiten. dan roest het zeker niet
 

Dit topic is 78263 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 174 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 173, 174, 175 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved