Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Het Beginners Forum

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 865 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #30514 - Het Beginners Forum
Pagina 19 van 77
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 75, 76, 77Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 152237 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Topic Regels
 
Nieuwe users, Als je een deel van BF niet begrijpt, kijk hier even:

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/183
 

koekie - Administrator 26-2-2006 2:20 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondabrommers.tk
weet iemand hoeveel een honda mb5 verbruikt??? want ze zeggen 1:20 maar dat is wel er veel, vergeleeken een honda ss50!!!!!
alvast bedankt
gr Hondabrommers



als je ff geduld heb, kan ik je binnekort laten weten wat een originele Mb verbruikt:P als dat apparaat nog goed wil gaan lopen met deze setup..
 
Haaks de hoek om!
koekie - Administrator 26-2-2006 2:58 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
probleem:

Honda mb, setup ( sins gisteren ) :

50cc snel ( nieuw )
12 Mm Carb ( 68 sproeier)
ori filter
ori uitlaat ( beschikking over Techno )
4 kleps membraam
tw verh. 15/45 ( heb ook 13 liggen evt. )

Brommer is dus op de cilinder en membraam na helemaal origineel.

Start goed, Rijd in ze 1 en 2 goed..
in ze 3 komt ie slecht op toeren.. en ALS ie dan op toeren is, en je doorschakelt, kan je het wel vergeten... dan valt ie egt zover terug dat je bijna 20 rijd..
het is sowizo al geen snel ding meer nu.. maar de top ligt ( windje mee ) op de 48 Kmh..
wind tegen zal ik maar niet over beginnen want dat is gewoon te triest voor woorden.
dus komt erop neer dat ie gewoon totaal niet op toeren komt in ze 3 en 4..
ik heb al vanalles gedaan, andere carb, andere sproeiers.. andere afstellingen.. EGT ELKE MOGELIJKE COMBINATIE heb ik zo'n beetje wel gehad qua sproeiers en lucht etc etc.. ook uitlaten gewisseld etc..
maar in geen enkele situatie word het beter..
heeft iemand hier een idee wat dit zou KUNNEN zijn?
ik baal er sowizo al van dat ie nu afgevoerd is.. en als ie dan ook nog zo beroerd rijd.. dat is ECHT TERGEND !!!

Dusss alle tips zijn van harte welkom..

alvast bedankt..



is er nog iemand wakker nu die mij nog even een tipje kan geven ?? dan kan ik weer ff gaan sleutelen..

 
Haaks de hoek om!
SpeedY_the_Devil 26-2-2006 4:02 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]



is er nog iemand wakker nu die mij nog even een tipje kan geven ?? dan kan ik weer ff gaan sleutelen..




andere cilinder? en daarop carb en uitlaat op zetten en afstellen??
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
S.Z.O. huug 26-2-2006 4:04 Print reply

Posts: 692
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: koekie
probleem:

Honda mb, setup ( sins gisteren ) :

50cc snel ( nieuw )
12 Mm Carb ( 68 sproeier)
ori filter
ori uitlaat ( beschikking over Techno )
4 kleps membraam
tw verh. 15/45 ( heb ook 13 liggen evt. )

Brommer is dus op de cilinder en membraam na helemaal origineel.

Start goed, Rijd in ze 1 en 2 goed..
in ze 3 komt ie slecht op toeren.. en ALS ie dan op toeren is, en je doorschakelt, kan je het wel vergeten... dan valt ie egt zover terug dat je bijna 20 rijd..
het is sowizo al geen snel ding meer nu.. maar de top ligt ( windje mee ) op de 48 Kmh..
wind tegen zal ik maar niet over beginnen want dat is gewoon te triest voor woorden.
dus komt erop neer dat ie gewoon totaal niet op toeren komt in ze 3 en 4..
ik heb al vanalles gedaan, andere carb, andere sproeiers.. andere afstellingen.. EGT ELKE MOGELIJKE COMBINATIE heb ik zo'n beetje wel gehad qua sproeiers en lucht etc etc.. ook uitlaten gewisseld etc..
maar in geen enkele situatie word het beter..
heeft iemand hier een idee wat dit zou KUNNEN zijn?
ik baal er sowizo al van dat ie nu afgevoerd is.. en als ie dan ook nog zo beroerd rijd.. dat is ECHT TERGEND !!!

Dusss alle tips zijn van harte welkom..

alvast bedankt..
--------------------------------------------------------------------------------




andere cilinder? en daarop carb en uitlaat op zetten en afstellen??







Dit bericht is gewijzigd door cannonbal ben op 26-2-2006 om 4:05 uur.
 
just keep driving
SpeedY_the_Devil 26-2-2006 4:09 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cannonbal ben
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: koekie
probleem:

Honda mb, setup ( sins gisteren ) :

50cc snel ( nieuw )
12 Mm Carb ( 68 sproeier)
ori filter
ori uitlaat ( beschikking over Techno )
4 kleps membraam
tw verh. 15/45 ( heb ook 13 liggen evt. )

Brommer is dus op de cilinder en membraam na helemaal origineel.

Start goed, Rijd in ze 1 en 2 goed..
in ze 3 komt ie slecht op toeren.. en ALS ie dan op toeren is, en je doorschakelt, kan je het wel vergeten... dan valt ie egt zover terug dat je bijna 20 rijd..
het is sowizo al geen snel ding meer nu.. maar de top ligt ( windje mee ) op de 48 Kmh..
wind tegen zal ik maar niet over beginnen want dat is gewoon te triest voor woorden.
dus komt erop neer dat ie gewoon totaal niet op toeren komt in ze 3 en 4..
ik heb al vanalles gedaan, andere carb, andere sproeiers.. andere afstellingen.. EGT ELKE MOGELIJKE COMBINATIE heb ik zo'n beetje wel gehad qua sproeiers en lucht etc etc.. ook uitlaten gewisseld etc..
maar in geen enkele situatie word het beter..
heeft iemand hier een idee wat dit zou KUNNEN zijn?
ik baal er sowizo al van dat ie nu afgevoerd is.. en als ie dan ook nog zo beroerd rijd.. dat is ECHT TERGEND !!!

Dusss alle tips zijn van harte welkom..

alvast bedankt..
--------------------------------------------------------------------------------




andere cilinder? en daarop carb en uitlaat op zetten en afstellen??







Dit bericht is gewijzigd door cannonbal ben op 26-2-2006 om 4:05 uur.


wat is nou jouw antwoord?
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
S.Z.O. huug 26-2-2006 4:11 Print reply

Posts: 692
zelfde als jouw

gewoon blijve probere. op een gegeven moment kom je toch wel iets tegen.

Dit bericht is gewijzigd door cannonbal ben op 26-2-2006 om 4:22 uur.
 
just keep driving
SpeedY_the_Devil 26-2-2006 4:21 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cannonbal ben
zelfde als jouw


oke
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
richard3 26-2-2006 10:08 Print reply

Posts: 5198
is je vertanding niet gewoon weg te zwaar ??

heb et maar ff vlug door gelezen en slaap nog half dus is het fout sry dan :P

maar dat klinkt bekend bij jou verhaal


 
op naar de grote brommers
fluxburn3r 26-2-2006 13:27 Print reply

Posts: 256
hej, mijn zuiger is verrot en ik heb me cilinder en alles er nu al afgehaald zodat ik bij mijn zuiger kan maar hoe krijg ik mijn zuiger ervanaf?
 
honda_2takt_power 26-2-2006 13:30 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fluxburn3r
hej, mijn zuiger is verrot en ik heb me cilinder en alles er nu al afgehaald zodat ik bij mijn zuiger kan maar hoe krijg ik mijn zuiger ervanaf?
je hebt dat pennetje door je zuiger dat zit dmv circlipjes vast leg ff doekje in je carter en verwijder de clipjes en tik dan voorzicht met schroevendraaier oid dat pennetje eruit dan kan je je zuiger er zo afhalen alleen op passen dat je naaldlager der niet uitvalt


Dit bericht is gewijzigd door honda_2takt_power op 26-2-2006 om 13:35 uur.
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
fluxburn3r 26-2-2006 13:34 Print reply

Posts: 256
bedankt man ga ik dat ff proberen
 
Henk-88 26-2-2006 13:40 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
[...]
je hebt dat pennetje door je zuiger dat zit dmv circlipjes vast leg ff doekje in je carter en verwijder de clipjes en tik dan voorzicht met schroevendraaier oid dat pennetje eruit dan kan je je zuiger er zo afhalen alleen op passen dat je naaldlager der niet uitvalt


Dit bericht is gewijzigd door honda_2takt_power op 26-2-2006 om 13:35 uur.



??n clipje weghalen is voldoende hoor

(ze springen vaak weg dus goed vastpakken met dun tangetje)
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
honda_2takt_power 26-2-2006 13:48 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



??n clipje weghalen is voldoende hoor

(ze springen vaak weg dus goed vastpakken met dun tangetje)
tja kan ook

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
mulder 26-2-2006 13:50 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



??n clipje weghalen is voldoende hoor

(ze springen vaak weg dus goed vastpakken met dun tangetje)


Laten wegspringen en nieuwe kopen, elke keer.
 
mb-gek 26-2-2006 13:51 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]


Laten wegspringen en nieuwe kopen, elke keer.

idd
same voor je naaldlager
als die het begeeft ben je ook niet blij
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??

Dit topic is 152237 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 19 van 77
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 75, 76, 77Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved