Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic - deel 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 826 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #26447 - "kleine vragen" topic - deel 2
Pagina 147 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 146, 147, 148 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 98924 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Deon 8-5-2005 10:52 Print reply

Posts: 9656
joooehooeee

nou was ik ff aant kijken op 50cc.nl voor nieuwe keerringen voor me voorvork, maar moet je m helemaal uit elkaar halen om de keerring te vervangen?
 
Deon 8-5-2005 10:54 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3

[...]


niks verandert heb alleen 70cc er op gegooit aan tandwielen was nog niks verandert dat moet ik dus nog doen volgens mij moet het voortandwiel kleiner en dan zou ie dus wel terug vallen als ik zou schakelen maar een paar mensen hier spreken dat tegen


tis net zo als op de fiets(met versnellingen dan he)
kleiner voor en groter 8r trekt harder op en lagere top
groter voor en kleiner 8r trekt minder op en hogere top

voor de twijfelaars
 
mb-gek 8-5-2005 10:54 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989

joooehooeee

nou was ik ff aant kijken op 50cc.nl voor nieuwe keerringen voor me voorvork, maar moet je m helemaal uit elkaar halen om de keerring te vervangen?

gewoon je hele voorvork moet eruit jah
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
S1lv3r 8-5-2005 10:54 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3

[...]


niks verandert heb alleen 70cc er op gegooit aan tandwielen was nog niks verandert dat moet ik dus nog doen volgens mij moet het voortandwiel kleiner en dan zou ie dus wel terug vallen als ik zou schakelen maar een paar mensen hier spreken dat tegen


voortandwiel kleiner/achtertandwiel groter:
-sneller acceleren
-lagere top

voortandwiel groter/achtertandwiel kleiner:
-mincer snel acceleren
-hogere top
 
Deon 8-5-2005 10:56 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek

[...]

gewoon je hele voorvork moet eruit jah


nog meer werk

noujah heb ik de komende dagen weer wat te doen:P
 
S1lv3r 8-5-2005 10:57 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r

[...]


voortandwiel kleiner/achtertandwiel groter:
-sneller acceleren
-lagere top

voortandwiel groter/achtertandwiel kleiner:
-mincer snel acceleren
-hogere top


edit: net te laat :P

edit:asugfasjhdgfajhsf weer qoute knop ipv editknop

Dit bericht is ge-edit door S1lv3r op 8-5-2005 10:57
 
richard3 8-5-2005 10:57 Print reply

Posts: 5198
zal de tandwiel verhouding eens tellen en dan mogen jullie zeggen wat ik er aan mag veranderen
 
op naar de grote brommers
Deon 8-5-2005 11:06 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r

[...]


edit: net te laat :P

edit:asugfasjhdgfajhsf weer qoute knop ipv editknop

Dit bericht is ge-edit door S1lv3r op 8-5-2005 10:57


moehaha, ik was eerder, neej ,grapje,
tandwielshit is best simpel, als je een mountainbike hebt ofso. daar werkt het precies hetzelfde


 
S1lv3r 8-5-2005 11:08 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989

[...]


moehaha, ik was eerder, neej ,grapje,
tandwielshit is best simpel, als je een mountainbike hebt ofso. daar werkt het precies hetzelfde




idd :P, lange leve fietsversnellingen :P
 
Deon 8-5-2005 11:17 Print reply

Posts: 9656
wat is het nadeel van rijden met een lekke voorvorkkeerring?
wat gaat er kapot?
 
S1lv3r 8-5-2005 11:32 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989

wat is het nadeel van rijden met een lekke voorvorkkeerring?
wat gaat er kapot?


mischien dat de veren na verloop van tijd slapper worden en dus wat verder doorzakken (omdat er minder olie inzit, en dus minder gedempt wordt), maar of dat nou erg en/of merkbaar is..
 
Deon 8-5-2005 11:34 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r

[...]


mischien dat de veren na verloop van tijd slapper worden en dus wat verder doorzakken (omdat er minder olie inzit, en dus minder gedempt wordt), maar of dat nou erg en/of merkbaar is..


ik wil hem iig weer ophogen, want de voorkap raakt nu het spatbord als je remt

hoe doe je dat?, en de poten zitten al op zen hoogst

Dit bericht is ge-edit door deon1989 op 8-5-2005 11:34
 
S1lv3r 8-5-2005 11:40 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989

[...]


ik wil hem iig weer ophogen, want de voorkap raakt nu het spatbord als je remt

hoe doe je dat?, en de poten zitten al op zen hoogst

Dit bericht is ge-edit door deon1989 op 8-5-2005 11:34


zorg eerst maar eens voor nieuwe keringen en nieuwe voorvorkolie, misschien is het probleem dan wel verholpen :P
 
Saknet 8-5-2005 11:45 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989

joooehooeee

nou was ik ff aant kijken op 50cc.nl voor nieuwe keerringen voor me voorvork, maar moet je m helemaal uit elkaar halen om de keerring te vervangen?

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/88
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
puch_master 8-5-2005 12:23 Print reply

Posts: 3429
ik heb gister bij johan in olland een GE2 gekocht maar nu vraag ik me dus af of dit de ''echte'' is?

hier wat informatie van de cil.

aan de linkerkant op et membraan staat:
49cm3 GE2 en aan de andere kant 7D en dan een 4 of een A

en daar boven staat een soort |||| met de bovenkant aan elkaar
 
Toyota AE86 Levin coupé

Dit topic is 98924 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 147 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 146, 147, 148 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved