Nej, kweet niet of je er 1 wil kopen ofzo, maar als je dat wel doet gewoon frame check op krom zijn en achterwiel lagers en de achterbrug, maar dat moet je zoiezo altijd even doen..
Maar op je vraag mt kan er wel tegen, ook ff vliegwiel checken op spelling...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
Nej, kweet niet of je er 1 wil kopen ofzo, maar als je dat wel doet gewoon frame check op krom zijn en achterwiel lagers en de achterbrug, maar dat moet je zoiezo altijd even doen..
Maar op je vraag mt kan er wel tegen, ook ff vliegwiel checken op spelling...
mwah je ziet en voelt het meestal wel, die dingen zijn het wel snel, moet je gewoon ff proefritje maken, letten op tikken uit het blok zwabberen onder het rijden en over drempels, en moet je ff het stuur los laten dan moet tie rechuit gaan
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Ik ga vandaag ff kijken voor een Mt5
word niet veel gebruikt is met die nieuwe onderdelen derop (70 cc, Membraam, Carb, Uitlaat enzo.. nog geen 300 km mee gereden
Staat meer stil als dat ie rijd
Of dat nou een voordeel is, is wat anders.
Dingen die vaak stilstaan (als het zo'n relatief ragding als een MT is) heb je goed kans dat ze nooit fatsoenlijk warmgereden worden.
En dat is slopend.
Ik weet inet hij ziet er wel goed uit
Maar uiterlijk zegt veel
En als ie 200 tot 300 km heeft gelopen zal ie tog wel een goed rijden?
Morgen dat beestje ff flink testen en dan kijken
Hij ging iets in de 90 vind ik toch best hard
Vanmiddag om 4 uur ff kijken
Waar moest ik allemaal op letten? Heb zoveel dingen glezen dak het allemaal nie meer weet
Hij ging iets in de 90 vind ik toch best hard
Vanmiddag om 4 uur ff kijken
Waar moest ik allemaal op letten? Heb zoveel dingen glezen dak het allemaal nie meer weet
Kijken of ie niet krom is en kijken of de motor niet tikt, of rammelt, en effe vliegwiel kapje eraf halen en kijken of er speling of het vliegwiel zit zo ja , krukaslagers versleten