Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Voertuig - Puch Z-one

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 950 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Gallery bij voertuig:
Naam gallery Goedkoop een puch ...
Datum gallery 21-8-2008 21:25 uur
Aantal afbeeldingen 75 afbeeldingen
Deze gallery gaat alleen over dit voertuig.
Klik hier om de gallery te openen.
Meer informatie:
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen.
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken.
  Overzicht
Eigenaar voertuig Niek de Wildt
Soort voertuig Bromfiets
Merk voertuig Puch
Type voertuig Z-one
Kleur Zwart/oranje
Bouwjaar Niet opgegeven
Status voertuig Momenteel in bezit
Opgegeven max. vermogen 10 pk / 7 kW
Opgegeven max. snelheid 110 km/h
Omschrijving
Is een lekker stevig model met veel betere remmen als een maxi-tje (kan ook iemand normaal achterop)
mede dankzij het stevige frame en de std dikkere achterbrug en voorvork, en volgens mij zijn de veren ook anders.
Hierop voelt het teminste niet alsof de wereld vergaat als je 80 rijd.

blokje gereviceerd en nieuwe setup.


NIEUWE SETUP:

-polini 65cc membraam cilinderkit, bewerkt.
-65cc hoge drukkop, bewerkt.
-dellorto 21mm carburateur met goed powerfilter
-malossi mhr racing membraan verhogings spruitstuk voor 4 kleps.
-4 kleps carbon membraan.
-puch carters volledig bewerkt.
-volle krukas.
-secundair tandwiel verstevigd
-race koppeling / bewerkt 7500-8000 toeren afgesteld.
-koppelingshuis verstevigd
-hpi ontsteking (of origineel met interne bobine en afgedraaid vliegwiel en sterkere contactpunt veer)
-betere lagers.
-betere keerringen.


10pk 110km/pu op een puch...
wel de Z-one dus std steviger: frame, achterbrug, voorvork, remmen en volgens mij ook veren

ga misschien nog alleen nog ff het een buis tussen het frame lassen.

hij gaat licht vertand worden en harder dan 70 zal ik er niet continue mee rijden.


OUDE SETUP:
-70cc TCCD onbewerkt want kut nicasil (8poorter 2 boost)
-Cilinder afgewerkt
-carter bewerkt: doek erin gefrot en een boormachine met m6 boor gebruikt (freest perfect)
-70kop eerst 50kop beun-boormachine-bougie afgedraaid.
-afgedraaid vliegwiel met 1,35 voorontsteking
-verlichte koppeling met sterkere veren
-15mm bing carb + spruit 92, met gasnaald rijkst en Schuimpje
-Techno (terugloper, erg zeldzaam, heerlijk pijpje)
-zwart met oranje velgen, gele prox stickers, breedere banden
-Je kan bijkoppelen aangezien het een aanloop blokje is, dit is relax als je gewoon in lage toeren wilt cruisen/optrekken.

mooiste puch geluid dat je ooit zult horen, bijna 4takt achtig.
(ik upload nog wel een x een filmpie)

top ruim 80 trekt vooral lekker en heerlijk geluid



VOOR MENSEN DIE MEER INFO WILLEN OVER:
vliegwiel afdraaien


ZIE HIER WAT IK HEB GELEERD/GEEXPERIMENTEERD:
http://www.brommerfo...ofile/voertuig/10606


  Specificaties
Cilinder polini 65cc membraam cilinderkit, licht bewerkt met 65cc hoge drukkop, licht bewerkt.
Cilinder (extra gegevens) puch carters volledig bewerkt. volle krukas. secundair tandwiel verstevigd race koppeling / bewerkt 7500-8000 toeren afgesteld. koppelingshuis verstevigd onsteking zonder externe bobine. betere lagers. betere keerringen.
Carburateur / brandstof dellorto 21mm carburateur met goed powerfilter en malossi mhr racing membraam verhogings spruitstruk voor 4 kleps dus met 4 kleps carbon membraan
Uitlaat Techno (terugloper, erg zeldzaam, heerlijk pijpje)
Uitlaatdemper Hoort bij uitlaat
Luchtfilter goed powerfiltertje
Velgen std. maar dan Oranje
Banden breder dan orgineel

  Overige gegevens
Uiterlijk
Oranje velgjes en gele prox stickers
Gadgets / bijzonderheden
Je kan bijkoppelen aangezien het een aanloop blokje is, dit is relax als je gewoon in lage toeren wilt cruisen/optrekken.

oude blok heeft het mooiste puch geluid dat je ooit zult horen, bijna 4takt achtig.
(ik upload nog wel een x een filmpie)
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved