Resultaten voor BSTS in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59
|
HPI AM6 2004 - 5-2-2009 21:22
|
[Toon alleen reply]
|
ik krijg geen schuifmaat in mijn bougie gat als mijn blok onder mijn frame hangt hoor. afstellen en testen doe je met een blok eronder lijkt mij :e ...
|
Cilinder kopen.. - 5-2-2009 22:13
|
[Toon alleen reply]
|
Er zijn genoeg brommerzaken en webshops lijkt mij.
|
adly 50cc bromfietsqaud - 17-2-2009 12:32
|
[Toon alleen reply]
|
je moet hem opvoeren, want de olie verbrand niet genoeg ;)
|
"kleine vragen" topic - deel 35 - 17-2-2009 12:33
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Dimar[/b]
Ja ik heb dikke haat aan ricers, zoals honda's etc. maar de s13 is in de drift wereld zeer bekend. ri...
|
stotteren, vlam uit de uitlaat. - 17-2-2009 18:24
|
[Toon alleen reply]
|
vliegwiel los, grondplaat verschoven indien mogelijk
|
Blauw koelvloeistof is rood - 21-2-2009 17:35
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Leen[/b]
In water zit gelukkig geen zuurstof nee...[/quote]
gietijzeren cilinder en goedkope koelvloeistof.....
|
Gepolijste velgen naar de klote? - 23-2-2009 15:51
|
[Toon alleen reply]
|
slim.. om er mee te gaan rijden.
opnieuw schuren en polijsten is idd een optie, waterproof vind ik zelf altijd goed werken.
|
photoshot 4,19 - 23-2-2009 21:17
|
[Toon alleen reply]
|
sachs
|
Welke carb - 25-2-2009 20:39
|
[Toon alleen reply]
|
18 keihin werkt goed, maar zorg dan dat de rest ook netjes voor elkaar is... alleen een grotere carb zal niet veel uitmaken.
|
HPI2003 Honda vraagje. - 25-2-2009 23:45
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard[/b]
[...]
tot je 40 rijd met iemand achterop en de weg opeens strak de bocht om gaat, en rechtdoo...
|
Problemen met 20mm mikuni op MB - 1-3-2009 21:57
|
[Toon alleen reply]
|
ik zou trouwens de olie pomp niet gebruiken, maar goed dat moet je natuurlijk zelf weten.
|
Spring naar pagina: ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59
|