Resultaten voor jeffreyyy in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39
|
Derde Tiendorpentoer - 6-5-2010 21:34
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter[/b]
wel goede compressie?[/quote]
ja prima, als die koud is trekt die er wel doorheen,
|
Derde Tiendorpentoer - 6-5-2010 21:40
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter[/b]
[...]
en als ie warm is dan trekt ie het niet? doe eens sproeier 75 proberen dan :) [/quote]...
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 6-5-2010 21:48
|
[Toon alleen reply]
|
zit er veel verschil tussen een regina ketting en een cheap ding behalve dat de cheap sneller slijt :P? want 8 euro, of 30 euro vind ik nogal groot ve...
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 7-5-2010 11:24
|
[Toon alleen reply]
|
derbi gpr kan zelfde tandwielen pakken als derbi senda ?
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 7-5-2010 13:16
|
[Toon alleen reply]
|
sproeier 102 loopt die goed tot die warm is geworden, en dan mist hij ontzettend de power om door de powerband te komen,
bij sproeier 78 trekt die ha...
|
Derde Tiendorpentoer - 9-5-2010 0:41
|
[Toon alleen reply]
|
morge gaat nog gewoon door ?,( miss verplaats door weer ofzo ? )
ik krijg me brommer gewoon Niet afgesteld :S, echt een ramp,
morgeochtend laatste k...
|
Derde Tiendorpentoer - 9-5-2010 10:11
|
[Toon alleen reply]
|
lol, dacht de 9e (A) okee :P dan heb ik nog wel even :D,
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 10-5-2010 9:59
|
[Toon alleen reply]
|
wanneer ik me brommer aanloop, wil die doorrijden ( door de koppeling ) totdat ik hem tegenhoud en de koppeling de tijd krijgt om aan te grijpen.
v...
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 10-5-2010 10:33
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: shirioko[/b]
dan krijg je geen detonatie en brand je geen gat in je zuiger :e
dan heb je misschien wat slechte...
|
Derde Tiendorpentoer - 10-5-2010 14:35
|
[Toon alleen reply]
|
lol,
meest dode meeting topic denk ik :u
mij maakt het niet veel uit, maar ga binnenkort wel beginnen met het opknappen van de brommer dus dan gaa...
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 10-5-2010 14:40
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch[/b]
Zou een Simonini uitlaat voor Puch...
[url=http://www.puchmaxi.nl/anderemaxis/40/chris.jpg...
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 10-5-2010 16:14
|
[Toon alleen reply]
|
na aanpassing van bougie van hittegraad 10 naar 7, valt die in versnelling 3 terug in toeren tot stationair, en moet terug schakelen om weer in toeren...
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 10-5-2010 18:43
|
[Toon alleen reply]
|
als je van hittegraad 10 naar 7 gaat, wat moet je dan veranderen aan je afstelling..? :o
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 11-5-2010 15:20
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG[/b]
[...]
Waarom zou je naar hittegraad 7 gaan?
Bij een lagere hittegraad geleid de bougie d...
|
Derde Tiendorpentoer - 16-5-2010 11:11
|
[Toon alleen reply]
|
brommer wil niet meer starte, dus ga er zoiezo vandaag niet bij zijn, heb geen tijd om er nog naar te kijken ivm prive omstandigheden,
veel plezier...
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 5-6-2010 11:12
|
[Toon alleen reply]
|
bij bougie hittegraad 10 is de bougie kleur mooi bruin,
bij hittegraad 8 is die spierwit,
50cc orgineel derbi
orginele lege behuizing van het fil...
|
Brommerrijbewijs zonder praktijklessen - 11-6-2010 0:11
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2[/b]
En als je 1x zakt kost het je 220 euro.
En dan moet je alsnog lessen nemen, of na de 3e keer als ...
|
Nachttopic Deel 44 0:00-7:00 - 16-9-2010 0:08
|
[Toon alleen reply]
|
om dan weer slap te kunnen lullen ? :u
|
Nachttopic Deel 44 0:00-7:00 - 16-9-2010 0:10
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: TECstar[/b]
[...]
ooeehh lichtjes
kan ik ook
[url=http://i477.photobucket.com/albums/rr138/TECstarINC/...
|
Phototshot 7.75 - 5-10-2010 15:12
|
[Toon alleen reply]
|
trigger
|
Spring naar pagina: ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39
|