Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 648 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor fs180 in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ...
Heb advies nodig AUB - 7-5-2007 14:26 [Toon alleen reply]
hoi sander.. heb je nou nog steeds geen vriendin? :b
bougie verkoolt - 11-5-2007 1:09 [Toon alleen reply]
ik heb btw wel een keel mn bougiedop verkoold.. echt verkoolt dus.. al sje hem beetpakte en drukte viel ie uit elkaar in zwarte as :o
brommerklasse - 15-5-2007 13:37 [Toon alleen reply]
Onze baan is in Zuidbroek(Gr).
wat te doen met voorpoten - 15-5-2007 17:30 [Toon alleen reply]
laat ze gewoon coaten als je ze niet mooi vindt? :u
zundapp sneller laten lopen. - 16-5-2007 19:34 [Toon alleen reply]
17 kan makkelijk, kennis heeft dat ook :)
RBW kwijt door 50km/u te hard op je brommer? - 16-5-2007 20:08 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: b e r t[/b] [...] ik ben in februari ook gelaserd voor 47 te hard, ook nog niks van gehoord en kerel bij...
schroefdraad - 18-5-2007 12:28 [Toon alleen reply]
war is het precies kapot..
raadsel puch maxi - 18-5-2007 17:15 [Toon alleen reply]
ligt aan je afstelling lijkt me, stel je ontsteking af via de stanaard regels, en dan sproeier gasnaald etc
langzaam optrekken aprilia rs - 19-5-2007 3:00 [Toon alleen reply]
DE vraag luid dan ook.. hoe hard trok die puch van jou :e
Wiens schuld? - 21-5-2007 23:32 [Toon alleen reply]
maak eerst eens een goede tekening, stoep? uitrit? borden? etc?
Wiens schuld? - 22-5-2007 3:38 [Toon alleen reply]
met neiuwe plaatje, is het dus duidelijk.. jij zit hardstikke fout
Honda Dream kentekenen. - 24-5-2007 17:22 [Toon alleen reply]
2x 25cc hoor :u maareh, weet niet of het met de gewone dream ook zo zit, maar de r krijg je nooit op kenteken aangezien deze voor circuit gemaakt...
meer remvermogen - 25-5-2007 0:11 [Toon alleen reply]
vervang als laatste pas je schijven, grotere schijven voeren alleen meer warmte af, wat niet zon probleem is bij normaal gebruik dus neem zachtere bl...
wat voor velgen? - 25-5-2007 0:14 [Toon alleen reply]
drd r, hoor ik hier
meer remvermogen - 25-5-2007 0:19 [Toon alleen reply]
waar ik dat doe? nou bij mn naaf, ik heb geen andere keuze :e :u
meer remvermogen - 25-5-2007 0:22 [Toon alleen reply]
fiets is beter als jouw mhr brommer, kan rijden zonder iets te slopen :r
meer remvermogen - 25-5-2007 1:00 [Toon alleen reply]
kijk het remt beter met grotere schijven, maar ik zou ze het laatste vervangen omdat het het minste effect geeft plus duur en hoop werk
Puch compressie probleem - 27-5-2007 16:16 [Toon alleen reply]
niet aan je cillinder gedaan?
Hittegraad Puch!! - 29-5-2007 15:00 [Toon alleen reply]
met ori uitlaat is 5 of 6 wel max goed hoor
Pre Zoetermeer III Meeting. - 30-5-2007 2:07 [Toon alleen reply]
word :r ik kom ook.. wanneer is het :e
Pre Zoetermeer III Meeting. - 30-5-2007 2:09 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr[/b] [...] dat zeker anders moet idereen wachten en 35 rijden. dan kunnen de 14 jarige petjes ook n...
Schijfrem op ciao - 31-5-2007 3:10 [Toon alleen reply]
naaf gewoon afdraaien dus? heb je meer ruimte :b
Schijfrem op ciao - 31-5-2007 12:44 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: thomasrutten[/b] ik heb nog wel een klauw en pomp van een derbi senda liggen.... je moet alleen nog een schijf ...
Pre Zoetermeer III Meeting. - 31-5-2007 19:56 [Toon alleen reply]
volgende week si toch iedereen klaar met exames? (ik was vorig jaar al klaar dus weet niet emer)
Pre Zoetermeer III Meeting. - 1-6-2007 14:17 [Toon alleen reply]
dus laten we zeggen zondag half 1 de week dat iedereen klaar is
Spring naar pagina: ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved