Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 569 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor De Schout in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ...
Zuigertype - 3-6-2005 9:54 [Toon alleen reply]
loopt heel erg snel kapot, choom veren op een chrome cilinder. heel de chroomwand komt dan uit de cilinder..
snel sneller snelste!!! - 3-6-2005 13:36 [Toon alleen reply]
en het leuke van de grap is dat autotellers net zo min kloppen..
puch monza draad kapot!:@:@:@ - 6-6-2005 19:43 [Toon alleen reply]
helicoils weet ik niet, maar wel vaste bussen, dus geen 'veren'.
hoe hoog kom jij in je toeren - 6-6-2005 19:50 [Toon alleen reply]
110 km/h @ 11.000rpm in 6e in de 5 max 12.000 in de vrij, geen idee, ben niet zo'n fan van onbelast volgas houden..
mtx r1 niet harder dan 60:S - 7-6-2005 16:02 [Toon alleen reply]
omdat in een 4-bak veel bredere tandwielen zitten, omdat er simpelweg meer plek voor is..
mtx r1 niet harder dan 60:S - 7-6-2005 16:24 [Toon alleen reply]
is toch niet zo moeilijk, pak een 80 blok, haal de 6-bak eruit en zet er een 4-bak in. edit, der zijn best wel mensen die wel de 6-bak en de 4-pla...
mtx r1 niet harder dan 60:S - 7-6-2005 16:27 [Toon alleen reply]
alsof het er voor gemaakt is. (bijna) alle bakken van 50 en 80cc tweetakt bromfietsblokken van honda zijn uitwisselbaar..
opmaat passend maken hoe??? - 8-6-2005 18:22 [Toon alleen reply]
conussen opdelen in veel kleine conusjes, en dan voor ieder conusje de hoek uitrekenen zodat je een mooie bocht krijgt.
warmloper - 8-6-2005 18:24 [Toon alleen reply]
lijkt door de wand te zitten. k zou em persoonlijk niet kopen.
alle informatie over bromfiets kenteken per SEP 05 - 8-6-2005 19:14 [Toon alleen reply]
duitse brommer gaat niet lukken of moet van voor '74 oid zijn toch? als motor zou het wss wel lukken, maar heb je zo weining aan..
Hpi ontsteking???wat moet er weg? - 8-6-2005 19:15 [Toon alleen reply]
lichtspoel voor een hpi leverd maar iets van 15w geloof ik, dus veel licht zul je niet hebben..
Hpi ontsteking???wat moet er weg? - 8-6-2005 19:22 [Toon alleen reply]
op de site van hpi vind ik alleen een lichtspoel van 10 W voor een binnenrotor. t kan zijn dat ik iets gemist heb.
Malossie zuiger - 11-6-2005 11:40 [Toon alleen reply]
ga in ieder geval niet met meteor rijden, die leven niet lang in malossi 70cc @ nsr
welke is nou sneller? - 14-6-2005 13:08 [Toon alleen reply]
ori 80 (laten) tunen en eventueel opboren naasr 53 of 55 mm. of een autisa nemen en die laten tunen. autisa is alleen vrij zeldzaam.
Licht brand heel klein beetje - 14-6-2005 16:34 [Toon alleen reply]
zet er op zijn minst een 'lichter' achterlicht in, anders is je spoel dadelijk weer kapot..
opvoeren brommer - 16-6-2005 17:43 [Toon alleen reply]
een beetje brommerzaak ontgrenst em als 'service'.. ervanuitgaande dat je em nieuw gekcoht hebt dan.
welke is nou sneller? - 16-6-2005 18:38 [Toon alleen reply]
ori honda gietijzer hoef je niet aan te twijfelen.. Heel veel van de nsretjes in de sobw rijden met gietijzer cilinder en dat draait ook redelijk w...
80cc uithonen... - 16-6-2005 19:11 [Toon alleen reply]
je kunt em tot 55mm opboren geloof ik. met een vertex zuiger. dan zit je zo rond de 98cc. spoelpoorten blijven wel redelijk, alleen uitlaat timing en ...
80cc uithonen... - 17-6-2005 14:45 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek[/b] [...] boh jesus, dat weet de zaak die hem kottert en hoont hier hanteren ze 6 ho...
onderdeeltjes voor mt(50) - 18-6-2005 15:41 [Toon alleen reply]
Sales! :-@ ;-)
Slag krukas veranderen... - 20-6-2005 14:32 [Toon alleen reply]
zou een big-end set met ongeveer de goeie lengte (je knut alsnog je cil wat hoger/lager zetten) en met een dikkere big-end pen als een puch, wat niet ...
Race :. aantal pk std. nsr cil ? - 22-6-2005 19:09 [Toon alleen reply]
op nl cilinders niet hoor, alleen op belze 50's imi cilinders en duitse 50's. op die nl pruldingen staat GJOL
Race :. aantal pk std. nsr cil ? - 22-6-2005 21:55 [Toon alleen reply]
zal dan heeeeeeeeel erg veel werk in gaan zitten. zijn echt trage cils..
hoe tune ik me MBX 80 cillinder - 22-6-2005 21:57 [Toon alleen reply]
in PF staan twee interessante topics over die cilinder. ga daar ff lezen.
hoe betrouwbaar is je brommer? - 23-6-2005 14:52 [Toon alleen reply]
k heb 1X een krukaslager kapot gereden en 1X een grote kram in m'n band. verder eigenlijk nooit wat op meer dan 3 jaar tijd toch al weer..
Spring naar pagina: ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved