Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 800 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor De Schout in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ...
Remschijf - 13-5-2003 21:07 [Toon alleen reply]
rem zachtjes inknijpen, nippeltje opendraaien, staaltje remvloeistof, rem vasthouden, nippeltje dichtdraaien, remloslaten, enzoverder. om de paar keer...
peugeot - 13-5-2003 22:28 [Toon alleen reply]
je heb het toch niet over een peugeot 103?? zo'n damesbrommertje fo wel??
Lagers AM5 blok - 13-5-2003 22:30 [Toon alleen reply]
k denk dat je ergens een bus zult moeten laten draaien. is waarschijnlijk nog goedkoper als de ori bus, als tie al ergens te koop is.
Lagers AM5 blok - 13-5-2003 22:33 [Toon alleen reply]
wat voor metaal is echt niet zo belangrijk hoor. als je bij een beetje bedrijf gaat weten ze wel welk soort metaal ze moeten nemen voor een lagerbus.
4takt wordt 2takt? :D - 14-5-2003 16:27 [Toon alleen reply]
je kunt wel een soort tweetakt van maken, je moet de nokkenassen even snel laten draaien als de krukas, en dan met timingen kloten, ontsteking verande...
4takt wordt 2takt? :D - 15-5-2003 18:45 [Toon alleen reply]
als je kleppen gebruikt kun je de timing a-simetrisch maken, dus heb je geen expansie meer nodig.
mijn nieuwe zeta! ;) - 20-5-2003 14:08 [Toon alleen reply]
uhm, kan aan mij liiggen hoor, maar volgens mij staan de fluitpoorten iets lager dan de uitlaat poort. edit: wel een leuk cilindertje zo te zien :-...
Scooter start zelfs niet na schoonheidsbehandeling! - 20-5-2003 14:34 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Martijn[/b] pfff..kheb niet het hele topic gelezen maar ik vind et echt matig hoe er hier gereageerd wordt op...
lagers/krukas willen niet eruit - 22-5-2003 16:12 [Toon alleen reply]
wat voor brommer heb je?? Beetje scheel dus. :-| waar de kruk nog in het karter zit gewoon flik op het carter stoken, todat het zeker meer dan ...
AF1 Projeckt - 22-5-2003 16:17 [Toon alleen reply]
ik denk eigenlijk niet dat je versnellingsbak het gaat overleven als tie zo schuin hangt. of je moet er heel veel olie in doen.
Denk je er van af te zijn... - 22-5-2003 22:34 [Toon alleen reply]
di is egt zwaar klote ja. gewoon een keertje remolie over z'n auto knikkeren :-e
Cilinder Tuning Home Done - 23-5-2003 19:09 [Toon alleen reply]
je moet die 50.14 in da progje vervangen door 50,14. dan zal er wil iets heel anders uitkomen. owja, waar slaan die k0 k1 k2 a0 en exd op??? oww als j...
Cilinder Tuning Home Done - 23-5-2003 19:35 [Toon alleen reply]
wat hij inlaat poorten noemt zijn denk ik boostpoorten, maar daar had je eigenlijk af moeten blijven als je aan je spoelpoorten ook nix doet denk ik.
Cilinder Tuning Home Done - 24-5-2003 21:56 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Hans F[/b] Nogmaals het is veel makkelijker/overzichterlijker om met de werkelijke formules een spreadsheat...
ok, ff een vraagie over NSR. - 24-5-2003 21:59 [Toon alleen reply]
je moet die code op die stikker hebben om kappen of stickers oid te bestellen. die ral code heb je daar niet voor nogid.
Cilinder Tuning Home Done - 24-5-2003 22:43 [Toon alleen reply]
[url]http://brommerforum.reinderink.nl/foto/upload-script/uitlaat.xls[/url] ff exel sheetje in elkaar geflanst. misschien dat je er wat aan hebt ...
nsr duwen - 24-5-2003 23:56 [Toon alleen reply]
heb je veel geluk gehad, heb da ook een keer gehad met cros mttje, en die schoot recht vol in z'n toeren. beetje zinloos topic trouwes...
Cilinder Tuning Home Done - 25-5-2003 17:57 [Toon alleen reply]
constanten moet je gokken uit die tabelletjes. e is gewoon een getal. 2.718281828 [edit]Dit bericht is ge-edit door De Schout op 25-5-2003 17:...
Cilinder Tuning Home Done - 25-5-2003 18:02 [Toon alleen reply]
als je de waarden neemt bij de laagst mogelijke bmep zal het wel redelijk uitkomen denk ik. misschien nog iets lager nemen en dan gokken. owja, als je...
Cilinder Tuning Home Done - 25-5-2003 18:28 [Toon alleen reply]
bmep van 8 lijkt me wat hoog, maar moet wel te halen zijn denk ik hoor.
Cilinder Tuning Home Done - 26-5-2003 18:10 [Toon alleen reply]
nog ff een vraagje over die site daar staat nou ook weer de formule D2=d3*(lp12/(lp12+lp23))^133 maar klopt dit nou?? ik krijg er dan hele vage waarde...
wat voor benzine tanken jullie? - 26-5-2003 18:55 [Toon alleen reply]
ik rij gewoon meej euro 95 en met motul 600 olie. nog gewoon meej oliepomje.
Cilinder Tuning Home Done - 27-5-2003 13:10 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: YAMAHAFREAK[/b] klopt ik kom bij k1 en k2 helemaal verkeerd uit... maar k0 klopte wel aardig en die lag heel...
koppling krijg ik niet los - 27-5-2003 18:54 [Toon alleen reply]
gewoon linksom los draaien. en idd dop uitveilen dat je vier 'blokjes' overhoud en dan losdraaien.
Help! Compressie weg! - 27-5-2003 20:20 [Toon alleen reply]
roterende schijf die op de helft van het toerental van de krukas draait oid. :-e :-e maar 200 graden is wel beeeetje veel ja..
Spring naar pagina: ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved