Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 820 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor honda-mbx in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ...
" kleine vragen " topic - deel 20 - 17-12-2006 9:47 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: g4mer[/b] ketting goed strak ? is je frame of achterbrug wel goed vast gezet ?[/quote] zou even naar de lag...
Ducati CDI op Honda Ontsteking? - 19-12-2006 19:08 [Toon alleen reply]
past niet, dan moet je de complete ontsteking overzetten. beter koop je een daytona cdi voor honda, de blauwe bv. dat zijn snelle cdi's. [sub]m...
Ducati CDI op Honda Ontsteking? - 20-12-2006 13:45 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: barrel[/b] denk niet dat et HPI wordt, ma die Daytona CDI klinkt als een goed alternatief voor origineel, waar ...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 24-12-2006 22:25 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Frysk[/b] serieus sietse respect :) echt mooi als je over het gereedschap beschikt :|... ik moet zelfs 14km...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 24-12-2006 22:35 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Prawish[/b] zekers vette shit :e maar meot dit niet een een project geval?[/quote] ik heb het aan de mod...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 24-12-2006 23:21 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak[/b] klinkt allemaal wel leuk en aardig enzo. ziet er ook top uit. maar bij een 70cc sprint mag ...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 24-12-2006 23:23 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: De Schout[/b] hmm ziet er allemaal heel leuk uit, maar twijfel er alleen aan of je cil nu haaks op de krukas st...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 11:06 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: drd erik[/b] netjes hor maar vroeg me af waarom je de cilinder aan de onderkant en bovenkant gaat afdraaien....
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 11:43 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: drd erik[/b] vind je doelstellingen wel gewaagd.. minstens 20 pk en onder de 8 sec.. dijkman had toendertijd oo...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 11:59 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: senda80cc[/b] ben zeer benieuwd na het vermogen wat hier uit gaat komen.. ga zo door[/quote] daar ben ik...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 14:12 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: crossgek[/b] gaat dit niet lekker lopen met een uitlaat met specificatie´s van bv een hgs ? ( van cr 80 ) ...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 16:07 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: RS-Power[/b] Mischien kan ik de maten van een HGS 65cc uitlaat voor je regelen wie weet presteert dat ook als j...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 16:18 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: drd erik[/b] maar cilinder is uitgevoerd met ovale poort en fluiters of een vlinder?[/quote] het is een vlin...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 18:05 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Frysk[/b] ja echt netjes zodra NSR klaar is kom ik wel even met Imko langs om ff te kijekn :P[/quote] kijke...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 18:37 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN[/b] ziet er vet uit. Zit er geen powervalve op die cilinder?[/quote] nee geen powervalve.. :)
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 18:56 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Bullet[/b] leuk hoor, eindelijk weer eens een project zonder al te veel plug-and-play zooi. je stelt wel erg...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 19:22 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: honda marcel[/b] super vet projeckt maar hoe weet je dat de cilinder precies recht boven de krukas staat,...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 20:44 [Toon alleen reply]
heb ook nog wel een atac cilinder liggen.. maar gebruik deze om diverse redenen, grootste is eingelijk de boring, dan komt ik niet helemaal uit.
Yamaha dt 50x of Derbi sm? - 25-12-2006 21:56 [Toon alleen reply]
zeker weten voor de derbi gaan. goede kwaliteit en rijeigenschappen, motorblok is betrouwbaar en er is genoeg pret spul te krijgen.
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 22:47 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda[/b] maare sietse, die ATAC cilinder van je MOET wel een powervalve hebben. anders kan het geen ATAC...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 25-12-2006 23:13 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Frysk[/b] [...] atac is dus een groot systeem bij de uitlaat.. meende dat het ervoor zorgde voor meer k...
Sprint NSR powered by SDT-tuning - 26-12-2006 10:26 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: mulder[/b] mag je eig. powervalve gebruiken in prostock?[/quote] ja dat mag, zijn denk k ook wel lui die er ...
" kleine vragen " topic - deel 20 - 1-1-2007 13:48 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: richard3[/b] om de balans as af te stellen moet de zuiger op het bdp staan toch ? bovenste bovenste punt [/quo...
koppelt niet - 2-1-2007 9:57 [Toon alleen reply]
ik denk dat je een ring ben vergeten in je koppelings huis. als deze ontbreekt, verandert de afstand tussen de as en de koppeling waardoor er altijd ...
welke cilinder voor de brommercross? - 3-1-2007 20:13 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran[/b] jullie vergissen je in crossen en in straat race, je moet dus geen hoogtoerige cilinder nemen en ...
Spring naar pagina: ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved