Resultaten voor mulder in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ...
|
hoog stationair - 30-6-2006 18:47
|
[Toon alleen reply]
|
valse lucht, schelwoord k*nker is niet toegestaan op brommerforum.
Maak je luchftilter zoizo ff schoon van de remmenreiniger, dat is een ernstige ont...
|
Gsm Project - 1-7-2006 0:20
|
[Toon alleen reply]
|
panty is dom, dan schijnt je licht als door een soort membraan alleen nog maar vooruit en is het van de zijkanten veel minder goed te zien
|
mt schakeld niet... - 1-7-2006 11:20
|
[Toon alleen reply]
|
Zit hij echt vast? Of klikt ie in het niets?
|
peuguot Fox snor of brom! - 2-7-2006 11:47
|
[Toon alleen reply]
|
Als je een snor wilt, tik je die L om naar een U, wil vrij gemakkelijk:)
|
Project: Derbi GPR replica van DerbiMiKeY - 2-7-2006 11:48
|
[Toon alleen reply]
|
wat maakte 28 - 30mm uit?
|
[C320] Project - 2-7-2006 23:38
|
[Toon alleen reply]
|
ben benieuwd
|
Gilera GSM voorvork - 2-7-2006 23:44
|
[Toon alleen reply]
|
gaat er olie in die voorvork ?
|
vespa si - 2-7-2006 23:54
|
[Toon alleen reply]
|
leuke brommertjes, hebben een degelijkere voorvork vergeleken met een vespa ciao.
Maar de achterbrug en wiel ophanging is nog even slap.
Hebben wel ...
|
" kleine vragen " topic - deel 14 - 4-7-2006 16:50
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: snol[/b]
valt een killswitch zelf te maken door bijv. 2 kabels te pakken. een rubber ertussen (met koort) als j...
|
Stotteren GSM - 4-7-2006 17:04
|
[Toon alleen reply]
|
te grote sproeier
|
Zuiger slotje/pinnetje - 5-7-2006 0:06
|
[Toon alleen reply]
|
jos dijkman al gemaild thomas?
|
stillere uitlaat - 5-7-2006 10:37
|
[Toon alleen reply]
|
Is er niet gewoon een gat in geroest?
|
Ciao start wel maar loopt niet - 5-7-2006 14:53
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: ploebie[/b]
hij loopt weer nu ik de sproeier schoon heb gespoten :)
bedankt nog voor de replies[/quote]
|
Gsm Project - 5-7-2006 14:55
|
[Toon alleen reply]
|
spijtig voor je onno
ik hoef niet meer te werken dus je kan de hele dag nog langs komen
en je mag je zuiger doneren aan me collectie:
[img]http...
|
(Voordeel) Beter membraam? - 5-7-2006 15:34
|
[Toon alleen reply]
|
Kleppen van een 6 kleps gaan wat verder open dus er kan meer in.
De gasreactie zal daarvan verbeteren.
|
Schroefdraad olieaftap naar de klote - 5-7-2006 17:27
|
[Toon alleen reply]
|
schroef erindraaien met veel loctite
|
(Voordeel) Beter membraam? - 5-7-2006 17:28
|
[Toon alleen reply]
|
Je kan beter je vliegwiel laten afdraaien, dat is een onderschatte tuningsmogelijkheid:)
|
kleur mt? - 5-7-2006 23:42
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: tombrom[/b]
je hebt ook neon groen neon oranje en neon geel[/quote]
tis geen malossi scooter
|
kunstof tank spuiten - 5-7-2006 23:45
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Savarage[/b]
[...]
Umm kerel, kunstof polijsten?[/quote]
wil prima
|
Zundapp opvoeren - 5-7-2006 23:47
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran[/b]
[...]
je hebt wel snellere uitlaten ervoor maar een maat van me had ook een zundapp, met grote...
|
opknappen van een beun project van een ander - 5-7-2006 23:51
|
[Toon alleen reply]
|
gooi aub dat puchblok met het grofvuil mee
|
" kleine vragen " topic - deel 14 - 5-7-2006 23:52
|
[Toon alleen reply]
|
dichte kant naar buiten
Is er wat te doen aan piepende remblokken (nieuw)
[edit]Dit bericht is gewijzigd door mulder op 5-7-2006 om 23:53...
|
" kleine vragen " topic - deel 14 - 6-7-2006 10:47
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: HersenSpinsel[/b]
gister reed ik met 30 graden buiten ongeveer 8km lang tege de 100.. toen ik het gas losliet e...
|
Roden Meeting#2 - 6-7-2006 23:18
|
[Toon alleen reply]
|
hopen dat onno me tank af heeft voor dan
:e
|
" kleine vragen " topic - deel 14 - 6-7-2006 23:33
|
[Toon alleen reply]
|
gaatjes altijd naar inlaatpoort
|
Spring naar pagina: ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ...
|