Resultaten voor barry in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ...
|
meteor/vertex - 4-2-2005 14:48
|
[Toon alleen reply]
|
idd, voor normaal weggebruik maakt het niet zo heel veel uit.
cilindertjes waar wel wat meer vermogen uitkomt raad ik toch echt de vertex/proxx aan...
|
Honda mtx-sh - 4-2-2005 21:05
|
[Toon alleen reply]
|
cr125 blok er onder
|
mag de politie dit doen? - 4-2-2005 21:08
|
[Toon alleen reply]
|
als ze heeeeeeeeel kinderachtig doen mogen ze hem zelfs al innemen als je achterlicht ontbreekt....
|
Honda mtx-sh - 4-2-2005 21:09
|
[Toon alleen reply]
|
nou nou niet overdrijven he.... :u
|
mtx-sh - 5-2-2005 18:14
|
[Toon alleen reply]
|
gaat je nooit lukken zonder tune beurt en/of opmaat pijp
edit: de malossi haalt nog wel een keer de 100, maar 120 is een ander verhaal
[edit]...
|
Stuur gebroken - 5-2-2005 21:36
|
[Toon alleen reply]
|
zo duur kost een stuurtje ook weer niet...
|
Grote filmpies topic part 2 - 7-2-2005 13:08
|
[Toon alleen reply]
|
http://www.ryoni.com/news/124/ARTICLE/1209/2005-02-05.html
deze vogel heerst :b
|
Honda NSR 50 racertje vorderingen - 8-2-2005 14:17
|
[Toon alleen reply]
|
hemelvaartsdag, 5mei
|
verschil Ge2 en GT4 nsr - 9-2-2005 17:09
|
[Toon alleen reply]
|
dat riep ik al vrij lang lude....
tcctwente op het forum heeft ook een ge2 met gt4 op de binnenkant. toen die cil meegenomen naar de bm2k4. da...
|
verschil Ge2 en GT4 nsr - 9-2-2005 17:13
|
[Toon alleen reply]
|
dat weet ik dus niet. want een 'echte' gt4 heb ik nog nooit gezien.
er komen nu alleen heel veel mensen achter dat ze een ge2/gt4 hebben gehad, 2 ...
|
verschil Ge2 en GT4 nsr - 9-2-2005 17:38
|
[Toon alleen reply]
|
heb je geen foto's hiervan?
|
crosser kopen - 9-2-2005 17:45
|
[Toon alleen reply]
|
hier zijn heeeeeel veel topic over te vinden. dus gebruik de search ff!
|
verschil Ge2 en GT4 nsr - 10-2-2005 8:56
|
[Toon alleen reply]
|
anmak'n
ghehe ;)
[edit]Dit bericht is ge-edit door barry op 10-2-2005 15:09 [/edit]
|
ringen van 6BAK - 10-2-2005 15:08
|
[Toon alleen reply]
|
moet ik wel zeggen dat in de 2 typen 6bakken die er zijn ook nog wel wat verschil zit qua ringen... dus het is erg lastig te zeggen
|
Slim verstopte Begrenzers - 10-2-2005 15:14
|
[Toon alleen reply]
|
in je buddyseat met een druk knop
|
13 Februari crossmeeting Arnhem - 10-2-2005 16:48
|
[Toon alleen reply]
|
verdomme, 5maart heb ik brommercross. dus zo 6maart kan ik niet
|
13 Februari crossmeeting Arnhem - 11-2-2005 10:58
|
[Toon alleen reply]
|
ze zeggen ook dat het za en zo de hele dag gaat regenen, heb ik gehoord....
|
Autorai - 11-2-2005 13:54
|
[Toon alleen reply]
|
ik ga er ook heen :b
|
Bedrijfs temperatuur Cilinder - 11-2-2005 13:57
|
[Toon alleen reply]
|
60graden is ideaal dacht ik
|
gat in carter, help me!!!! - 12-2-2005 17:42
|
[Toon alleen reply]
|
je kunt gewoon normaal reageren remco rs. of anders helemaal niet.
[sub]jij straks tegen mij :U:| "ja... en wie denk jij wel niet te zijn, blablabl...
|
Versnellingsbakolie - 12-2-2005 21:15
|
[Toon alleen reply]
|
beide olien zijn wel goed, alleen de 15 is wat dikker dan de 10. dus eigenlijk doet de dikke olie er iets langers over om op temp te komen. maar dit m...
|
meer krukassen voor Honda mb5 - 15-2-2005 12:47
|
[Toon alleen reply]
|
naar mijn weten heb je top racing en de orginele krukas. ik zou voor top racing gaan. goed genoeg. begeeft je big-end nog naar een jaar. dan druk je e...
|
Achterveer Gebroken - 15-2-2005 12:51
|
[Toon alleen reply]
|
als een sh veer te schuin bevestigd zit (dus niet zoals die hoort, maar nog schuiner) dan buigt deze na verloop van tijd door. omdat deze veer niet op...
|
Achterveer Gebroken - 15-2-2005 13:26
|
[Toon alleen reply]
|
dat slaat nergens op
|
meer krukassen voor Honda mb5 - 15-2-2005 13:27
|
[Toon alleen reply]
|
welke dan piepo. zo kan ik ook wel dingen zeggen
in 4jaar tijd ben ik nog maar 2 soorten tegengekomen. dus als jij nog een merk weet. zeg dat dan, an...
|
Spring naar pagina: ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ...
|