Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 803 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor christianos in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ...
dringend hulp nodig - 28-1-2005 16:35 [Toon alleen reply]
promademper is wel mooi :-) btw, dit is eigenlijk UF [edit]Dit bericht is ge-edit door christianos op 28-1-2005 16:35 [/edit]
dringend hulp nodig - 28-1-2005 16:42 [Toon alleen reply]
kan het best wel lezen anders :-u heb het erger gezien :-o
Bigmeeting 2005 (BM2k5) - 28-1-2005 16:47 [Toon alleen reply]
ik kom ook :-e
Bigmeeting 2005 (BM2k5) - 28-1-2005 16:49 [Toon alleen reply]
Ik zie voordelen --> polder met lange rechte wegen, en er is vast ook wel natuur..
Honda Mb5 houd in.. - 28-1-2005 16:51 [Toon alleen reply]
linker krukaskeering lek?
koppeling doet raar - 28-1-2005 16:54 [Toon alleen reply]
Fuck You! doe ff normaal man!, in andermans topics :-| ontopic: balansas afstellen denk ik
Je laatste aanwinst - 28-1-2005 16:58 [Toon alleen reply]
luhao pijpje voor mt zomaar gehad van de brommerhoer:-) Gloednieuw :-)
DT50MX Membraam(kleppen) - 28-1-2005 17:00 [Toon alleen reply]
carbon heeft het voordeel dat als het breekt dat de schade aan je cilinder miniem is, in tegenstelling tot ijzeren, die als z ebreken zeer wss dikke k...
koppeling doet raar - 28-1-2005 17:00 [Toon alleen reply]
gebeurt ook ineens als je alleen maar de koppeling heb vervangen :-u
koppeling doet raar - 28-1-2005 17:03 [Toon alleen reply]
Bij koppeling vervangen, zit je niet aan lasgers hoor..
DT50MX Membraam(kleppen) - 28-1-2005 17:07 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Johnny B[/b] carbon is ook lichter dus de zuiger trekt de kleppen naar beneden dus ganz e sneller open als ze...
contactpuntjes mechanisme kapot - 28-1-2005 17:11 [Toon alleen reply]
koop gewoon, is veel beter dan zelf beunen, 2dehands is er volgens mij best wel goekoop aan te komen
nieuwe cilinder - 29-1-2005 0:03 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL[/b] [...] [...] [b](Ik heb de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel ...
dringend hulp nodig - 29-1-2005 0:07 [Toon alleen reply]
als ik zeg dat het in het UF thuishoort moet je niet hier nog een topic openen ;-) dus dubbelski :-) http://www.brommerforum.nl/showtopic/25...
nieuwe cilinder - 29-1-2005 0:20 [Toon alleen reply]
en wat zeggen we dan:p?
nieuwe cilinder - 29-1-2005 0:26 [Toon alleen reply]
graag :-) [sub] eeehh, laat maar.. :-b [/sub]
nieuwe cilinder - 29-1-2005 0:27 [Toon alleen reply]
niej eens :-|, wie kan mijn goddelijke IK weerstaan :-)?
nieuwe cilinder - 29-1-2005 0:28 [Toon alleen reply]
[sub] ha;ve garen niet meegerekend ;-) [/sub]
nieuwe cilinder - 29-1-2005 0:31 [Toon alleen reply]
kusje mag dan nog net wel :-b?
Alles over motorisch gedeelte van brommer - 29-1-2005 0:57 [Toon alleen reply]
Er bestaat zoiets als GOOGLE www.google.nl Typ en gij zult vinden :-e
Alles over motorisch gedeelte van brommer - 29-1-2005 0:57 [Toon alleen reply]
ja zie je dat niet dan? en duitsers ruleren :-)
dringend hulp nodig - 29-1-2005 0:58 [Toon alleen reply]
*hatsjoe* http://www.brommerforum.nl/showtopic/25823
gianelli mtx-sh - 30-1-2005 15:02 [Toon alleen reply]
staan gewoon op 50cc maar je moet even kijken naar de watergekoelde mtx (R). voor een luchtgekoelde moet je er een paar koelribben afslijpen
inhouden - 30-1-2005 15:13 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider[/b] verkopen die schijt[/quote] :-o [sub] de nuttige posts [/sub]
gianelli mtx-sh - 30-1-2005 15:19 [Toon alleen reply]
guasnellie is veeeeeeel hoogtoeriger, prestaties zijn niet ongeveer hetzelfde...
Spring naar pagina: ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved