Resultaten voor christianos in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ...
|
Uitlaat polijsten - 26-1-2005 23:31
|
[Toon alleen reply]
|
ook roze :-)?
|
4 klep membraam met standaard setup? - 27-1-2005 0:31
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Rock-Dog[/b]
Even tussendoor :D heeft een standaard MTX-SH een 2- of 4-kleps membraam?[/quote]
4
|
X-power start slecht elektrisch - 27-1-2005 0:34
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Dries-xpower[/b]
ie staat idd wat te arm afgesteld moet voor [b]een nieuwe [/b]cilinder dusja , ;-)[/quote]
|
Vermogen Laadspoel MTX SH - 27-1-2005 10:44
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: yudb[/b]
[...]
Neej chris, is namelijk ook zo als ik me accu loshaal en ga ff lekker buitenspelen ofzow
...
|
kopen van nederlands frame - 27-1-2005 21:01
|
[Toon alleen reply]
|
of opmeten van balhoofs naar achter aan beide kanten
|
monoveer vragie. - 27-1-2005 21:03
|
[Toon alleen reply]
|
je moet zelf weten wat je eraf haalt, net zolang totdat jij hem mooi vind staan, gewoon ff opmeten
|
kopen van nederlands frame - 27-1-2005 21:17
|
[Toon alleen reply]
|
bijna niets
elke afweiking = krom
|
NSR weer vastgelopen - 27-1-2005 21:17
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Bert_NSR[/b]
Heb pas mn cilinder laten uitboren, grotere sproeier gezet (is wel een beetje te groot), thermos...
|
Alles over motorisch gedeelte van brommer - 27-1-2005 21:21
|
[Toon alleen reply]
|
grotere sproeier erin :-)
|
Alles over motorisch gedeelte van brommer - 27-1-2005 21:23
|
[Toon alleen reply]
|
:-z
[sub] kinderen hierow :-|[/sub]
|
kentekenplaatje omdraaien - 27-1-2005 21:25
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: DaVaRo[/b]
[...]
moraalridder.[/quote]
is wel zo.. :-)
|
Biesje voor in de velg - 27-1-2005 21:27
|
[Toon alleen reply]
|
http://www.toonbeentjes.nl/
|
Alles over motorisch gedeelte van brommer - 27-1-2005 21:28
|
[Toon alleen reply]
|
tog wel :-e?
|
Alles over motorisch gedeelte van brommer - 27-1-2005 21:30
|
[Toon alleen reply]
|
nice :-)
dies handig :-)
|
kopen van nederlands frame - 27-1-2005 21:31
|
[Toon alleen reply]
|
kijk ook of er geen lasplekken ofzo inzitten, das meestal een heel vege teken
|
Alles over motorisch gedeelte van brommer - 27-1-2005 21:32
|
[Toon alleen reply]
|
gefeliciteerd :-z
@davaro
[edit]Dit bericht is ge-edit door christianos op 27-1-2005 21:32 [/edit]
|
NSR weer vastgelopen - 27-1-2005 21:35
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw[/b]
[...]
asltie dat niet doet, "plakt" hij niet maar loopt hij gewoon gruwelijk vast, dus lijk...
|
kentekenplaatje omdraaien - 27-1-2005 21:37
|
[Toon alleen reply]
|
ik ben het wel met sommige eens dat als je een brommer zwaar opvoerd, dat je gewoon de gveolgen moet nemen en niet naast de rollerbnak moet gana huile...
|
kentekenplaatje omdraaien - 27-1-2005 21:41
|
[Toon alleen reply]
|
ik doel meer op malossi 70cc en hoger ..
|
Parts - 27-1-2005 21:42
|
[Toon alleen reply]
|
dit topic is heel oud :-o
gewoon 50cc.nl of de lokale bromhoer :-z
|
Parts - 27-1-2005 21:46
|
[Toon alleen reply]
|
naja hij gebruikt wel de search ;-)
|
Alles over motorisch gedeelte van brommer - 27-1-2005 21:50
|
[Toon alleen reply]
|
als je het al kan lezen door de popups heen :-|
edit : het gata over viertakt...
[edit]Dit bericht is ge-edit door christianos op 27-1-2005 21...
|
Alles over motorisch gedeelte van brommer - 27-1-2005 21:54
|
[Toon alleen reply]
|
lekker nuttig dan :-v
zoals eerder is genoemd --> http://www.howstuffworks.com
edit: leer eens googlen:
http://www.vdbosch.com/kreidler/2takt...
|
kras in cilinder - 27-1-2005 22:11
|
[Toon alleen reply]
|
laat hem honen :-)
|
nieuwe cilinder - 28-1-2005 16:34
|
[Toon alleen reply]
|
c3 is beter als ie ontgrenst is, hoe hpger het cijfer achter de C, voor hoe meer omwentelingen hij is gebouwd..
|
Spring naar pagina: ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ...
|