Resultaten voor christianos in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ...
|
"kleine vragen" topic - deel 2 - 9-4-2005 21:39
|
[Toon alleen reply]
|
och ik heb het er ook wel eens ingepropt, is niet egt geweldig
|
"kleine vragen" topic - deel 2 - 9-4-2005 21:39
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: wallaroofreak[/b]
wat is dempwol?:-v[/quote]
wol om te dempen hebben ze vast wel bij de bromhoer
|
brommer valt uit tijdens rijden - 9-4-2005 21:40
|
[Toon alleen reply]
|
neej uit je gat ;-)
ja dat komt uit je tank, is gewoon vuil in de benzine
|
X-power opdrijven tot 60 - 70 - 80 cc ? - 9-4-2005 21:43
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: YAMAHAPOWER[/b]
ik heb nog een compleet setje liggen 70 metra.. met een 70 pijpje.. en een 21 dell'ortho voor...
|
brommer valt uit tijdens rijden - 9-4-2005 21:47
|
[Toon alleen reply]
|
benzine eruit
cola(24 uur) ofzo erin en dan uitspoelen met benzine
|
benzine lekt NSR - 10-4-2005 17:38
|
[Toon alleen reply]
|
wss uit je vlotter
en met die aansteker lekt het idd wss nooit meer :-e
|
CDI verrot ?! - 10-4-2005 18:44
|
[Toon alleen reply]
|
signaalspoel overleden
|
CDI verrot ?! - 10-4-2005 18:50
|
[Toon alleen reply]
|
je hebt idd 3 spoelen
de bovenste is de onstekingsspoel
de kleine rechter is de signaalspoel
de onderste is de lichtspoel
maar heb je die klei...
|
klote 50 snel. - 10-4-2005 19:07
|
[Toon alleen reply]
|
of zuiger zat er verkeerd om in
|
cdi honda mt op suxuki tsx - 10-4-2005 20:51
|
[Toon alleen reply]
|
wrom past op een tsx geen euro begrenzer
en die dingen moet je zelf maken en niet kopen
|
klote 50 snel. - 10-4-2005 20:52
|
[Toon alleen reply]
|
hoe wou je het andersom doen dan :-e?
|
klote 50 snel. - 10-4-2005 20:53
|
[Toon alleen reply]
|
dat doe ik ook altijd, maar je kan niet de hele cilinder er alvast op zetten ;-)
|
Gooi meeting ( lente ) - 10-4-2005 21:45
|
[Toon alleen reply]
|
waneer is het?
|
onsteking en cdi mtx-sh - 10-4-2005 21:54
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: De Paashaasch[/b]
je hebt de goede cdi en de goede onsteking
bniks aan veranderen, is allebei std honda[/q...
|
Gooi meeting ( lente ) - 10-4-2005 22:56
|
[Toon alleen reply]
|
denkw eld at ik ook kom :-)
hangt er vanaf of me bromemr nog wordt gezocht door de juten ;-)
|
Erotische Poezie op BF - 10-4-2005 23:01
|
[Toon alleen reply]
|
Brommerforum is geil
daarom zoek ik hier mijn heil
me vriendin vind me gek
maar binnenkort schiet ik haar lek
brommerforum wind me op
me vriendin...
|
Erotische Poezie op BF - 10-4-2005 23:04
|
[Toon alleen reply]
|
is dit niet een beetje ene te hoog niveau voor BF ?
|
Erotische Poezie op BF - 10-4-2005 23:06
|
[Toon alleen reply]
|
you go girl :-)
@martijn
[edit]Dit bericht is ge-edit door christianos op 10-4-2005 23:07 [/edit]
|
mtx sh voorkant - 10-4-2005 23:10
|
[Toon alleen reply]
|
wat wil je przies weten? hoe je koplamp moet of je draadboom? of je cockpit
wat wil je weten?
|
km teller - 10-4-2005 23:10
|
[Toon alleen reply]
|
aan de wielkant moet je wielbout eruit
bij de cockpit moet je de cockpit demonteren en openhalen
|
Gooi meeting ( lente ) - 10-4-2005 23:15
|
[Toon alleen reply]
|
12 uur verzamelen?
|
Gooi meeting ( lente ) - 10-4-2005 23:16
|
[Toon alleen reply]
|
ja keej maar omdat ie niet egt up to date is vraag ik tog ff na ;-)
|
Gooi meeting ( lente ) - 17-4-2005 17:55
|
[Toon alleen reply]
|
boehoehoehoehoe
ik kon er helaas niet zijn :'-(
Vrijdag begon me brommer het een beetje warm te krijgen :-s
en ik heb de oorzaak nog steeds niet...
|
wie is er wel eens gepakt met begrenzer - 17-4-2005 18:01
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: exelzor[/b]
Dit is dus blijkbaar de NOOB generatie...
Hier krijg je een antwoordt van een ervaren prof:
E...
|
wat doen jullie op zondag - 17-4-2005 18:03
|
[Toon alleen reply]
|
sjorren..
nau goed
neej slaperig naar BF staren...
|
Spring naar pagina: ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ...
|