Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 618 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor Blukaap2 in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ...
rollerbank - 17-7-2004 22:24 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Tyler[/b] Wat een gezeik!! Ik zou hem denk ik ook hebben laten liggen, want wie weet faked die agent de boel,...
rollerbank - 17-7-2004 22:58 [Toon alleen reply]
Goh, heeft je mammie je weer een nieuw woordje geleerd ?
10-dagen rijbewijs - 17-7-2004 23:00 [Toon alleen reply]
Dat is geen ZX6R model 2002 volgens mij. [edit] beter gezegd, dat is een ZZR600: [img_large]http://www.freesestreetfighters.nl/occasions/zzr600...
Kut rijde 110 cc zeta - 18-7-2004 0:17 [Toon alleen reply]
5 mm ????? Dat zou idd wel iets kunnen verklaren.
grondplaat van mt/mb hetzelfde als mtx ot? - 18-7-2004 19:53 [Toon alleen reply]
MB/MT/MTX-ot vliegwiel kan niet op een NSR/MTX-sh/MBX, dan loopt ie vreselijk kut. Andersom kan wel geloof ik. Voor de rest zijn de ontstekingen h...
andere koplampkap voor MT - 18-7-2004 21:51 [Toon alleen reply]
Uhh, zit dat stuur wel vast ?
Grote filmpies topic - 18-7-2004 21:53 [Toon alleen reply]
Boeie, als het maar knalt? Die site is gewoon verschrikkelijk leuk :).
andere koplampkap voor MT - 18-7-2004 22:47 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: stylelessflyer[/b] [...] wrom die vraag tuurlijk zit ie vast .... [/quote] rechtsonder: [url=http://...
andere koplampkap voor MT - 18-7-2004 22:49 [Toon alleen reply]
Vroeg het me gewoon af.
Algemeen poortmap, timingen en tunen topic - 18-7-2004 23:04 [Toon alleen reply]
90mm
Mijn Racepuch (monoshock) - 19-7-2004 11:28 [Toon alleen reply]
Cooooooooollllll 10000 worshippies voor jou :e.
Je mooiste foto('s) (niet voor 56K enzo etc) - 19-7-2004 13:15 [Toon alleen reply]
Even de hond uitlaten: [img_large]http://ralf.snoutweb.net/Harrie/Fotos/leiageeuwt.jpg[/img_large] [img_large]http://ralf.snoutweb.net/Harrie/Fotos/...
5 en 6 nutteloos - 19-7-2004 14:14 [Toon alleen reply]
Was die 50cc al zover uitgelubberd toen ie nog wel goed doortrok ? En zet de ontsteking weer eens terug.
Hoe was u zwarte cross? - 19-7-2004 14:25 [Toon alleen reply]
http://www.brommerforum.nl/showtopic/18297/4 ;)
110 cc op mtx-sh - 20-7-2004 1:45 [Toon alleen reply]
Loopt ws wel aardig hoor.
110 cc op mtx-sh - 20-7-2004 10:04 [Toon alleen reply]
Dat past niet. Moet je een 80-blok voor hebben.
kawasaki onderdelen - 20-7-2004 10:07 [Toon alleen reply]
vd Burg in Eindhoven aan de bisschop bekkerslaan (dacht nr 9, maar niet zeker) heeft heel misschien wel iets, maar dat is een kutzaak. OTR zal wel ...
110 cc op mtx-sh - 20-7-2004 10:11 [Toon alleen reply]
Als je hard slaat past het trouwens wel, de tapeinden staan toch hetzelfde ;).
110 cc op mtx-sh - 20-7-2004 10:40 [Toon alleen reply]
Op een SH: 50 blok: 49-66cc (normaal verkrijgbare cilinders) 80 blok: 79-98cc (normaal verkrijgbare cilinders)
top snelheid - 20-7-2004 12:52 [Toon alleen reply]
85-90 zal het wel zijn.
top snelheid - 20-7-2004 12:55 [Toon alleen reply]
Als het dat al scheelt :u.
top snelheid - 20-7-2004 13:25 [Toon alleen reply]
Nee, d'r is iets mis met die dingen, dacht met de gasnaald, het zijn iig ondingen om af te stellen. Pro-tuning heeft dat eens uitgelegd en aangezien ...
vernietigd wanneer? - 20-7-2004 13:28 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Stegehuis[/b] 1)ik heb op me MB 1.6 kw, 2 kw gehad. wat gebeurd er als ik weer op de roller moet met me MB? ...
top snelheid - 20-7-2004 13:44 [Toon alleen reply]
Nee, die klotedingen lopen nooit lekker met halfgas.
te kleine carb - 20-7-2004 14:47 [Toon alleen reply]
Staat al in het topic :u.
Spring naar pagina: ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved