Resultaten voor Blukaap2 in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ...
|
4 slag arbeidsdiagram van een 3 en 5 cilinder - 4-12-2005 18:41
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran[/b]
ik heb nog nooit een 5 cilnder lijn motor meegemaakt[/quote]
Volvo staat er om bekend...
|
110cc Zeta vs. 110cc Malossi - 4-12-2005 18:53
|
[Toon alleen reply]
|
Ik reed er idd 1:25 (als je redelijk doorreed) tot 1:35 (rustig rijden, met passagier) mee.
Moet ik wel zeggen: dat was nadat ik die ontsteking idi...
|
110cc Zeta vs. 110cc Malossi - 4-12-2005 18:58
|
[Toon alleen reply]
|
Liep onderin (en bovenin) een stuk beter, liep stomweg stukken efficienter.
|
meest beschamende moment(en)met de brommer is........? - 6-12-2005 14:44
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power[/b]
wat zijn jou meest beschamende momenten op je brommer mijnes hard weg willen rijden laat ...
|
banden topic - 9-12-2005 16:55
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: nsrracer[/b]
kenda achterband aprilia rs 20 euro is dit duur?[/quote]
Nee, totdat je op je smoel ligt dankzi...
|
power valve klets - 9-12-2005 23:18
|
[Toon alleen reply]
|
Hmm, als je slim bent hang je dr een 250cc 1-cilinder 4-takt blokje onder.
Heb je al die powervalve bullshit niet.
|
Spring naar pagina: ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ...
|