Resultaten voor Blukaap2 in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ...
|
benzine - 9-1-2005 21:14
|
[Toon alleen reply]
|
Ja, negatief.
|
remschijven piepen.. - 9-1-2005 21:16
|
[Toon alleen reply]
|
Het is maar een achterrem.
|
banden er af halen/er op zetten - 9-1-2005 21:22
|
[Toon alleen reply]
|
Ja, waarom zou je het niet meer zien ?
|
Je laatste aanwinst - 9-1-2005 21:57
|
[Toon alleen reply]
|
Maak eens een wheelie op film.
En top testen enzo.
[sub]met een beetje geluk ga je dood[/sub]
|
Je laatste aanwinst - 9-1-2005 21:58
|
[Toon alleen reply]
|
Nee hoor, meeste anderen had ik er veel plezier mee gewenst.
|
Je laatste aanwinst - 9-1-2005 22:01
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: wiebutt[/b]
[...]
Het is persoonlijk ?[/quote]
Soort van.
|
Kerstmeeting 2004 - 9-1-2005 22:01
|
[Toon alleen reply]
|
Kapotter dan je Mazda ?
|
Je laatste aanwinst - 9-1-2005 22:06
|
[Toon alleen reply]
|
Gekregen ?
Wat voor schade heeft ie dan ?
|
Kerstmeeting 2004 - 9-1-2005 22:32
|
[Toon alleen reply]
|
Jouw mazda wint niet eens van een Focus stationwagon met huisvader ;).
|
Kerstmeeting 2004 - 9-1-2005 22:35
|
[Toon alleen reply]
|
Jij Homo, Homo, homo, homo, homo, enz.
|
"kleine vragen"topic - 9-1-2005 22:42
|
[Toon alleen reply]
|
Kan kwaad, koelt minder.
Gewoon standaard uitlaat dr op zetten en misschien een 18 keihin zoeken.
|
"kleine vragen"topic - 9-1-2005 22:44
|
[Toon alleen reply]
|
Je moet van het hoogtoerige af, iets lichter vertanden zal ook wel schelen.
Komt er op neer dat je met halfgas lekker moet kunnen rijden.
Beetje met...
|
MTX-sh met 20 mikuni - 10-1-2005 11:31
|
[Toon alleen reply]
|
Sproeier moet ws rond de 100-110 keihin zitten.
Spul zou, met een proma enzo, rond de 10000-11000rpm op moeten houden met vermogen leveren.
|
Temp-Sticky: Ontwerpen BF-shirt insturen + poll - 10-1-2005 11:56
|
[Toon alleen reply]
|
2K0,5 eigenlijk ofzo dinges.
maja, boeit niet, 2k5 is veel makkelijker.
|
Drijfstang krom bij nieuwe cilinder. - 10-1-2005 12:09
|
[Toon alleen reply]
|
Als je hele cilinder volzat met benzine en je hebt 'm daarna geprobeerd aan te trappen oid, dan kan ik me voorstellen dat die drijfstang krom is.
V...
|
Drijfstang krom bij nieuwe cilinder. - 10-1-2005 15:33
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: blaasdwaas[/b]
maar daardoor gaat er toch geen drijfstang krom??komop zeg die dingen kunnen wel tegn iets hoo...
|
hoeveel blokolie in MH Furia - 10-1-2005 15:34
|
[Toon alleen reply]
|
Zelfde als ieder AM6 blok, zo uit het hoofd iets van 6-700 ml.
|
Automatische kettingspanner MT - 10-1-2005 15:35
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: remcoheuser[/b]
edit: Bedankt voor de hulp (not), het is me al gelukt[/quote]
Moet je geen topic plaatsen al...
|
crossmotor probleem (kx125) - 10-1-2005 15:45
|
[Toon alleen reply]
|
2-takt verbrandingsolie moet er in.
Geen carterolie/blokolie.
[sub]voor de zekerheid[/sub]
|
banden er af halen/er op zetten - 10-1-2005 16:49
|
[Toon alleen reply]
|
Hij heeft er iig meer een reden voor dan een 16 jarig MB kutje zoals jij :).
|
ketting gebroken!!!! - 10-1-2005 19:45
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: wiebutt[/b]
[...]
het is oud , maar jij mij tijdje trg afzeike over me ketting he :P
Moet je hem zelf z...
|
project aprilia af1 sentisi - 10-1-2005 19:47
|
[Toon alleen reply]
|
sintesi
|
ketting gebroken!!!! - 10-1-2005 19:49
|
[Toon alleen reply]
|
Ja, maar die wikkelen zich over het algemeen niet zo ramvast om achterwielen of vreten carters op.
|
condesator - 10-1-2005 20:27
|
[Toon alleen reply]
|
Zit geen condensator zo losslingerend in een MT.
Zal dus wel een gare bougiekabel/bobine/bougiedop zijn.
|
ketting gebroken!!!! - 10-1-2005 20:55
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: christianos[/b]
[...]
denk je dat?
dan heb je dat goed mis, bromemr is truggeweest naar dealer voor dit...
|
Spring naar pagina: ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ...
|