Resultaten voor Henk-88 in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ...
|
schijfrem, lekkage en koppeling - 5-9-2008 18:33
|
[Toon alleen reply]
|
Ik denk nieuwe rubbers om de zuiger in de remhendel? Heb je die al gecheckt?
De keerring om je trapas is wss een koperen bus die ovaal is geworden. D...
|
dmp cil - 5-9-2008 19:13
|
[Toon alleen reply]
|
Kan iemand mij vertellen of deze dmp cilinder de cilinder is die iedereen 'charmo' noemt? (That is.. als 'ie op een tsx zit..)
|
dmp cil - 5-9-2008 19:20
|
[Toon alleen reply]
|
Ik ben er namelijk achter gekomen dat de echte charmo [b]geheel[/b] van gietijzer is, dus ook de koelribben. Ding weegt zoveel als een half olifantenj...
|
dmp cil - 5-9-2008 19:27
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: tsx 50[/b]
deze heeft wel membraam[/quote]
Dat zag ik ook op de foto idd ;)
|
dmp cil - 5-9-2008 19:31
|
[Toon alleen reply]
|
Dat is mijn vraag inderdaad.
|
Rare boel:s - 5-9-2008 19:32
|
[Toon alleen reply]
|
Ontsteking te laat?
[edit]Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 5-9-2008 om 19:32 uur.[/edit]
|
Meeting Twente - 5-9-2008 19:37
|
[Toon alleen reply]
|
Effe verzamelen en kennismaken, daarna beetje toeren en daarna Mac doet het altijd goed :b
|
Meeting Twente - 5-9-2008 19:44
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Gilera_Maik[/b]
Henk, heb jij er nog animo voor? [/quote]
Euhh, is me iets te ver vanuit Grunn denkzz :o
|
Gas-flow analyseren - 5-9-2008 22:25
|
[Toon alleen reply]
|
Een beetje off-topic maar het hoort volgens de PF-regels wel hier als aanvulling denk ik:
Een redelijk goedkope manier om zelf te kunnen zien hoe j...
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 0:14
|
[Toon alleen reply]
|
ik heb er ook zin in!
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 0:20
|
[Toon alleen reply]
|
eggie! :r
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 0:23
|
[Toon alleen reply]
|
Jellieman!
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 0:25
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: VerteX[/b]
[...]
ik dacht dat ik de enige was :v [/quote]
Dit is het rukforum toch? :o
ri...
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 0:28
|
[Toon alleen reply]
|
Ik werd net gebeld door de afdeling luchtmacht van het Leger des Heils, er is een pudding niet goed geworden, wil iemand onmiddelijk Dokter Oetker bel...
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 2:03
|
[Toon alleen reply]
|
Ik ga morgen voor m'n treinrijbewijs!
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 2:22
|
[Toon alleen reply]
|
Ik heb net een trein gekocht op Marktplaats!
|
Zoetermeer meeting 5!!! - 6-9-2008 2:24
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: OmafietS[/b]
oooohhh dus nu gedraag ik me onvolwassen?
[/quote]
Ook nu weer ja
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 2:24
|
[Toon alleen reply]
|
Damn als het maar niet in mijn trein was :@
|
Vage afstelling (kijk even) - 6-9-2008 2:29
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: mtlover[/b]
Je verhouding lucht/brandstof klopt dus niet. Als je meer lucht geeft loopt ie beter, betekend dus ...
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 2:35
|
[Toon alleen reply]
|
Ach, 's nachts een beetje rondtoeren tot ik m'n rijbewijs heb en dan...
:r
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 2:41
|
[Toon alleen reply]
|
Vet tunen jeweet! :b
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 2:41
|
[Toon alleen reply]
|
Zou een terugloop uitlaat op een trein passen btw?
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 2:46
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89[/b]
[...]
heb je poortmapjes van de cilinders?
kan ik misschien kijken voor een opmaatje:)[/...
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 6-9-2008 2:58
|
[Toon alleen reply]
|
Veul plezier doar en ik ben ook rukke
|
Nachttopic Deel 33 (0.00-07.00) - 7-9-2008 1:41
|
[Toon alleen reply]
|
Ledigheid is des duivels oorkussen :]
|
Spring naar pagina: ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ...
|