Resultaten voor Martijn II in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ...
|
Nachttopic Deel 41 0:00 - 7:00 - 4-11-2009 1:00
|
[Toon alleen reply]
|
had je op BBS gezocht oid?
vette velgen, staan altijd perfect onder autos van die tijd.
|
Setup - 4-11-2009 16:12
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Gary[/b]
Moet je de link kopiƫren naar je adresbalk. Had je zelf denk ik ook wel kunnen bedenken?[/quote]
n...
|
mallossi 70 naar de kloten - 4-11-2009 16:37
|
[Toon alleen reply]
|
hoe is ie naar de klote gelopen dan? Volgas in zn vrij? volgas tijdens rijden? Stationair in je schuurtje?
|
mallossi 70 naar de kloten - 4-11-2009 16:59
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: dutschbird[/b]
[...]
je moet er voorzorgen dat je zuiger veren eerst 5 min aan stationair wennen en zorg...
|
mallossi 70 naar de kloten - 4-11-2009 17:02
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Royal Club[/b]
[...]
geleidelijk op temperatuur laten komen kan je ook door te rijden. hoeft niet stationa...
|
mallossi 70 naar de kloten - 4-11-2009 17:06
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: richard-gpr[/b]
De crossmotor zaak hier in de buurt laat de motors ook nooit op temperatuur komen door hem stat...
|
mallossi 70 naar de kloten - 4-11-2009 17:11
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver[/b]
[...]
ik ga effe foto's maken
maar een de zuiger en zuigerveren was niks te zien op ...
|
"kleine vragen" topic - deel 40 - 4-11-2009 17:12
|
[Toon alleen reply]
|
gewoon std.
edit:
rik, waarom c3 lagers dan?
[edit]Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 4-11-2009 om 17:12 uur.[/edit]
|
mallossi 70 naar de kloten - 4-11-2009 17:14
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer[/b]
zitten je pistonpenslotjes nog op hun plaats? die zijn er denk ik uitgelopen... zeker als je ver...
|
mallossi 70 naar de kloten - 4-11-2009 18:22
|
[Toon alleen reply]
|
nu je chroomwand zegt lijkt het me wederom dat er nicasilveren aan je zuiger gezeten hebben.
zo heb ik mijn malossi vroeger ook kapotgekregen...all...
|
mallossi 70 naar de kloten - 4-11-2009 19:16
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver[/b]
[...]
maar de zuiger zat wel echt vast kon hem er niet 1, 2, af trekken
maar dat verk...
|
vliegwiel afdraaien - 4-11-2009 19:20
|
[Toon alleen reply]
|
je balans gaat naar de klote.
er gaan ongetwijfeld mensen zeggen dat als je em goed opspant in het midden de balans niet naar de klote gaat...maar da...
|
terugschakelen - 4-11-2009 23:06
|
[Toon alleen reply]
|
heb je al eens bedacht wat er met je primaire as gebeurt als jij met een behoorlijke snelheid terug gaat schakelen?
Als jij met een gangetje van 60 n...
|
terugschakelen - 4-11-2009 23:40
|
[Toon alleen reply]
|
hheheh :e.
naja, zolang je bak niet draait moet het heel toevallig zijn als de dogs toevallig in het andere tandwiel vallen.
Zo. dan snapt de re...
|
polijsten - 4-11-2009 23:41
|
[Toon alleen reply]
|
heb je er geen verpakking bij ofzo? Mss kun je het soms aanlengen met water oid, maar dan zou het wel op de verpakking moeten staan.
|
Puch maxi bouwjaar? - 4-11-2009 23:44
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Tapvat[/b]
Ik neem aan dat het voor het aanvragen van een kenteken is. Ik heb ook een paar dagen gezocht voor d...
|
polijsten - 4-11-2009 23:53
|
[Toon alleen reply]
|
hmm dat spul zou ik dan ook ergens moeten hebben liggen :) dat ik het nog nooit gezien of gebruikt heb zal wel genoeg zeggen.
lekker commandant hal...
|
Nachttopic Deel 41 0:00 - 7:00 - 6-11-2009 1:05
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf[/b]
http://www.youtube.com/watch?v=JSKJZOCltHw
ik krijg zin in m'n GPR :|[/quote]
hahahah lekk...
|
Nachttopic Deel 41 0:00 - 7:00 - 6-11-2009 1:28
|
[Toon alleen reply]
|
dire straits is altijd tof.
|
Spring naar pagina: ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ...
|