Resultaten voor Martijn II in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ...
|
waarom 4takt? - 5-10-2009 12:26
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: 4takker[/b]
[...]
oficieel hoort een 4takt geen olie te verbruiken en als ze verbruiken is het meestal nie...
|
waarom 4takt? - 5-10-2009 12:29
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: 4takker[/b]
[...]
zeker een golf4[/quote]
zou best kunnen maar vlgs mij niet.
|
"Kleine vragen topic"- deel 39 - 5-10-2009 17:49
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Pixl[/b]
[...]
Ok, thx :)
[...]
Wat zou je willen weten als m'n stickers binnen zijn?
[/quote]
...
|
waarom 4takt? - 5-10-2009 19:07
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: 4takker[/b]
[...]
ik vind dat eigenlijk een beetje een brootje aap wat je daar zecht
dan zou je olie o...
|
Uitlaat bout afgebroken, tomos - 5-10-2009 19:57
|
[Toon alleen reply]
|
erafhalen en heetstoken met de gasbrander (geen snijbrander :u ) daarna met een griptang proberen eruit te fietsen, zou wel moeten werken.
met ee...
|
suzuki tsx maar niet goed aan de praat krijgen - 5-10-2009 20:49
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: wassie[/b]
er zitte nieuwe spoele op dus daar zal het niet aan liggen ;) [/quote]
want nieuwe spoelen kunnen...
|
Nachttopic Deel 40 0:00 - 7:00 - 6-10-2009 2:24
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: cmtheman[/b]
en las iemand een motor zoekt ik heb nog een kawasaki zxr750 uit 1989 staan (108 pk) die goed is o...
|
Waar is dit knopje voor? - 6-10-2009 18:33
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Pixl[/b]
[...]
Okido :) Dan weet ik genoeg ;d[/quote]
jij hebt zeker een vierkant knopje op je stuursta...
|
Cilinder tunen met fluitpoorten - 6-10-2009 19:04
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50[/b]
[...]
[b]Maar nou weet ik nog niet of het kwaad kan dat de fluitpoorten de tapeinden ra...
|
puch maxi probleem - 6-10-2009 19:05
|
[Toon alleen reply]
|
staat je ontsteking niet gruwelijk verkeerd?
|
suzuki tsx maar niet goed aan de praat krijgen - 6-10-2009 22:48
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: chieltl[/b]
[...]
nooit dingen uitsluiten?
dingen gewoon uitsluiten als je er 100% zeker van bent![/quote...
|
suzuki tsx maar niet goed aan de praat krijgen - 7-10-2009 14:41
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Pixl[/b]
[...]
1 + 1 = 2. Daar kun je toch echt 100% van zeker zijn.
Jij verliest. :u [/quote]
nee...
|
suzuki tsx maar niet goed aan de praat krijgen - 7-10-2009 14:47
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: chieltl[/b]
[...]
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken die je normaal ook niet gebruikt.
als jij een l...
|
voorrem te strak - 7-10-2009 14:48
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: knoffy[/b]
je zuigers komen dus niet terug, dus je moet heel je klauw keer uitelkaar halen en dan alles goed sc...
|
suzuki tsx maar niet goed aan de praat krijgen - 7-10-2009 14:58
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: chieltl[/b]
[...]
Spirituele mensen, (zoals jij), die geloven in het bovennatuurlijke en geloven allemaal ...
|
Zoek je Suf - 7-10-2009 23:57
|
[Toon alleen reply]
|
tering man.. dit kunnen we toch nooit weten :z
ik vind het maar stom.. als je maar één dingetje niet goed doet is het meteen verneukt... kun je...
|
Ik heb ook gewoon een klotebrommer! - 8-10-2009 0:00
|
[Toon alleen reply]
|
wss is ie verzopen, kon ie daardoor via de zijkant vonken. Even laten staan en droogrennen en dan vonkt ie weer goed genoeg.
is je mengsel wel goed...
|
Zoek je Suf - 8-10-2009 18:24
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: koekie[/b]
ik denk dat helderziende marthijn flink zijn best heeft gedaan.
De volgende cf gaat martijn-proof...
|
Spring naar pagina: ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ...
|