Resultaten voor Martijn II in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ...
|
Crossmotor geluid - 19-9-2009 19:12
|
[Toon alleen reply]
|
denk dat je met een binnenrotor het meeste resultaat hebt van wat jij wilt.
|
Rookt, stotterd, gasreactie - 20-9-2009 16:23
|
[Toon alleen reply]
|
luister, als ie rookt wordt er iets teveel verbrand. en dat is olie of benzine dus één van de twee krijgt ie teveel.
is het geen olie uit je bak ...
|
Hand-Achterrem? - 20-9-2009 16:24
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust[/b]
je kunt gewoon 2 remklauwen monteren. of uiteraard gewoon 2 slangen op 1 klauw. das ook ge...
|
beste cillinder voor suzuki tsx - 20-9-2009 18:17
|
[Toon alleen reply]
|
helemaal mee eens :)
lekker simpele eisen die je stelt :)
|
Hand-Achterrem? - 20-9-2009 18:28
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust[/b]
[...]
de vloeistofverplaatsing is dan opeens een stuk anders. als jij een leiding heb...
|
Hand-Achterrem? - 20-9-2009 18:39
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: riccardot[/b]
Is helemaal geen onzin, hij heeft wel degelijk gelijk.
Een autokrik bijvoorbeeld is gebaseerd op...
|
Hand-Achterrem? - 20-9-2009 18:51
|
[Toon alleen reply]
|
jullie snappen allebei niet wat ik bedoel.
we hebben het hier niet over cilinders, maar over tussenkanalen en leidingen.
Het maakt voor de kanal...
|
Hand-Achterrem? - 20-9-2009 19:07
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: riccardot[/b]
Ik snap wat je bedoelt, in dit geval heb je gelijk ja.
Overigens wordt de druk niet hoger bij ee...
|
stukje van zuiger afhalen??? voetpakkingen. - 20-9-2009 22:54
|
[Toon alleen reply]
|
euh.. je zuiger komt alleen maar 'lager' als je er iets van de bovenkant vanafhaalt...
eigenlijk moet je van de bovenkant van je cilinder iets afha...
|
Accu laat niet. - 21-9-2009 18:06
|
[Toon alleen reply]
|
kan aan mij liggen, maar ik vind 16V AC best wel weinig... is dat stationair of op toeren?
Ik meen dat mn haynes destijds 60V ofzo als waarde opgaf v...
|
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 21-9-2009 18:08
|
[Toon alleen reply]
|
als je draairichting precies andersom is moet je gewoon spiegelen in je bovenste dode punt. dat is vrij logisch als je er over nadenkt ;)
statische...
|
"Kleine vragen topic"- deel 39 - 21-9-2009 19:12
|
[Toon alleen reply]
|
duidelijk te arm mengsel.
|
"Kleine vragen topic"- deel 39 - 21-9-2009 19:19
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: MH..Jurgen..RX[/b]
okeej. dan heb ik nog een klein vraag je:
Hoe kom ik ooit aan de juiste zuiger :v ik weet...
|
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 21-9-2009 19:21
|
[Toon alleen reply]
|
ow dat is wel interessant :)
|
probleem gelijkrichter honda - 21-9-2009 21:24
|
[Toon alleen reply]
|
bij mijn mt moest iig de accu ertussen anders fikte alles door. ding werkt idd als een gebruiker.
|
LED strips aansluiten - 21-9-2009 21:25
|
[Toon alleen reply]
|
en om welke strips gaat het precies? lastig om zo te zeggen of er zo een weerstand tussen moet.
normale leds fikken iig door als je er 12v op zet.
...
|
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 21-9-2009 22:43
|
[Toon alleen reply]
|
ha. blijkbaar werkt het iig wel andersom.
en pro tuning, zou je uit kunnen leggen hoe een ontsteking maar één kant op kan werken? Bedoel... als j...
|
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 22-9-2009 0:15
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: ikkejw[/b]
[...]
zo'n ding heeft dus wel 2 spoelen, 1 om de condensator in de [u]C[/u]DI op te laden, en e...
|
Nachttopic Deel 40 0:00 - 7:00 - 22-9-2009 1:43
|
[Toon alleen reply]
|
[img]http://n3t.net/humor/motivation/resistance.jpg[/img]
|
spotje op mtx/ot - 22-9-2009 18:56
|
[Toon alleen reply]
|
hoop niet dat je verwacht dat je er iets mee zult zien...
|
Spring naar pagina: ... 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ...
|