Resultaten voor Pingu in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ...
|
Kx80 cilinder op ar50? (kawasaki) - 30-7-2003 18:56
|
[Toon alleen reply]
|
elke week nieuwe sucker..?? om de 10/15 uur meen ik, reken maar eens uit hoe lang jij per week op de brommer zit. En de krukaslagers etc horen het wel...
|
Drijfstang speling...? - 1-8-2003 10:31
|
[Toon alleen reply]
|
Ontsteking zou niet op tijd kunnen staan, lijkt mij het logischte. Of verkeerd afgesteld mss (carb)
|
YEAH me blok is gereviceerd + pics!! - 1-8-2003 11:30
|
[Toon alleen reply]
|
waarom c4 lagers en je carters polijsten???
En heb je een poortmap, want vlgs mij issie wel erg rond, en heeftie beetje vage vorm (je uitlaatpoort:))
|
spruitstuk passend maken - 1-8-2003 13:54
|
[Toon alleen reply]
|
Alu is te lassen
|
Lager vraagje - 1-8-2003 19:40
|
[Toon alleen reply]
|
als ring voor de kogels zit (zodattie ze dus niet goed kan smeren) gewoon met klein schroevedraaiertje de ring eruit halen.
|
Cilindertje tunen - 2-8-2003 14:00
|
[Toon alleen reply]
|
weet je zkr dat het een nikasil cilinder is??
|
Cilindertje tunen - 2-8-2003 18:13
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX[/b]
[...]
jah wou al zeggen normaal zit zoeen wand toch goed er op :e
Ik doe het zelf altijd ...
|
Isolatiemateriaal VS 'demperwol' - 2-8-2003 18:15
|
[Toon alleen reply]
|
Ik doe er altijd isolatiemateriaal in, maar het verbrand wel sneller da demperwol, dusja..
|
Cilindertje tunen - 3-8-2003 10:46
|
[Toon alleen reply]
|
klein freesje voor in dremel werkt helemaal niet grof hoor. Gewoon als je ff heb gefreest ff poortmap make, kijke, en weer frezen:)
|
brommer is in beslag genomen - 4-8-2003 17:42
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: sjakov[/b]
ik zou het er in ieder geval niet bij laten en alles proberen om je brommer weer terug te krijgen....
|
Microfische NSR - 7-8-2003 12:25
|
[Toon alleen reply]
|
jij doet graag moeilijk? martens is trouwens wel open
|
TSX met 80cc blok - 11-8-2003 21:10
|
[Toon alleen reply]
|
tsx'en krijg je nu eenmaal nooit echt snel...:-e
|
genoeg power?? - 11-8-2003 21:38
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: stoffelmichiel[/b]
maar nou weet ik nog steeds niet wat m16 draad is? zal wel gewoon stevig schroefdraad zijn...
|
van gewone kop HD kop maken op 50cc - 12-8-2003 17:17
|
[Toon alleen reply]
|
Iig een fatsoenlijke squishband in laten draaien, std koppen (op honda iig) zien er niet uit:)
|
TSX met 80cc blok - 12-8-2003 17:28
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Ralf[/b]
Net of de 120 zo makkelijk te halen is met welke brommer dan ook...[/quote]
Mbx-blokken doen wonder...
|
polini evo 50 uitlaat op Kawasaki AR ?? - 13-8-2003 14:03
|
[Toon alleen reply]
|
wss is die uitlaat te hoogtoerig en te piekerig
|
Whhaa, lijkt wel of mijn uitlaatpoort te breed is!! - 13-8-2003 18:49
|
[Toon alleen reply]
|
sin ((poortmapbreedte x 180)/(pi x boring)x boring
vanmiddag aan een gilardoni zitten rekenen, en die was gecorrigeerd ook al 69%, en ongecorrigeerd,...
|
polini evo 50 uitlaat op Kawasaki AR ?? - 14-8-2003 16:58
|
[Toon alleen reply]
|
hogere powerband is ook bijna altijd een smallere powerband.. en dat wil je niet op een schakel.
|
TSX met 80cc blok - 14-8-2003 17:07
|
[Toon alleen reply]
|
mensen met tsx'en denken dat dat nergens kan ofzo:-| 110 kan makkelijk op de iets langere wegen in de stad.. of het veilig is, is iets anders:-E
|
polini evo 50 uitlaat op Kawasaki AR ?? - 14-8-2003 17:29
|
[Toon alleen reply]
|
Je kunt het proberen, maar zoals gezegd is die uitlaat gemaakt voor een toerengebied waar iemand met een niet al te ver getunede setup NOOIT komt of n...
|
Uitlaatpoort vorm.. - 15-8-2003 10:28
|
[Toon alleen reply]
|
Die 2 vorm kun je er echt nooit inmaken hoor.. Ik zou ff kijken hoe breed hij max kan, en mss een rechtere bovenkant, marja het is wel een automaatje ...
|
Uitlaatpoort vorm.. - 15-8-2003 12:31
|
[Toon alleen reply]
|
automaat heeft niets aan piekvermogen, wat je krijgt met een rechte bovenkant uitlaatpoort.
|
Compressie - 15-8-2003 12:33
|
[Toon alleen reply]
|
het gaat niet om hoe groot de uitlaatpoort is, maar hoe hoog;-) en af-1 is toch electrische start???
|
Compressie - 15-8-2003 19:16
|
[Toon alleen reply]
|
als je een kop hebt die bij de zuiger past mag je tot een squish van ong. .7mm gaan, en anders.. kop uit laten draaien:)
|
Powerbox - 15-8-2003 19:17
|
[Toon alleen reply]
|
ik zou gewoon de aansluiting van de powerbox controleren..
|
Spring naar pagina: ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ...
|