Resultaten voor honda_2takt_power in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ...
|
uitlaat mt - 11-12-2004 20:22
|
[Toon alleen reply]
|
dan wel ja maar ff zonder gein neem gewoon die homoet
|
mt gaat niet harder dan 75. - 11-12-2004 21:19
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: MT5-honda_pwnz[/b]
75 is echt boutsnelheid haal ik op de fiets nog.
[edit]Dit bericht is ge-edit door ...
|
"kleine vragen"topic - 11-12-2004 21:33
|
[Toon alleen reply]
|
wrom gaan die pokkegaskabels van mt`s nou altijd stuk ? :s
[edit]Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 11-12-2004 21:33 [/edit]
|
"kleine vragen"topic - 11-12-2004 21:35
|
[Toon alleen reply]
|
nou is nu weer uit het schroef tonnetje gegaan zat muurvast aangedraait
|
"kleine vragen"topic - 11-12-2004 21:39
|
[Toon alleen reply]
|
wat tjoen ik nou weer?
|
nieuwe cilinder - 11-12-2004 23:28
|
[Toon alleen reply]
|
idd ori snel is wel leuk ge2 snel of beter nog gt4
[edit]Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 11-12-2004 23:29 [/edit]
|
nieuwe cilinder - 11-12-2004 23:34
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR[/b]
[...]
gt4, kan je beter meteen 70 cc nemen voor een kwart van de prijs :-)[/quote]max 50cc h...
|
nieuwe cilinder - 11-12-2004 23:36
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-[/b]
gozer hier in de buurt heeft gt4 20mm proma pijpie en hpi dat loopt zkr niet slecht op een sh...
|
nieuwe cilinder - 11-12-2004 23:43
|
[Toon alleen reply]
|
ja maar voor de ong helft heb je 70cc mallosie
|
nieuwe cilinder - 11-12-2004 23:46
|
[Toon alleen reply]
|
uhm mischienouders die zeuren en 50cc ge2/gt4 rij je iig op een brommer
|
nieuwe cilinder - 11-12-2004 23:49
|
[Toon alleen reply]
|
umh als je ouders nou es vragen ja mag ik hem ff zien en de boring opmeet en ze hebben er verstand van dat 50cc geen boring heeft van 44a45 mm
|
nieuwe cilinder - 11-12-2004 23:51
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR[/b]
haha indd alsof ze dat gaan opmeten :-e[/quote]wie weet 0:-)
|
Ontsteking van een ns125f - 13-12-2004 16:05
|
[Toon alleen reply]
|
ramptoerist:-)[sub]foto0:-)[/sub]
|
dt tank cover - 14-12-2004 14:47
|
[Toon alleen reply]
|
tyrips:-b
|
oud of nieuw model mt5 - 14-12-2004 14:49
|
[Toon alleen reply]
|
bij mijn mt staat er wel een 9 achter
|
"Aangehouden" topic - 14-12-2004 14:54
|
[Toon alleen reply]
|
moest je em maar opgevoerd hebben0:-)
|
Je laatste aanwinst - 14-12-2004 15:03
|
[Toon alleen reply]
|
[img]http://www.50cc.nl/plaatjes-onderd/16813.jpg[/img]zulke handkappen in het wit voor 6 euri
|
"Aangehouden" topic - 14-12-2004 15:14
|
[Toon alleen reply]
|
3de die dat zegt
|
Je laatste aanwinst - 14-12-2004 15:15
|
[Toon alleen reply]
|
ja maar ik moet die rechter wel ff bijbeunen want ik zet met me remresevoir
|
"kleine vragen"topic - 14-12-2004 15:24
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: wyk_rs[/b]
Oorspronkelijk gepost door: Honda SS50
ik heb een vraagje
kan je je spaken uit je velgen halle...
|
achterbrug steekas - 14-12-2004 17:10
|
[Toon alleen reply]
|
ik had 2achterbug assen en geen achterwiel as gewoon achterbrug as in me achterwiel gedaan paste precies bij me mt
|
Fantic Oasis - 14-12-2004 22:56
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: R0bby[/b]
jeeemig dat ding vind ik ECHT lelijk gewoon :-O
je moet hem dringend eens opnieuw spuiten denk i...
|
wat vinden jullie hiervan? - 15-12-2004 12:36
|
[Toon alleen reply]
|
al weer een stuk mooier
|
Cross club+banen in NH - 15-12-2004 16:35
|
[Toon alleen reply]
|
in NH hebben ze geen legale crosbaan maar ze crossen nu wel elke week wild oja de site is www.wildcrossen.tk
[edit]Dit bericht is ge-edit door ho...
|
Cross club+banen in NH - 15-12-2004 16:46
|
[Toon alleen reply]
|
waar de nh meeting is daar heb je toch ook pittig crosterrein
|
Spring naar pagina: ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ...
|