Resultaten voor honda_2takt_power in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ...
|
Derbi Senda VS Honda MT - 21-8-2005 21:59
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: honda_freak[/b]
van een MT kan je maken wat je wilt (crosser, racer, SM, enduro, SF), onderdelen zijn goedkoop ...
|
kleine vragen topic - deel 4 - 21-8-2005 22:01
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Jozeff[/b]
aja, jij hebt geen contactpuntjes natuurlijk, maar kan evengoed nog wat te laat of te vroeg staan.
...
|
meeting friesland - 21-8-2005 22:04
|
[Toon alleen reply]
|
oftewel was ik de enigste :O :o
|
meeting friesland - 21-8-2005 22:09
|
[Toon alleen reply]
|
niet helemaal waar heb nieuwe top gehaal van 105km/u btw ik reed hele tijd op provinciale wegen ik neem afslag te laat rij ik zo de snelweg op a32 :e...
|
beste tandwielverhouding? - 22-8-2005 21:59
|
[Toon alleen reply]
|
probeer voor 15 of 16
|
Benzine kosten - 23-8-2005 22:29
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: speeder[/b]
wat zuipt meer steeds optrekken of steeds plankje gas ?[/quote]steeds optrekken kost meer benzine b...
|
Benzine kosten - 23-8-2005 22:34
|
[Toon alleen reply]
|
mijn mt reed 1op 18
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 19:21
|
[Toon alleen reply]
|
nee cdi is het ook niet heb ik al ander in gehad
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 19:24
|
[Toon alleen reply]
|
nee ik heb het alles nog niks verander btw hij si wel ff tijdje te vet gesmeerd geweest teveel olie erin zou dat het kunnen zijn
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 19:25
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Johnny B[/b]
luchtfilterhuis goed schoon laat die nog wel voldoende lucht door?? probeer eens zonder luchtfilte...
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 19:27
|
[Toon alleen reply]
|
wass me ouwe wel heb er nieuwe ingedaan ook geen verschil heb 3nieuwe gerpbeerd dus zal niet aan bougi liggen en boven de 4k doet ie het wel normaal e...
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 19:30
|
[Toon alleen reply]
|
dan zou die toch ook niet lekker moeten lopen boven de 4k
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 19:37
|
[Toon alleen reply]
|
zal ff kijken voor valse lucht
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 19:45
|
[Toon alleen reply]
|
geen valse lucht
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 19:51
|
[Toon alleen reply]
|
nope geen lekke kering want me olie pijl in me blok zakt niet en bij mijn vliegwiel ook nog schoon
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 19:54
|
[Toon alleen reply]
|
maar het is eigenlijk pas gekomen toen er teveel olie door me benzine zat dus mijn varb maar es schoonmaken :v
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 19:57
|
[Toon alleen reply]
|
umh die tank met teveel olie is alweer 2tanken terug
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 20:04
|
[Toon alleen reply]
|
compressie is goed
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 20:51
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek][/b]
vliegwiel schoonmaken, ja waar... naast de keerring, vliegwiel zelf? usw...
@ harrie......
|
nsr dood onder 4000 toeren - 24-8-2005 21:38
|
[Toon alleen reply]
|
mijne heeftw el heel ff staionair gelopen maar verzoop gelijk toe ik iets ags gaf
|
Je laatste aanwinst - deel 3 - 25-8-2005 21:34
|
[Toon alleen reply]
|
nieuwe telefoon een nokia 6230i
|
Je laatste aanwinst - deel 3 - 25-8-2005 22:01
|
[Toon alleen reply]
|
nee mc dronkz dat moeten we niet
|
Je laatste aanwinst - deel 3 - 25-8-2005 22:05
|
[Toon alleen reply]
|
umh 359euri los maar ik heb hem bij abonoment
|
Je laatste aanwinst - deel 3 - 25-8-2005 22:18
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek][/b]
2 gele briefjes :|[/quote]hou je nog geld over
:v
|
Je laatste aanwinst - deel 3 - 26-8-2005 16:42
|
[Toon alleen reply]
|
conclusie dat mijn cil beteje gaar is volgens mij vanaviond maar es kijken
|
Spring naar pagina: ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ...
|