Resultaten voor wipe-out in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ...
|
Quickshift (2) bij minarelliblok. - 13-4-2005 11:02
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J[/b]
[...]
Hmm...
De ontsteking staat uit. De zuiger gaat op en neer, mengsel komt erin...
|
MB op elektriciteit wtf - 13-4-2005 15:14
|
[Toon alleen reply]
|
Stroom is niet zo duur, maa de actieradius zal niet zo groot zijn denk en, en het kostte wel 1100 USD om hem zo om te bouwen.
Wel leuk gedaan.
|
sproeier - 13-4-2005 16:46
|
[Toon alleen reply]
|
^
|
|
|
koppelingskabel kapot - 13-4-2005 17:00
|
[Toon alleen reply]
|
Geen vraag, beetje nutteloos topic verder. Had je ook [url=http://www.brommerforum.nl/showtopic/27150]hier[/url] kunnen posten.
|
brommer in beslag genomen - 13-4-2005 17:13
|
[Toon alleen reply]
|
Ik kende iemand (hij is al dood) waarvan z'n fout geparkeerde auto was weggesleept. Hij naar het bureau toe. Poort stond open, loopt er doorheen. "Hee...
|
honda mt5 - 13-4-2005 19:16
|
[Toon alleen reply]
|
Het kan ook zijn dat je achterlicht niet door brand, maar dat het kapot trilt. Dat had ik bij m'n Puchje ook met dat plaatstalen achterspatbord.
|
is dit nou warmloper of halve vastloper - 15-4-2005 9:19
|
[Toon alleen reply]
|
MF --> TF
|
te weinig vermogen? - 15-4-2005 9:26
|
[Toon alleen reply]
|
Als je wil kan je een andere CDI en bobine van me lenen, ik woon alleen wel vlakbij Den Bosch.
En MF --> TF
|
carburateur verschil - 15-4-2005 9:31
|
[Toon alleen reply]
|
MF --> TF
|
brommer apk ??? - 15-4-2005 9:31
|
[Toon alleen reply]
|
[url=faq/artikel/147]FAQ[/url]
|
MT vonkt niet en lekt veel - 15-4-2005 9:34
|
[Toon alleen reply]
|
MF --> TF
|
Hoeveel schakels staan er bij jou op school en welke? - 15-4-2005 10:50
|
[Toon alleen reply]
|
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ashram+college&meta=
1e hit.
|
puch maxi probleem - 15-4-2005 10:51
|
[Toon alleen reply]
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/28051
|
nsr balhoofdlagers - 15-4-2005 11:00
|
[Toon alleen reply]
|
Dure site daarzo. Een 70 Malossi voor MB is daar bijvoorbeeld 100 euro duurder dan bij Dekker (www.50cc.nl), een 110 Malossi zelfs 120 euro.
|
nsr balhoofdlagers - 15-4-2005 11:08
|
[Toon alleen reply]
|
Nee, bij Dekker is die 173 Euro, en bij die andere 215.
edit:
Ik snap al waarom Pro Tuning hem naar die site verwijst. Het is z'n eigen site.
...
|
kx125 ontluchten - 16-4-2005 20:37
|
[Toon alleen reply]
|
MF --> TF
|
vaag probleem derbi - 16-4-2005 20:38
|
[Toon alleen reply]
|
MF --> TF
|
Kettingen breken continu - 16-4-2005 20:46
|
[Toon alleen reply]
|
Je loopt niet gewoon achterlijk met je koppeling te doen? Laten schieten enzo?
Tenzij je 100.000 km per jaar rijd, doe je iets ontzettend fout als ...
|
wie helpt mijn aan 50 cc snel voor me mt - 16-4-2005 20:47
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: kevin d[/b]
ik weet dat ik dat niet moet vragen maar ik weet het anders ook niet meer[/quote]
:u
|
begrenzer zonder cdi unit? - 16-4-2005 20:49
|
[Toon alleen reply]
|
TF --> EF
Dan zul je een mechanische begrenzer moeten maken. Eentje die je gasstand bijvoorbeeld begrenst. Gebruik de search hier even voor, want h...
|
voorvork op nsr - 17-4-2005 21:19
|
[Toon alleen reply]
|
MB en MT voorvorken passen zo in een NSR frame.
MTX-ot en MTX-sh vorken passen er volgens mij ook gewoon in.
MBX vorken niet, en MBX binnenpoten...
|
voorvork op nsr - 17-4-2005 21:21
|
[Toon alleen reply]
|
MBX balhoofd spul is anders. Ik dacht eerst ook dat het hetzelfde was, maar een MBX kroonplaat in een NSR frame levert speling op het balhoofd op.
|
onderdelen sites - 17-4-2005 21:26
|
[Toon alleen reply]
|
[url=links/cat/7]links[/url]
|
nsr voorvork, welke? - 17-4-2005 21:36
|
[Toon alleen reply]
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/28136/1
|
MX50 - 18-4-2005 7:38
|
[Toon alleen reply]
|
Plant die link [url=links/list]hier[/url] maar ergens tussen.
closed + PP
|
Spring naar pagina: ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ...
|