Resultaten voor jupiler in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ...
|
Oliepomp NSR - 11-3-2004 22:19
|
[Toon alleen reply]
|
tank jij met 70 imi gewoon brommix? slim bezig...
|
Oliepomp NSR - 11-3-2004 22:22
|
[Toon alleen reply]
|
nou, ik deed altijd zelf mengen tot ik 1 keer in haast bij de shell shellina tenkte ofzo.....na 2 km hoppakee, vastnaaier
|
Oliepomp NSR - 11-3-2004 22:25
|
[Toon alleen reply]
|
da is makkelijk jah, vandaar dat dat nie zo lang ervoor gebeurd was
|
Oliepomp NSR - 11-3-2004 22:29
|
[Toon alleen reply]
|
zou ook nog kunnen jah, ik neem t risico in ieder geval nie, ik naai er zelf wel wa fatsoenlijke olie bij
|
Oliepomp NSR - 11-3-2004 22:49
|
[Toon alleen reply]
|
watvoor setup heb je JCG?
|
GVD Zuiger/krukas!!! - 11-3-2004 22:59
|
[Toon alleen reply]
|
je ken proberen je blok op zen kop te houwe en kicke misschient?
|
nsr weinig toeren??? - 15-3-2004 10:20
|
[Toon alleen reply]
|
met andere luchtslang en uitlaatje zal hij rond de 65/70 lopen net als alle andere nsrre
|
100cc op NSR - 15-3-2004 11:32
|
[Toon alleen reply]
|
jah, je zult een mbx, of nsr80 blok aan moeten schaffen dan kan de 100cc er zo op
|
Doet 't niet!!! - 15-3-2004 11:34
|
[Toon alleen reply]
|
ja, maar ik denk dat ie wel aan zou moeten slaan, ookal krijgt ie te weinig, hij zal toch niet zon heel veel grotere sproeier nodig heben
|
Doet 't niet!!! - 15-3-2004 11:43
|
[Toon alleen reply]
|
weet je zkr dat hij en vonk en mengsel krijgt?
|
Doet 't niet!!! - 15-3-2004 11:46
|
[Toon alleen reply]
|
toen je je vorige carb eraf haalde liep ie perfect?? dan zal er iets niet goed zitten in de carb... maarja dan zou hij ook geen mengsel moeten krijgen...
|
nsr weinig toeren??? - 15-3-2004 11:47
|
[Toon alleen reply]
|
waarom nou weer dunne luchtslangen?
|
Doet 't niet!!! - 15-3-2004 11:50
|
[Toon alleen reply]
|
probeer anders ff een andere bougie en loop de standaart dingen ff na...
|
nsr weinig toeren??? - 15-3-2004 12:00
|
[Toon alleen reply]
|
ahzo, ik dacht al...
|
Doet 't niet!!! - 15-3-2004 12:01
|
[Toon alleen reply]
|
jah maarja, jij weet zeker dattie mengsel krijgt.... dus zou er met de carb niks mis moeten zijn... of hij pakt zo ontiegelijk veel valse lucht.. kijk...
|
nsr weinig toeren??? - 15-3-2004 16:35
|
[Toon alleen reply]
|
neen, da help geen zak, je zal em nie veel harder krijge dan zo of je moet aan een andere cil gaan denken
|
kromme voorvork - 17-3-2004 20:26
|
[Toon alleen reply]
|
mijn voorvork was ook heel krom dus heb ik deze onder de pers gelegd tot ze recht waren en weer fatsoenlijk veerde bij een autogarage
|
motorhispania Groot??? - 17-3-2004 21:16
|
[Toon alleen reply]
|
ik ben 1, 95 en rij op een NSR dus dan zalk ok wel op een rx passen denk...
|
ideen voor deze nsr - 20-3-2004 18:53
|
[Toon alleen reply]
|
ik heb die gewoon @ dealert besteld, 1 stikker kost ongeveer 5 euro en er zitte er al 6 dachtik op de linkse bovekuip dus
|
Niet wat ik had verwacht! - 25-3-2004 18:12
|
[Toon alleen reply]
|
stotteren is meestal te weinig benzine... maar ik zou idd ff fatsoenlijk luchtfilter erop naaien en techno uitlaatje steken.. dan zal t wel goed komen
|
tikjes uit cillinder - 25-3-2004 21:43
|
[Toon alleen reply]
|
2 koppakingen???.... voetpakkingen zkr?
|
tikjes uit cillinder - 25-3-2004 21:46
|
[Toon alleen reply]
|
hmm 2 koppakingen hek nooit van gehoord... zal wel aan mijn ligge
|
tikjes uit cillinder - 25-3-2004 21:49
|
[Toon alleen reply]
|
ja ik zit ff verkeerd te denken, kzit met men kop bij mn nsr pakking, en kdacht die ringen zal wel nie goed op mekaar aansluiten, maar mt is meestal m...
|
kuttt me mbx inbeslag genomen kutzooi !!! wat nu !!! - 26-3-2004 16:31
|
[Toon alleen reply]
|
tsja jamme voor je, mar had dan slim gedaan en ff op n nsr frame overgebouwd
|
tikjes uit cillinder - 26-3-2004 16:34
|
[Toon alleen reply]
|
nou da van die 2 koppakkingen zou ik nie doen.. beter 2 voetpakkingen, doe da eerst eens en kijk dan...
|
Spring naar pagina: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ...
|