Resultaten voor PRO TUNING in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ...
|
49.9 cc uithone? - 5-1-2004 19:44
|
[Toon alleen reply]
|
Er zijn 8 overmaten zuigers voor te krijgen - boring wordt dan 41.00 mm, dus reken maar uit.
|
nieuwe cilinder wand - 6-1-2004 9:48
|
[Toon alleen reply]
|
Blom, ingrijpen - wat neonlampje doet is reclame maken. Ik mocht het niet dus een ander ook niet.
|
Blok spuiten, - 7-1-2004 13:01
|
[Toon alleen reply]
|
Als je je carters echt kaal wilt hebben moeten ze gestraald worden met b.v. glasparels.
Daarna spuiten met Berner mat zwart die lijkt het meest op de...
|
Afstelling => Teveel lucht??? - 8-1-2004 9:23
|
[Toon alleen reply]
|
Te veel lucht kan niet. Je moet altijd zorgen voor een overdaad aan lucht, en daarop moet je je sproeier aanpassen. Om 1 liter benzine te verbranden h...
|
Ontstekings spoel kosten? - 9-1-2004 10:34
|
[Toon alleen reply]
|
Honda zelf levert geen losse ontstekingsspoelen alleen complete ontstekingen. HPI levert wel losse spoelen voor MB/T etc. , prijs ? 67.50
|
vliegwielmoer die telkens losgaat - 9-1-2004 20:45
|
[Toon alleen reply]
|
Je vliegwiel zit niet vast door de spie of door de moer, maar door het conische gedeelte.
Loopt je vliegwiel steeds los dan is de conischiteit niet o...
|
Merk cilinder - 9-1-2004 20:48
|
[Toon alleen reply]
|
Waarschijlijk een Eurocilindro tegenwoordig Athena 6 ribs.
|
vliegwielmoer die telkens losgaat - 9-1-2004 20:58
|
[Toon alleen reply]
|
Dan kun jij als TF moderator dat mooi uitleggen.
|
vliegwielmoer die telkens losgaat - 9-1-2004 21:08
|
[Toon alleen reply]
|
Een spie is puur bedoeld voor het vaststellen van de timing van het vliegwiel t.o.v. de krukas. In een HPI ontsteking zit ook geen spiebaan c.q. spie....
|
Kleppen Stellen - 11-1-2004 10:09
|
[Toon alleen reply]
|
Je moet de motor wel zo rond draaien dat hij in de compressie slag staat om te stellen, je kleppentrein staat dan op tuimelen.
|
duplex keting - 15-1-2004 15:31
|
[Toon alleen reply]
|
In de racerij gaat men juist terug naar een smallere - lichtere ketting, maar wel van betere kwaliteit. een 415 ketting die normaal op o.a. een puch m...
|
duplex keting - 15-1-2004 15:44
|
[Toon alleen reply]
|
Dan zul je zelf tandwielen moeten maken, ketting is zo wel te koop, maar deze is van industrie kwaliteit en meestal een lagere treksterkte als motorke...
|
uitlaatpoort mt - 15-1-2004 19:37
|
[Toon alleen reply]
|
Je moet je spoelpoorten zover omhoog frezen dat je een bijpassende timing krijgt.
|
bezwaarschrift - 16-1-2004 15:49
|
[Toon alleen reply]
|
Te veel vermogen en te hard rijden zijn twee aparte delen voor de wet. Een bromfiets moet aan de volgende eisen voldoen:
1 niet meer als 50 cc
2 hij...
|
Zeer zwakke lichten - 17-1-2004 10:33
|
[Toon alleen reply]
|
Meet je spanning op, waarschijnlijk is je spanningsregelaat - lichtweerstand kapot.
Bij een 12 V installatie maximaal 14.4 V
|
AM6 waar vandaan ? - 17-1-2004 20:42
|
[Toon alleen reply]
|
Motori Minarelli Via San Vitalino 19 I-40012 Lippo Di Calderara Italia Tel: 051-726553 Fax:051-725117
|
Gewoon ff een kort antwoord.... - 24-1-2004 18:00
|
[Toon alleen reply]
|
Als je een vlakke schuif Mikuni hebt gekocht is het een goede combinatie mits je ook een membraam hebt met voldoende oppervlakte aan doorlaat.
|
alweer lager speling? - 27-1-2004 20:13
|
[Toon alleen reply]
|
Wat je verkeerd gedaan hebt is C 3 lagers gebruiken, C 3 lagers hebben standaard al meer speling als normale CN lagers en zijn dus ook eerder verslete...
|
het geheim van de Minarelli bak?? - 29-1-2004 16:17
|
[Toon alleen reply]
|
Het probleem is dat de schakelklauwen op de tandwielen verkeerd zijn geslepen, dit is op te lossen door ze anders te slijpen, dan grijpen de tandwiele...
|
het geheim van de Minarelli bak?? - 29-1-2004 16:34
|
[Toon alleen reply]
|
schakelklauwen zijn die nokjes die bv. aan de zijkant van tandwielen zitten?
Ja, deze moeten op een slijpbank op een speciale manier worden geslep...
|
het geheim van de Minarelli bak?? - 29-1-2004 16:41
|
[Toon alleen reply]
|
Ik kan het je niet uitleggen, omdat wij dit ook uitbesteden aan een specialist. Het is namelijk niet alleen een Minarelli probleem, veel motoren en br...
|
welke olie in rempomp? - 2-2-2004 18:01
|
[Toon alleen reply]
|
Remolie bestaat niet, het is remvloeistof en het beste met Dot 5.1 specificatie.
|
welke olie in rempomp? - 2-2-2004 19:41
|
[Toon alleen reply]
|
Remvloeistof met Dot 5.1 tast geen rubber slangen aan en kan met Dot 3 & 4 eventueel worden gemengd, maar beter is het om elke 1/2 jaar de vloeistof t...
|
welke olie in rempomp? - 2-2-2004 19:56
|
[Toon alleen reply]
|
Het verschil met Dot 3&4 of 5 merk je pas als de temperatuur van je remvloeistof hoog oploopt dus b.v. bij snelle wegracers of cross motoren en niet b...
|
welke olie in rempomp? - 2-2-2004 20:24
|
[Toon alleen reply]
|
Verstandige keuze.
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ...
|