Resultaten voor PRO TUNING in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ...
|
Remklauw MBX - 3-12-2004 16:12
|
[Toon alleen reply]
|
Met een open zeskant ringsleutel, die zijn er namelijk voor gemaakt.
|
wat moet je doen om een vloeistofgekoeld cininder tje op je mt wil?? - 3-12-2004 16:14
|
[Toon alleen reply]
|
Alleen op de brommer rijden als het regent ??
|
250cc kit - 3-12-2004 20:44
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Louis Ghijselings[/b]
waarom kan er eigelijk geen wankelmotor in een moto?[/quote]
Sachs heeft een motor m...
|
(Pakket) verzenden - 4-12-2004 20:29
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Markos[/b]
maar kent iemand dan ook bedrijfjes die bijv. motoren of brommers van de ene plaats in nederland n...
|
(Pakket) verzenden - 4-12-2004 20:46
|
[Toon alleen reply]
|
Wedden kun je bij een gokkantoor.
|
MB8 stopt in zijn 4 - 6-12-2004 22:20
|
[Toon alleen reply]
|
Alweer een 20 mm Mikuni die slecht is af te stellen ??
|
wie rijdt met airsal?? - 8-12-2004 20:48
|
[Toon alleen reply]
|
Ik denk dat je een luchtlek hebt.
|
wie rijdt met airsal?? - 8-12-2004 20:52
|
[Toon alleen reply]
|
Luchtlek, valse lucht in ieder geval lucht wat niet via de venturi van je carburateur in het blok komt.
Zo beter ??
|
krukas aanpassen? - 9-12-2004 7:43
|
[Toon alleen reply]
|
Balanceren
|
krukas aanpassen? - 9-12-2004 13:49
|
[Toon alleen reply]
|
Statisch balanceren gaat op gewicht en is aanzienlijk duurder als het uitklokken waar jullie het over hebben.
|
krukas aanpassen? - 9-12-2004 13:53
|
[Toon alleen reply]
|
Balanceren besteed ik uit aan een specialist.
|
krukas aanpassen? - 9-12-2004 19:29
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: rieju rr[/b]
niet aan beginnen, haalt toch geen zak uit. Of je krukas moet al gaar zijn.[/quote]
Ik denk d...
|
bosch binnenrotor? - 10-12-2004 20:22
|
[Toon alleen reply]
|
Rieju RR - welkom collega :-@
|
mt gaat niet harder dan 75. - 11-12-2004 17:13
|
[Toon alleen reply]
|
Is je carburateur toevallig een 16 mm Mikuni ?
|
Tomos gaskabel? - 15-12-2004 17:50
|
[Toon alleen reply]
|
Gaskabels van een Tomos A 3 & A 35 zijn verschillend.
|
Tomos ketting - 15-12-2004 17:51
|
[Toon alleen reply]
|
Kettingen zijn op maat leverbaar
|
beste zuiger die te koop is - 17-12-2004 14:05
|
[Toon alleen reply]
|
Zuiger top 3 :
1 - Origineel Honda
2 - Vertex
3 - Prox
|
stationair sproeier - 17-12-2004 21:00
|
[Toon alleen reply]
|
Een verstopte stationair sproeier krijg je een leuke vastloper van.
|
kickstarter komt niet terug - 19-12-2004 14:18
|
[Toon alleen reply]
|
Op je as en tandwiel nummer 4 + 6 staan merktekens - deze moeten gelijk staan
|
hoeveel uur gaan zuiger mee crossmotoren - 19-12-2004 20:16
|
[Toon alleen reply]
|
Voor hobby rijders :
125 cc tweetakt 6 - 8 uur
250 cc tweetakt 16 - 20 uur
450 cc viertakt 30 - 40 uur
|
hoeveel uur gaan zuiger mee crossmotoren - 19-12-2004 20:25
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Aprilia r-ass[/b]
6-8 voor een hobby 125 rijder.... yeah right...dus niet he kan echt wel 6 uur meer.[/quote]...
|
hoeveel uur gaan zuiger mee crossmotoren - 19-12-2004 20:30
|
[Toon alleen reply]
|
Alle moderne crossers hebben een nicasil of vergelijkbare wand - gietijzer is antiek van 15 jaar geleden.
De techniek van crossers gaat zo snel dat...
|
hoeveel uur gaan zuiger mee crossmotoren - 19-12-2004 20:44
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: tsx crosser[/b]
[...]
Nou dat 6-8 uur is wel erg weinig hoor! Dat doet een hobbyrijder eg nie. Ik denk o...
|
bigend lager - 20-12-2004 17:18
|
[Toon alleen reply]
|
Achter een Honda CR 250 van 1988 zat een 38.00 mm Keihin PJ carburateur
Big-endset + krukas persen zit je op 135.00 euro
Crossshop verkocht waa...
|
mt start niet - 20-12-2004 20:26
|
[Toon alleen reply]
|
Als je ontstekingsspoel kapot is heb je voor ? 65.00 een nieuwe HPI spoel voor een standaard ontsteking
|
Spring naar pagina: ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ...
|