Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 726 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor PRO TUNING in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ...
Binnenrotor ontsteking zou vele malen heter worden? - 5-9-2009 9:25 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: popiv[/b] ik heb m ook meer voor de hobby, ben van plan m volgend jaar mee te doen aan de sprint in jubbega als...
moer vliegwiel - 7-9-2009 10:50 [Toon alleen reply]
Dit is een zelfborgende moer, en hoort hier niet standaard op. Probeer een dunne dop te vinden, hij is er ook op gekomen toch ?
uitshimmen carterspeling + motorband - 13-9-2009 11:07 [Toon alleen reply]
Kreidler en sommige types geschakelde Puch`s zijn voorzien van magneetlagers (BO17 - L17) dit type lager moet uitgeshimd worden.
Lagergaten meten - 14-9-2009 11:34 [Toon alleen reply]
Je hebt dus ceramic lagers ? Ga naar een goede machinefabriek met meetkamer en Mitutoyo meetapparatuur. [edit]Dit bericht is gewijzigd door PRO...
Lagergaten meten - 14-9-2009 13:42 [Toon alleen reply]
Voor een goede meting heb je toch een meetkamer nodig.
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 16-9-2009 20:27 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: NSR-kerol[/b] Ik heb vandaag een pvl digitale binnenrotor op mn honda nsr gezet :e stator nr. 1007, cdi-bobine ...
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 20-9-2009 21:30 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: NSR-kerol[/b] Rotor gewoon 180 graden draaien dan heb je een linksdraaiende pvl. met mijn model tenminste, ik w...
Slipper clutch - 20-9-2009 21:33 [Toon alleen reply]
Een soort van slipper clutch vindt je in een Tomos :e
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 21-9-2009 12:03 [Toon alleen reply]
www.pvl.de is de officiele site, maar daar heb je niets aan. Jij gebruikt een 500125 of 500134 bobine, maar deze zijn niet geschikt qwa curve voor ...
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 21-9-2009 19:12 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Martijn II[/b] als je draairichting precies andersom is moet je gewoon spiegelen in je bovenste dode punt. dat ...
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 22-9-2009 9:55 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: NSR-kerol[/b] Even een update, de NSR is net vastgelopen -_-, merkte helemaal niks in prestatieverlies of iets ...
Gat in zuiger (kreidler) - 23-9-2009 17:58 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Royal Club[/b] [...] olie koelt niet, benzine koelt je cilinder[/quote] Olie koelt wel :O Er zijn ol...
Ketting + Tandwielen - 24-9-2009 20:35 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Chicken[/b] Hey, Ik heb 1 probleem, mijn ketting hing eerst te slap, OK kwestie van aanspannen met kettingsp...
goedkope/dure 2takt olie? - 27-9-2009 11:19 [Toon alleen reply]
Verschil in 2 takt olie is er wel degelijk, maar waar wil je het voor gebruiken ? Lidl olie zal zeker niet voldoen in een hoogtoerige machine, terw...
Drijfstang laten persen - 29-9-2009 16:45 [Toon alleen reply]
Er is hier volgens mij verwarring over het begrip persen + richten en uitbalanceren. ยค 80.00 voor persen + richten is te duur en voor balanceren t...
Drijfstang laten persen - 30-9-2009 9:51 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Martijn II[/b] [...] balanceren is ook niet essentieel... dus als je het niet doet ben je net zo klaar als...
honda mb opvoeren beste optie? 110cc of 125cc - 1-10-2009 13:58 [Toon alleen reply]
125 cc Parmakit, wel de cilinderkop aan (laten) passen :)
Reviseren Suzuki RM125 - 3-10-2009 19:14 [Toon alleen reply]
Koyo lagers zijn O.E.M. gemonteerd en goedkoper als SKF Geen O-Ring ketting op 125 cc gebruiken, hou je helemaal geen vermogen over.
waarom 4takt? - 5-10-2009 10:44 [Toon alleen reply]
2 takt versus 4 takt Eigenlijk heeft het te maken met commercie wat de industrie (en dan vooral Honda) ons probeert wijs te maken. Honda is groo...
waarom 4takt? - 5-10-2009 17:13 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: 4takker[/b] [...] mijn honda zb50 en kawasaki gpz500 verbruiken geen druppel hoe verklaar je dat 10.0...
SOBW - 6-10-2009 10:24 [Toon alleen reply]
De SOBW is te commercieel geworden en de gedachte van de oprichter Corne Kops om voor een laag bedrag te kunnen racen is nu ver te zoeken. :v
Welke verfspuit (perslucht)? - 6-10-2009 19:05 [Toon alleen reply]
DeVilbiss - Sata zijn de betere merken
Schroefdraad versleten - 9-10-2009 14:27 [Toon alleen reply]
Schroefdraad in de cilinder is kapot :v Probeer het met 2 trekveertjes (2 oogjes op de uitlaat lassen). Wat je nog kunt proberen is PTFE band o...
zuigerveren - 10-10-2009 19:45 [Toon alleen reply]
Diameter van de zuiger b.v. 40.00 mm Hoogte zuigerveer b.v. 2.00 mm Type zuigerveerslot b.v. C Zuigerveer 40 x 2 C
Wat voor krukas of drijfstang - 12-10-2009 20:25 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: luukcobussen[/b] Wat kan ik beter doen voor mijn mt5 een nieuwe drijfstang laten persen (welk merk is het beste...
Spring naar pagina: ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved