Resultaten voor PRO TUNING in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ...
|
Binnenrotor ontsteking zou vele malen heter worden? - 5-9-2009 9:25
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: popiv[/b]
ik heb m ook meer voor de hobby, ben van plan m volgend jaar mee te doen aan de sprint in jubbega als...
|
moer vliegwiel - 7-9-2009 10:50
|
[Toon alleen reply]
|
Dit is een zelfborgende moer, en hoort hier niet standaard op.
Probeer een dunne dop te vinden, hij is er ook op gekomen toch ?
|
uitshimmen carterspeling + motorband - 13-9-2009 11:07
|
[Toon alleen reply]
|
Kreidler en sommige types geschakelde Puch`s zijn voorzien van magneetlagers (BO17 - L17) dit type lager moet uitgeshimd worden.
|
Lagergaten meten - 14-9-2009 11:34
|
[Toon alleen reply]
|
Je hebt dus ceramic lagers ?
Ga naar een goede machinefabriek met meetkamer en Mitutoyo meetapparatuur.
[edit]Dit bericht is gewijzigd door PRO...
|
Lagergaten meten - 14-9-2009 13:42
|
[Toon alleen reply]
|
Voor een goede meting heb je toch een meetkamer nodig.
|
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 16-9-2009 20:27
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: NSR-kerol[/b]
Ik heb vandaag een pvl digitale binnenrotor op mn honda nsr gezet :e stator nr. 1007, cdi-bobine ...
|
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 20-9-2009 21:30
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: NSR-kerol[/b]
Rotor gewoon 180 graden draaien dan heb je een linksdraaiende pvl. met mijn model tenminste, ik w...
|
Slipper clutch - 20-9-2009 21:33
|
[Toon alleen reply]
|
Een soort van slipper clutch vindt je in een Tomos :e
|
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 21-9-2009 12:03
|
[Toon alleen reply]
|
www.pvl.de is de officiele site, maar daar heb je niets aan.
Jij gebruikt een 500125 of 500134 bobine, maar deze zijn niet geschikt qwa curve voor ...
|
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 21-9-2009 19:12
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Martijn II[/b]
als je draairichting precies andersom is moet je gewoon spiegelen in je bovenste dode punt. dat ...
|
Voorontsteking berekenen uit curve binnenrotor ontsteking - 22-9-2009 9:55
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: NSR-kerol[/b]
Even een update, de NSR is net vastgelopen -_-, merkte helemaal niks in prestatieverlies of iets ...
|
Gat in zuiger (kreidler) - 23-9-2009 17:58
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Royal Club[/b]
[...]
olie koelt niet, benzine koelt je cilinder[/quote]
Olie koelt wel :O
Er zijn ol...
|
Ketting + Tandwielen - 24-9-2009 20:35
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Chicken[/b]
Hey,
Ik heb 1 probleem, mijn ketting hing eerst te slap, OK kwestie van aanspannen met kettingsp...
|
goedkope/dure 2takt olie? - 27-9-2009 11:19
|
[Toon alleen reply]
|
Verschil in 2 takt olie is er wel degelijk, maar waar wil je het voor gebruiken ?
Lidl olie zal zeker niet voldoen in een hoogtoerige machine, terw...
|
Drijfstang laten persen - 29-9-2009 16:45
|
[Toon alleen reply]
|
Er is hier volgens mij verwarring over het begrip persen + richten en uitbalanceren.
ยค 80.00 voor persen + richten is te duur en voor balanceren t...
|
Drijfstang laten persen - 30-9-2009 9:51
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Martijn II[/b]
[...]
balanceren is ook niet essentieel... dus als je het niet doet ben je net zo klaar als...
|
honda mb opvoeren beste optie? 110cc of 125cc - 1-10-2009 13:58
|
[Toon alleen reply]
|
125 cc Parmakit, wel de cilinderkop aan (laten) passen :)
|
Reviseren Suzuki RM125 - 3-10-2009 19:14
|
[Toon alleen reply]
|
Koyo lagers zijn O.E.M. gemonteerd en goedkoper als SKF
Geen O-Ring ketting op 125 cc gebruiken, hou je helemaal geen vermogen over.
|
waarom 4takt? - 5-10-2009 10:44
|
[Toon alleen reply]
|
2 takt versus 4 takt
Eigenlijk heeft het te maken met commercie wat de industrie (en dan vooral Honda) ons probeert wijs te maken.
Honda is groo...
|
waarom 4takt? - 5-10-2009 17:13
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: 4takker[/b]
[...]
mijn honda zb50 en kawasaki gpz500 verbruiken geen druppel
hoe verklaar je dat
10.0...
|
SOBW - 6-10-2009 10:24
|
[Toon alleen reply]
|
De SOBW is te commercieel geworden en de gedachte van de oprichter Corne Kops om voor een laag bedrag te kunnen racen is nu ver te zoeken. :v
|
Welke verfspuit (perslucht)? - 6-10-2009 19:05
|
[Toon alleen reply]
|
DeVilbiss - Sata zijn de betere merken
|
Schroefdraad versleten - 9-10-2009 14:27
|
[Toon alleen reply]
|
Schroefdraad in de cilinder is kapot :v
Probeer het met 2 trekveertjes (2 oogjes op de uitlaat lassen).
Wat je nog kunt proberen is PTFE band o...
|
zuigerveren - 10-10-2009 19:45
|
[Toon alleen reply]
|
Diameter van de zuiger b.v. 40.00 mm
Hoogte zuigerveer b.v. 2.00 mm
Type zuigerveerslot b.v. C
Zuigerveer 40 x 2 C
|
Wat voor krukas of drijfstang - 12-10-2009 20:25
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: luukcobussen[/b]
Wat kan ik beter doen voor mijn mt5 een nieuwe drijfstang laten persen (welk merk is het beste...
|
Spring naar pagina: ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ...
|