Resultaten voor -Wheelie-Johie- in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ...
|
waar moet die weerstand? (mtx) - 18-8-2004 19:06
|
[Toon alleen reply]
|
je kunt er ook per licht weerstand tussen proppen ga ik ook doen omdat ik sf kapje voor krijg en leds achter en geen kni[ppers, dus kweet allleeen nog...
|
check dit - 19-8-2004 17:16
|
[Toon alleen reply]
|
wat is dit voor onzin... ik zie geeneens brommers...
|
Mikuni 20 mm van Honda MTX op een DT - 19-8-2004 17:16
|
[Toon alleen reply]
|
gaat lopen....
|
Pony/Cilo brommer - 19-8-2004 17:21
|
[Toon alleen reply]
|
gevonden op bikepics.com
edit kijk maar naar jos:-)
[edit]Dit bericht is ge-edit door hogemtxsh op 19-8-2004 17:22 [/edit]
|
Pony/Cilo brommer - 19-8-2004 17:27
|
[Toon alleen reply]
|
hoe weetje dat die van jou meer ori is. en die velgen zijn stooooeeeer---> ferrari enzo lookalike :-e
|
Mikuni 20 mm van Honda MTX op een DT - 19-8-2004 17:29
|
[Toon alleen reply]
|
rond 180 had ik op mtx met 70zeta en 20 mikuni en keienvanger
|
Mikuni 20 mm van Honda MTX op een DT - 19-8-2004 17:32
|
[Toon alleen reply]
|
kan ook wel mijn koppaking lekte toendertijd
|
kogel lager schaal - 19-8-2004 17:33
|
[Toon alleen reply]
|
alsie goed is erin laten zitten. gewoon meecoaten/spuiten en daarna weer verf/coating erafhalen metverfafbijt en wattestaafjes
|
brandstofgebruik schakelbrommer - 20-8-2004 12:01
|
[Toon alleen reply]
|
mbx is idd 80cc en dus geen schakelbrommer.
je rijdt zuinig door niet volledig door te trekken en met beleid gas te geven. verder geen gas geven bi...
|
band loopt leeg - 20-8-2004 12:05
|
[Toon alleen reply]
|
tis een pleepot dus zal wel tubeless zijn. zoja zet er een binnenband in..
en anders velg eraf en in bad donderen. dan zie je het wel
|
lasapparaat - 20-8-2004 12:17
|
[Toon alleen reply]
|
topcraft is prima merk voor als je het standaard gebruikt. ik heb er ook wat psul van. dat lasapparaat heb ik ook gezien maar nu wou ik dat ook maar m...
|
lasapparaat - 20-8-2004 12:46
|
[Toon alleen reply]
|
dat over die rekening valt niet mee. als je krachtstroom heb is het nog beter dan kost het niet veel meer
|
SM TSX - 20-8-2004 12:51
|
[Toon alleen reply]
|
wanneer komen die fotos weet terug?
|
lasapparaat - 20-8-2004 13:04
|
[Toon alleen reply]
|
misschien heb je daar krachtstroom :-o
|
lasapparaat - 20-8-2004 13:14
|
[Toon alleen reply]
|
ik heb het tegen roedie
|
lasapparaat - 20-8-2004 13:20
|
[Toon alleen reply]
|
tuurlijk hebben ze daar een vrij hoge rekening, tegenwoordig is dat allemaal gefinancieert en het is gewoon heel anders als een huisstroomrekening. ma...
|
Afstellen - 20-8-2004 13:25
|
[Toon alleen reply]
|
HANDIG utfs
blaat
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/46
blaaat
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/42
blaaaaat
http://www.brommerfo...
|
brandstofgebruik schakelbrommer - 20-8-2004 13:29
|
[Toon alleen reply]
|
ik hou het nooit bij, ik tank gewoon :-]
|
30 min topic - 20-8-2004 14:58
|
[Toon alleen reply]
|
is niet noodzakelijk maar dan hecht het wel nog beter(schijnt)
|
door rem heen getrapt? - 20-8-2004 18:59
|
[Toon alleen reply]
|
ontluchten
|
Goeie Ouderwetse NH meeting 21 november - 21-8-2004 2:56
|
[Toon alleen reply]
|
goed zo antonio! je moet niet alleen maar leren voor je theorie;-) misschien kom ik ook wel met volledige brom laters
|
Welke begrenzer??? - 21-8-2004 22:03
|
[Toon alleen reply]
|
zet er een 25 cc op dat is volop begrenst dan je uitlaat dichtlassen en prop in carburateur
|
peugeot volgas - 21-8-2004 22:03
|
[Toon alleen reply]
|
onzinnig gelul door 1 of andere mafkees... blaaaaat
[edit]Dit bericht is ge-edit door hogemtxsh op 22-8-2004 0:35 [/edit]
|
50cc snel - 21-8-2004 22:04
|
[Toon alleen reply]
|
ik zou ernaast gaan lopen dat gaat harder
|
peugeot volgas - 22-8-2004 0:34
|
[Toon alleen reply]
|
kga me wachtwoord maar is veranderen.. denk ik. leuk dat posten onder iemand anders zijn naam.... kweetniet wie maarja
en @ roedie je kunt ook ff naa...
|
Spring naar pagina: ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ...
|