Ja mijn onstekings tijdstip staat niet goed. Maar meestal kan ik hem niet goed zetten want zover kan de grondplaat niet draaien. En soms gaat hij wel ...
Ziet er allemaal goed uit. Krukas Laats nog een andere ingezet om te kijken of dat hielp maar hielp niks. Ik heb ook al verschillende vliegwielen gepr...
Maar het onsteking moment is wel in de uitlaat slag. Aleen als ik helemaal naar het uiterste draai loopt ie. Maar dan bij de 20 km per uur valt ie ter...
uitijndelijk heb ik geprobeerd hem zonder de spie af te stellen dat lukte maar nu is natuurlijk de spie baan vervormd dus er moet een nieuwe krukas in...
Mischien een rare vraag maar zou dit nogsteeds zo werken. Zou zelf namelijk ook een puch frame wat door de midden is geslepen naar ijgen smaak wilen m...
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: joop2[/b]
af1 cilinder past over de tapeinden, maar dat is ook echt maar het enige voordeel ten opzichte van al...
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: jan w. 50[/b]
Keuze is niet reuze. Bij 43mm slag. Ook het addy carter heeft niet geweldig genoeg vlees. Drijfs...
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga[/b]
NSR cilinder is blijkbaar ook een optie :
http://www.brommerforum.nl/showtopic/40577/2[/quo...
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: joop2[/b]
boek is uit 1983 dus wel rekening mee houden dat diverse zaken al weer achterhaald zijn in de afgelop...
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: jan w. 50[/b]
Jup. Als dat nodig blijkt te zijn.?
O.ja. De lengte van een cilinder zegt niets over de poort ti...
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga[/b]
Ik ben hier geen expert in maar die 1,6 mm extra "reisweg" van de zuiger gaat toch altijd er...
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: joop2[/b]
als je een nsr/mtx-sh voetpakking haalt, dan kun je direct op je carter zien waar de tapeinden moeten...
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga[/b]
Een paar mogelijkheden :
- nieuw tapgat overlapt niet met bestaand tapgat : moet je dat oud...