Resultaten voor flo in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ...
|
kickstart probleem - 27-10-2003 18:29
|
[Toon alleen reply]
|
ik heb al me carter open gemaakt, maar de kickstart as ziet er nog heel goed uit.
|
kickstart probleem - 28-10-2003 18:45
|
[Toon alleen reply]
|
nee, allebij niet, hijs helemaal goed. maar als ie warm is dan start ie wel gewoon met de kickstart
|
Verschil in kabelbomen MB - 28-10-2003 21:00
|
[Toon alleen reply]
|
:-). nee, ik bedoel een mb
|
Verschil in kabelbomen MB - 28-10-2003 21:04
|
[Toon alleen reply]
|
volgens mij zit er een klein verschil in, vooral met de lengtes van de draden
|
Verschil in kabelbomen MB - 28-10-2003 21:14
|
[Toon alleen reply]
|
is het ook mogelijk om er zelf eentje te maken voor je verlichting. want bij mijn brommer is het een beetje vervelend, want alle draaden voor de verli...
|
ontsteking probleem - 29-10-2003 22:23
|
[Toon alleen reply]
|
bedankt voor de tip. ik heb een nieuwe bobine gehaalt (was best goedkoop), en hij doet het nu helemaal :-)
|
lekke carter van mb - 31-10-2003 22:33
|
[Toon alleen reply]
|
goed idee! ga het morgen meteen ff uitproberen.
bedankt
|
project pxlc - 6-11-2003 21:42
|
[Toon alleen reply]
|
hey nielsje, meschien zit er roest is je hersenen waardoor je niets beters kan verzinnen}-)
|
project pxlc - 6-11-2003 21:59
|
[Toon alleen reply]
|
waarom wil je dan marijns voorvork zo graag hebben???:-b
|
mb doet niets:-@ - 7-11-2003 22:43
|
[Toon alleen reply]
|
ik zat 5 seconden te buren, en had daarvoor maar 100 meter gereden. en hij heb ook veel compressie
|
mb doet niets:-@ - 9-11-2003 22:24
|
[Toon alleen reply]
|
kep um vanmiddg open gehad. de zuigerveren zijn nog helemaal goed. en heeft ook geen warmeloper. kep me carbu opengehaalt en er lag een beetje rotzooi...
|
mb doet niets:-@ - 9-11-2003 22:28
|
[Toon alleen reply]
|
:-ekep nog niet genoeg geld voor een betere:-@.
ik ga proberen aan een 50 zeta te komen. m
|
mb doet niets:-@ - 9-11-2003 22:32
|
[Toon alleen reply]
|
bedankt voor de tip.
dat ga ik ook met me 70 doen:-b
[edit]Dit bericht is ge-edit door flo op 9-11-2003 22:33 [/edit]
|
50cc polini liquid cooled!!!! - 10-11-2003 20:21
|
[Toon alleen reply]
|
das idd niet eg gezond. ik vind 60 al link, dan begint ie al heel erg te rammelen:-)
|
luchtfilterbak mb probleem - 11-11-2003 17:18
|
[Toon alleen reply]
|
met een zaag lukt het ook altijd wel:-e.
bij een mb zit je luchtfilter aan een as vast waaraan je blok hangt. dan moet je ff je blok bij je cilind...
|
luchtfilterbak mb probleem - 11-11-2003 17:30
|
[Toon alleen reply]
|
dat is alleen niet zo handig als je je luchtfilter heel wil houden. 0:-)
|
luchtfilterbak mb probleem - 11-11-2003 18:01
|
[Toon alleen reply]
|
dat had ik eerst ook. maar ik heb hem eruit gehaalt omdat ik een mono heb gekregen:-e
|
zuiger met 1 zuigerveer - 12-11-2003 15:35
|
[Toon alleen reply]
|
een meteor zuiger(die is van zeta), die heb ook maar 1 zuigerveer.
|
zuiger met 1 zuigerveer - 12-11-2003 15:40
|
[Toon alleen reply]
|
heuh???
zou best kunnnen, maar is dat ook een 50cc???
|
8erbrug probleempje - 12-11-2003 21:39
|
[Toon alleen reply]
|
ja dat bedoel ik
|
8erbrug probleempje - 12-11-2003 22:02
|
[Toon alleen reply]
|
er zit tog een rubbere bus in je achterbrug? is dat dan niet slecht om te gaan verwarmen:-v
|
Geen Licht - 16-11-2003 22:34
|
[Toon alleen reply]
|
een accu heb je wel nodig, anders branden je lampen meteen door. die accu is voor de bescherming, anders komt er iets van 40 volt op je lampen
[e...
|
Project DT 125 MX - 16-11-2003 22:39
|
[Toon alleen reply]
|
als je um laat poedercoaten, raak je dan niet dat nummer dat op je balhoofd kwijt???
|
gasreactie - 17-11-2003 20:36
|
[Toon alleen reply]
|
een carbon vierkleps erin,
of anders gelijk een hpi}-), dat wil ook nog wel eens werken
|
eigen ophoogbokje - 19-11-2003 21:58
|
[Toon alleen reply]
|
waarom een lege krat pils??? je kan beter een volle nemen, als je dorst krijgt is een volle makkelijker:-b en een volle is wat stabieler
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ...
|