Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 947 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor brutus in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ...
Stoppies - 20-5-2004 22:47 [Toon alleen reply]
haha lol man:D
fotoshops - 21-5-2004 0:07 [Toon alleen reply]
haha dat ding ziet er echt niet uit gek:P
help de n00b met nsr - 30-5-2004 0:23 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Abarth-500[/b] [...] normaal gesproken leggen zuigers niet vaak hele afstanden af, je spreekt eerder van...
help de n00b met nsr - 30-5-2004 0:30 [Toon alleen reply]
je bent ook een mongool he loser. als je 10000 toeren draaid van 5 cm slag. reken zelf maar uit sukkel
help de n00b met nsr - 30-5-2004 0:42 [Toon alleen reply]
ach hou je smoel; over me ouder en ga je een wassen smeerlap
help de n00b met nsr - 30-5-2004 0:47 [Toon alleen reply]
hij zegt dat een zuiger niet hard gaat dus ik zeg van wel. dan zegt ie dat ik dom ben ofzo mafkees
help de n00b met nsr - 30-5-2004 0:57 [Toon alleen reply]
dus in principe hebben we allebij gelijk dus niet meer zeiken nou
voorvork NOG verlagen - 30-5-2004 1:07 [Toon alleen reply]
verder door de kroon platen laten zakken en dan klipons erop
geluids overlast..... - 30-5-2004 14:04 [Toon alleen reply]
bij mij zeurt er nooit iemand want de beuren doen het zelf ook alleen me achterburen willen nog wel eens zeuren als ik zonder demper door onze poort g...
Arola's Aixam etc - 30-5-2004 18:12 [Toon alleen reply]
autowegen mag je 100 en proviciale 80 dat is wle een verschil op auto wegen mogen ze ook niet
Carters mb/mt - 30-5-2004 23:39 [Toon alleen reply]
ik heb ook nog nooit een lager kapot gereden
Grrr mij krijg je niet gelicht :@:@:@ - 30-5-2004 23:49 [Toon alleen reply]
ok dan is het wat anders
Carters mb/mt - 30-5-2004 23:51 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: koen-z[/b] nou @ fox buster, als ie teweinig gesmeerd word door dat poortje, gewoon ff klein fijltje er do...
Carters mb/mt - 31-5-2004 0:02 [Toon alleen reply]
als het het beter zou zijn voor je motorblok hadden ze hem er zelf wel uitgelaten. dat lijkt mij wel logisch
Avatars anders opgeslagen - 31-5-2004 0:04 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J[/b] :-@ HIJ doet het niet :-@ ik had eerst deze avatar : :-| : Dat is ook een GIF bestan...
Om Laten lassen - 31-5-2004 12:46 [Toon alleen reply]
de vraag is ook of deze pennen even dik zijn waar ze de onderstekroon pen in moeten worden gelast
zwaar probleem!! - 31-5-2004 22:16 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Abarth-500[/b] [...] hoe moeten we je helpen dan.... allemaal mee gaan omdat je alleen niet durft ofzo...
knetteren - 31-5-2004 22:27 [Toon alleen reply]
gas schuif er goed in niet verkeerd om? dan blijft ie bovenin hangen
knetteren - 31-5-2004 22:29 [Toon alleen reply]
ook nooit gedaan dat hij vanaf het begin al boven in hangt?
knetteren - 31-5-2004 22:29 [Toon alleen reply]
heb je er een betje olie tussen gesmeerd?
Grote filmpies topic - 31-5-2004 23:08 [Toon alleen reply]
rijden kan hij wel die gozer insturen en precies optijd remmen voor de bochten enzo maar echt ziek man wat een mongool ga dan naar een industriterrijn...
past een andere remklauw? - 31-5-2004 23:09 [Toon alleen reply]
die achter en voor remklauwen zijn toch allemaal het zelfde bij die nieuwe brommers?
need second opinion over broms - 2-6-2004 7:43 [Toon alleen reply]
die laatste is volgens mij 4 takt zo te zien dus zal geen am6 zijn
Knal uit uitlaat - 2-6-2004 7:47 [Toon alleen reply]
probeer is eeen andere uitlaat dan
Kutding - 2-6-2004 22:48 [Toon alleen reply]
rechter olie keering niet lek?
Spring naar pagina: ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved