Resultaten voor KaWaReZ in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ...
|
RS50 '94 - 24-10-2005 19:36
|
[Toon alleen reply]
|
kom n x bij mij langs :p
zette we ff lijstje op met wat voor kleine teringzooi je moe vervange en/of wat er aan scheelt :P
|
2e Post hier foto's van je verbouwde/opgeknapte brommer - 24-10-2005 19:43
|
[Toon alleen reply]
|
[quote]
ja blijft heel, heb al flink gecrost en geragt.. en ik hoef geen prolink systeem, paste niet op zon achterbrug..
[/quote]
kijk die e...
|
het Grote Nutteloze Foto's topic - 24-10-2005 19:49
|
[Toon alleen reply]
|
20x dezelfde :|
|
NH meeting 13 november 2005 - 24-10-2005 19:57
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: StefanB[/b]
nou mevrouw organisator? laat eens wat van je horen[/quote]
lees gewoon wat er staat, spreek a...
|
Homoet - 24-10-2005 20:01
|
[Toon alleen reply]
|
hoeveel poorts uitlaat? :|
move UF --> TF
edit: stel je vraag duidelijker :u
[edit]Dit bericht is gewijzigd door KaWaReZ [Rezek] op 24-10-20...
|
AM6 blok op classic? - 24-10-2005 20:07
|
[Toon alleen reply]
|
fotosoep ? ;)
rj.. vraag aan mich offie nog wat met cb-blokjes wou doen... (zijn ook wat beter dan minatroep;), heb je zelf ook wel meegemaakt :e...
|
AM6 blok op classic? - 24-10-2005 20:08
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx[/b]
[...]
dat is evnt. op te lossen door ringen onder het tandwiel te plaatsen..[/quote]
le...
|
Homoet - 24-10-2005 20:19
|
[Toon alleen reply]
|
hmm... en frees je per ongeluk 2 spoelpoorten aan elkaar... wat dan? :e
wat heeft het aantal poorten te maken met timing/vibratie ed, wat nodig is...
|
AM6 blok op classic? - 24-10-2005 21:05
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: mb-gek[/b]
als hij naar rechts in je frame moet lsijp je toch gewoon een stukke van het ophangpunt van je blo...
|
AM6 blok op classic? - 24-10-2005 21:07
|
[Toon alleen reply]
|
classic is ori mono, dus dat dubbele moet je een oplossing voor vinden als je de brug over zou gaan zetten..
|
Nsr 70cc wil niet harder als 80 - 24-10-2005 21:08
|
[Toon alleen reply]
|
hoeveel toeren maaktie?
ontsteking op tijd enz...
cilinder/zuiger goeie staat? (af/bijgewerkt? )
|
AM6 blok op classic? - 24-10-2005 21:11
|
[Toon alleen reply]
|
dr komt wel aardig wat gewicht op je ophangpunten als je duovering gaat maken.
Tis idd te maken, maar alsnog, moeten er RECHTlijnig boven zitten, and...
|
Homoet - 24-10-2005 21:13
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: fastkootje[/b]
[...]
homoet special is voor 70cc geschikt als ik de gene heb die jij bedoelt. Goeie uitlaa...
|
AM6 blok op classic? - 24-10-2005 21:18
|
[Toon alleen reply]
|
als je je ophangpunten gaat verzwakken trekken ze krom enz.
kweet niet wat het verschil is, maar ist meer dan een paar mm, dan zul je hoogst wss mo...
|
Homoet - 24-10-2005 21:22
|
[Toon alleen reply]
|
houden we het hierbij even bij de "ongetunede" versies? :) of gaan we uit van even grote (inlaat) poortoppervlakken
enige waar ik op kan komen in v...
|
sparta met doet ze eigen zin - 24-10-2005 21:24
|
[Toon alleen reply]
|
mengverhouding voor spartamet was geloof ik 1:80 ? :)
|
Nsr 70cc wil niet harder als 80 - 24-10-2005 21:32
|
[Toon alleen reply]
|
hoeveelbak heb je dr nou onder ligge?
|
Homoet - 24-10-2005 21:36
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: zundappchef[/b]
[...]
nou wat ik bedoel een standaart 4 poorts maakt minder toeren dan een standaart 6 p...
|
Homoet - 24-10-2005 21:45
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: fastkootje[/b]
Cheffke.. jij zegt dat ik onzin lul maar je doet het zelf het meest dus muil houwe.
Ik zeg ni...
|
Homoet - 24-10-2005 21:49
|
[Toon alleen reply]
|
je heb gelijk...
maar weer ontopic (voor zover dat mogelijk is :b)
strijd is ten einde.
|
puch voorvork - 24-10-2005 23:51
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: khpoppema[/b]
dubbelpost[/quote]
|
Spring naar pagina: ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ...
|