Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 820 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor mcmb in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: 1
Crossmotor topic - 10-11-2005 15:49 [Toon alleen reply]
Wie heeft er een werkplaatshandboek, (technische) informatie, ervaringen, links, aankooptips of andere interessante informatie voor een honda cr 125 ...
Crossmotor topic - 10-11-2005 15:58 [Toon alleen reply]
Trouwens nog een vraagje wat betaal je allemaal voor je crosser aan onderhoud en hoe en wat ben je verzekerd op de baan?
Crossmotor topic - 11-11-2005 8:01 [Toon alleen reply]
In de knowledge base heb ik al gekeken maar staat weinig bijzonders in. Maar zo'n licentie kost toch 40 euro per jaar en dan ben je verzekerd en kun j...
Gilera Gsm of Derbi sm? - 11-11-2005 8:04 [Toon alleen reply]
Ik zelf heb gsm maar zou achteraf toch voor Derbi gaan. Is net wat mooier en ik denk sneller en zijn ook makkelijker onderdelen voor te krijgen. Maar ...
Te veel toeren - 11-11-2005 8:19 [Toon alleen reply]
Precies wat hij zegt groter voortandwiel of afvoeren :) Maar 15k toeren is wel beetje erg veel voor een brommertje of niet?!
lagers - 11-11-2005 9:11 [Toon alleen reply]
Het lager mag nooit hoger verwarmd worden dan 125 ?C. Gebruik voor het verwarmen nooit een open vlam. De oven instellen op 110 graden. http://www.skf...
lagers - 11-11-2005 9:14 [Toon alleen reply]
Ik zelf heb carters verwarmd in de gewone standaard oven op 110-115 graden. De lagers vallen er dan zo in als je ze recht er in laat zakken. Ideaal. D...
Carbid - 13-12-2005 19:26 [Toon alleen reply]
Heeft iemand anders nog tips om de melkbus te verstevigen of hoe je nog hadere knallen maakt. Kom maar op met de tips, ervaringen en dergelijke..!? ...
Carbid - 13-12-2005 19:36 [Toon alleen reply]
maar oud topic kan ik wel op verder gaan toch?! Kanon is net wat teveel werk en moet eigenlijk het liefst wel een gewone melbus blijven dus..
Carbid - 13-12-2005 19:43 [Toon alleen reply]
Wat gebeurt er dan als je er wasbenzine in doet dan?! Krijg er weer zin in dat weet ik wel. Weet iemand ook waar je het best de bus mee kunt verfen o...
Carbid - 14-12-2005 17:05 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: mcmb[/b] Heeft iemand anders nog tips om de melkbus te verstevigen of hoe je nog hadere knallen maakt. Kom maar...
Carbid - 14-12-2005 18:32 [Toon alleen reply]
Uiteraard gewoon een stalen melkbus :)
Carbid - 14-12-2005 18:45 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa[/b] [...] oja ke das veel beter :) wij gebruiken zelf 1 stalen en 7 aluminium melkbussen, het is...
Carbid - 14-12-2005 19:23 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa[/b] [...] hij deksel erop vast op lassen en boem hele melkbus ontploft + die gast knetter kadaver ...
Carbid - 14-12-2005 19:33 [Toon alleen reply]
met alle gevolgen van dien.. en met het uitzetten van staal bij de eerste klap bedoel je dus koudvormen?!
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved