Resultaten voor Paul de Salmiakbal in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ...
|
derbi gpr - 27-1-2011 16:04
|
[Toon alleen reply]
|
Dat zou kunnen ja.
|
derbi gpr - 27-1-2011 16:18
|
[Toon alleen reply]
|
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/187
Neem eens een kijkje.
|
Brommerrijbewijs - 27-1-2011 18:25
|
[Toon alleen reply]
|
Ik leende toentertijd een boekje met software van een maat van me. De software was een programma met 550 vragen oid, letterlijk zoals ze ook op het ex...
|
"Kleine vragen Topic Deel 46" - 27-1-2011 18:30
|
[Toon alleen reply]
|
In elkaar wikkelen en wat isolatietape eromheen.
|
"Kleine vragen Topic Deel 46" - 27-1-2011 21:03
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: maerijn[/b]
Hoe krijg ik mijn banden weer zwart en mijn velgen weer goud? Zit allemaal olie en vuil op de velge...
|
Rs50 zuipt als een gek? - 27-1-2011 21:31
|
[Toon alleen reply]
|
Dia 80mm > opp 5027mm^2
Dia 14mm > opp 153mm^2
80cc met opp inlaat van 153mm^2
2000cc met opp inlaat van 5027mm^2
5027/2000 is dus ongeveer 2.51...
|
Rs50 zuipt als een gek? - 28-1-2011 15:57
|
[Toon alleen reply]
|
Wat ik merkte is dat ik met een 15mm op 70cc een lager verbruik had dan een 12mm op 70cc, simpelweg omdat ik met de 15mm niet constant volgas hoef te ...
|
Photoshot 9.18 - 28-1-2011 16:21
|
[Toon alleen reply]
|
Ik zie ook maar één cilinder hier, en er zijn geen 700cc banshee's :u
|
Photoshot 9.17 - 28-1-2011 16:23
|
[Toon alleen reply]
|
Het is een BROMMER
|
"Kleine vragen Topic Deel 46" - 28-1-2011 17:49
|
[Toon alleen reply]
|
[img]http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg[/img]
|
"Kleine vragen Topic Deel 46" - 28-1-2011 17:58
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: De Schout[/b]
[...]
jammer alleen dat dat voor een 4 takt is.[/quote]
Ow :|
In dat geval heb ik niets ge...
|
achterlicht Zundapp - 28-1-2011 20:58
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: roudy12221[/b]
[...]
ja ik volg je nog ongeveer, dus wat ik eigenlijk moet doen is de de draad die van d...
|
Nachttopic Deel 45 0:00-7:00 - 29-1-2011 0:06
|
[Toon alleen reply]
|
Jeej zondag naar ssje kijken :b
|
Nachttopic Deel 45 0:00-7:00 - 29-1-2011 0:12
|
[Toon alleen reply]
|
Omdat ss gewoon chill is :r
|
Nachttopic Deel 45 0:00-7:00 - 29-1-2011 0:22
|
[Toon alleen reply]
|
Ik ga ook maar slapen, morgen weer werken.
|
Nachttopic Deel 45 0:00-7:00 - 30-1-2011 0:34
|
[Toon alleen reply]
|
k
|
Nachttopic Deel 45 0:00-7:00 - 30-1-2011 0:49
|
[Toon alleen reply]
|
Eigenlijk wel ja
Brommerforum is voor de levelozen :r
|
Nachttopic Deel 45 0:00-7:00 - 30-1-2011 0:53
|
[Toon alleen reply]
|
Foto dan
|
Nachttopic Deel 45 0:00-7:00 - 30-1-2011 0:55
|
[Toon alleen reply]
|
Ja daar ben ik te lui voor :|
|
Nachttopic Deel 45 0:00-7:00 - 30-1-2011 1:06
|
[Toon alleen reply]
|
Meh, ik ga slapen
http://www.youtube.com/watch?v=e_cwWP5Qf1k&feature=related
|
Inrijden.. - 30-1-2011 17:27
|
[Toon alleen reply]
|
Inrijden is inslijten, dus ding moet gewoon slijten.
Als hij koud is rustig rijden, als hij goed warm is gewoon gas geven en af en toe wat rustiger.
|
Inrijden.. - 30-1-2011 17:51
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Thijsse[/b]
[...]
nee, dat is als die al ingereden is[/quote]
Er moet toch een stootrand gecreëerd wor...
|
Inrijden.. - 30-1-2011 18:04
|
[Toon alleen reply]
|
Aha, zo dus.
Ik dacht dat er altijd wel een ini mini beetje stootrand gecreëerd werd, en dat als die duidelijk voelbaar het idd niet meer goed is.
...
|
Inrijden.. - 30-1-2011 18:14
|
[Toon alleen reply]
|
Euh
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal[/b]
Inrijden is inslijten, dus ding moet gewoon slijten.
[b]Als hij koud is rustig r...
|
Inrijden.. - 30-1-2011 19:48
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Martijn II[/b]
[...]
ik ben benieuwd of je ook een reden hebt waarom die stootrand er zou moeten komen :)
...
|
Spring naar pagina: ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ...
|