Resultaten voor Joscross in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ...
|
Project MT8 - 12-9-2004 23:56
|
[Toon alleen reply]
|
Ik ook
En ik heb me mt nog niet eens verkocht:|
Kan je nagaan
|
Legale meeting Noord Holland - 12-9-2004 23:57
|
[Toon alleen reply]
|
Allebij
|
bestickering - 13-9-2004 0:00
|
[Toon alleen reply]
|
Ik plak ze er gewoon op..?
|
bestickering - 13-9-2004 0:02
|
[Toon alleen reply]
|
Mijn brommer wordt nooit vies:P
Zitten er nu anderhalf jaar op en still doing fine..
|
Ervaring met Yamaha DT?! - 13-9-2004 16:28
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Marthin[/b]
electronica van een dt is heel simpel, wat voor de beginnende knutselaar erg handig is.
koppel...
|
Het 'Vraag hier de waarde van je brommer' topic - 13-9-2004 17:11
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Joscross[/b]
[img_large]http://home.quicknet.nl/qn/prive/c_postma/BROMME~2[/img_large]
NSR 2 Tiger Edition...
|
Vlammen uit uitlaat! - 13-9-2004 17:48
|
[Toon alleen reply]
|
search...
|
Oliepomp MB 8 - 13-9-2004 18:00
|
[Toon alleen reply]
|
Zou ik niet doen..
Dan hangt er een los plastic tandwiel in je blok
|
AARGH mt loopt weer niet:-@ - 13-9-2004 19:34
|
[Toon alleen reply]
|
Als je een warmloper heb gehad gaat je zuiger gewoon nog op en neer hoor..
|
Legale meeting Noord Holland - 13-9-2004 20:37
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: richard655[/b]
yay k'heb ook wel 1 foto van de meeting :-e
[url=http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zEmEl...
|
Legale meeting Noord Holland - 13-9-2004 20:40
|
[Toon alleen reply]
|
Een vrij lage?
|
Legale meeting Noord Holland - 13-9-2004 20:41
|
[Toon alleen reply]
|
mb hoogte
ffies hoger
[edit]Dit bericht is ge-edit door Joscross op 13-9-2004 20:42 [/edit]
|
Legale meeting Noord Holland - 13-9-2004 20:44
|
[Toon alleen reply]
|
Hmmpf ook niet gezien:|
Waar de fuck stonden jullie? Ergens achteraan oid?
|
valse lucht - 14-9-2004 15:59
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: brutus[/b]
cilinder eraf
zuiger eraf
en een dikke as door je drijfstang steken en dan met een ringsleutel j...
|
"Aangehouden" topic - 14-9-2004 16:27
|
[Toon alleen reply]
|
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/114
|
koppelings platen - 14-9-2004 17:01
|
[Toon alleen reply]
|
Blok olie toevallig vervangen?
Anders ff nieuwe platen en/of veren scoren
|
verschil in krukas - 14-9-2004 17:36
|
[Toon alleen reply]
|
Euhm, een kettingzaag is niet bepaald gemaakt voor comfort, zal dus wel een soort uitbalanceren zijn ja
Bovendien draaien die dingen idd toch op 1 to...
|
Vraag de sproeier topic - 14-9-2004 19:29
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Lord Fritz[/b]
Welke sproeier moet hier in:
Honda MB
50cc eurocilindro
standaard snelle pijp
twinair filt...
|
sectorwerkstuk - 14-9-2004 19:52
|
[Toon alleen reply]
|
Argh ik denk waar hebben jullie het over
Heet gvd [b]profiel[/b]werkstuk:@
Ik ga het lekker over powerboxen doen.
[edit]Dit bericht is ge-edi...
|
mschien tips over mijn setup?? - 14-9-2004 20:17
|
[Toon alleen reply]
|
Utfs..
opvoeren = opvoeren
Lekker boeiend of je een andere cilinder neemt
|
"Aangehouden" topic - 14-9-2004 20:19
|
[Toon alleen reply]
|
* Joscross rijd 3 jaar rond op openbare weg en is nog nooit aangehouden
[sub]ff keihard afkloppen[/sub]
|
mt5 benzine - 14-9-2004 21:56
|
[Toon alleen reply]
|
12mm carb er op en normaal gaan rijden.
|
schakelwals vraag - 14-9-2004 21:59
|
[Toon alleen reply]
|
Dat klopt
Is logisch: Het schakelpookje van NSR staat naar achteren, die van SH staat naar voren. Toch schakelen ze allebij normaal
Zet je de scha...
|
schakelwals vraag - 14-9-2004 22:06
|
[Toon alleen reply]
|
mt heeft er 3
|
Ervaring met Yamaha DT?! - 14-9-2004 22:37
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86[/b]
[...]
wa zeik je nou man blok is precies hetzelfde alleen andere ontsteking....
frame...
|
Spring naar pagina: ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ...
|