Resultaten voor Joscross in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ...
|
Vastloper Honda NSR - 24-8-2004 22:04
|
[Toon alleen reply]
|
Je naaldlager breekt niet zomaar:-u
Wss is dat niet eens de oorzaak van de warmloper, maar een gevolg..
Een te arme afstelling laat de beste cilinde...
|
honda mb5 en witte rook - 24-8-2004 22:06
|
[Toon alleen reply]
|
Lekke krukas kering
|
honda mb5 en witte rook - 24-8-2004 22:09
|
[Toon alleen reply]
|
Rijd ie verder wel goed?
Geen gestotter ofzo
En hoeveel heb je er al mee gereden nadat dat blok is schoongemaakt met olie
[sub]toevallig geen zet...
|
Vastloper Honda NSR - 24-8-2004 22:26
|
[Toon alleen reply]
|
Wilt niet alles zeggen
Knappe luchtfilter, membraan toevallig niet afgebroken?
|
Waar kan ik een passende demper vinden - 24-8-2004 23:35
|
[Toon alleen reply]
|
Mwoa.. van originele demper naar open dempertje wil aardig schelen hoor
|
Bruutse Sm's (motoren) - 24-8-2004 23:41
|
[Toon alleen reply]
|
Toch valt, hoe het rijd, wel vaak samen met het uiterlijk.
|
Waar kan ik een passende demper vinden - 24-8-2004 23:42
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power[/b]
ja maar om gelijk de 90 te halen:-v lijkt me een beetje stug
[/quote]
Is het ook:-b
...
|
Waar kan ik een passende demper vinden - 24-8-2004 23:45
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power[/b]
mijne zonder dempwol en met dempwol makate niets uit weet je wat egr uitmaakt ring in j...
|
Bruutse Sm's (motoren) - 24-8-2004 23:50
|
[Toon alleen reply]
|
Ik heb het over produktie motoren..
|
honda mb5 en witte rook - 25-8-2004 0:38
|
[Toon alleen reply]
|
Als ie goed rijd zou ik er eerst even zo mee rond blijven rijden, die olie in je carter is namelijk niet in 500 meter er uit.
|
athena 80cc ???? voor mbx 80 - 25-8-2004 22:17
|
[Toon alleen reply]
|
poortmap?
|
athena 80cc ???? voor mbx 80 - 25-8-2004 22:35
|
[Toon alleen reply]
|
maak ook ff foto van de poorten dan
|
mb voorvork in mt - 25-8-2004 23:35
|
[Toon alleen reply]
|
Komt ie weer:
[img_large]http://home.quicknet.nl/qn/prive/c_postma/rik/M5110066[/img_large]
[img_large]http://home.quicknet.nl/qn/prive/c_postma/rik...
|
mb voorvork in mt - 25-8-2004 23:37
|
[Toon alleen reply]
|
ouwe foto
[img_large]http://home.quicknet.nl/qn/prive/c_postma/1/HPIM0274.JPG[/img_large]
|
mb voorvork in mt - 25-8-2004 23:39
|
[Toon alleen reply]
|
Lak is wel geil opzich:)
Vooral als je het in het echt ziet
|
mb voorvork in mt - 25-8-2004 23:54
|
[Toon alleen reply]
|
duh
|
problemen mtx - 26-8-2004 0:02
|
[Toon alleen reply]
|
Sproeier is veelste klein..
|
mb voorvork in mt - 26-8-2004 0:14
|
[Toon alleen reply]
|
Nou nee;)
Mja kan je zo niet zien natuurlijk
Zoals ik al zei, irl is die lak geil
|
problemen mtx - 26-8-2004 0:21
|
[Toon alleen reply]
|
Nou nee, dat hoog stationair lopen is wss een gevolg van die te kleine sproeier
Eerst ff knap afstellen dus
Valse lucht uitgesloten trouwens?
...
|
mb voorvork in mt - 26-8-2004 0:27
|
[Toon alleen reply]
|
1e link google...
http://www.pro-flo.com/proflo_clipons.htm
|
kosten verzekering - 26-8-2004 22:55
|
[Toon alleen reply]
|
ligt aan de verzekering
Oldtimer verzekeringen vanaf 20 zijn schaars
|
accu heel snel leeg na opladen - 27-8-2004 13:37
|
[Toon alleen reply]
|
Nee, zit er wel genoeg water in?
Anders is ie gewoon af..
Heb je nogal vaak met 2e hands accu's
|
6 bak - 27-8-2004 13:39
|
[Toon alleen reply]
|
6 bak hoort er gewoon in te passen..
Zelfde probleem heb ik ook gehad, lijkt het net alsof de as te groot is. Beetje aan de as draaien en er rustig o...
|
accu heel snel leeg na opladen - 27-8-2004 13:46
|
[Toon alleen reply]
|
Jup
Edit; d0h je heb je accu niet aangesloten op je lichtspoel!?
Dan zou ik dat eerst maar eens doen
[edit]Dit bericht is ge-edit door Joscr...
|
Grote auto topic - 27-8-2004 14:57
|
[Toon alleen reply]
|
Automaat met sportstand nemen:-v
|
Spring naar pagina: ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ...
|