Resultaten voor Tsxdude AKU MicheL in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ...
|
reviceren - 12-9-2004 4:40
|
[Toon alleen reply]
|
6204N en 6204 zo uit mijn hoofd.....
Tandwiellagers enz is allemaal nog wel goed..
|
honda mb carburateur - 12-9-2004 4:43
|
[Toon alleen reply]
|
Je zuigerveren zijn zwaar versleten en je zuiger is aan stont, koop een nieuw zuiger en maak je kop schoon, opschuren met schuurpapier korrel 500>800 ...
|
Explosie tekening - 12-9-2004 4:51
|
[Toon alleen reply]
|
Explosie?>>>>
|
Explosie tekening - 12-9-2004 4:55
|
[Toon alleen reply]
|
Neuhj, jij wel dan???
Btw wtf is een PGO Big max voor scooter/brommer??
|
honda mb carburateur - 12-9-2004 5:15
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Supernova[/b]
vind die gasschuif wel ver omhoog staan..[/quote]
dat is gwoon stationer afstelling?????
|
Explosie tekening - 12-9-2004 5:16
|
[Toon alleen reply]
|
Hmmm meneer vraagt wel een explo view maar van wat?:|
|
stickers voor nsr tiger - 12-9-2004 5:18
|
[Toon alleen reply]
|
ask honda80cc.tk denk btw niet dat je die nog zult vinden:)
|
krijg m'n mt niet afgesteld - 12-9-2004 5:19
|
[Toon alleen reply]
|
Je sproeier is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te klein(60:u)
doe 80/85 erin en kijk dan weer....
|
Teveel compressie. - 12-9-2004 13:01
|
[Toon alleen reply]
|
Je zuiger zit tegen je kop aan vast?
|
yamaha dt uit 1994 - 12-9-2004 13:05
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz[/b]
Piccaa[/quote]
Dat is een DTR knaap en dtR`s zijn niet watergekoeld....
[edit]Dit be...
|
andere zuiger - 12-9-2004 13:11
|
[Toon alleen reply]
|
Je kan eventueel die smering gaten er zelf aan de zijkant inmaken....
|
Explosie tekening - 12-9-2004 13:18
|
[Toon alleen reply]
|
We zijn best wel ontopic bezig:D
waar moet je topstarter nou een E.V van hebben..?
|
yamaha dt uit 1994 - 12-9-2004 13:38
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Roedi-Loerbeek[/b]
[...]
ja heel fijn dr staat hier een lc dtr in de schuur
[/quote]
Duits/belgis...
|
blok herspuiten - 12-9-2004 13:54
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Dark[/b]
ik denk dat als je het laat gritstralen dat er dan putjes inkomen... Je blok is toch van aluminium g...
|
andere zuiger - 12-9-2004 13:57
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Roedi-Loerbeek[/b]
[...]
maarja, dan heb je die spoelpoorten nog niet dus gewoon ff andere zuiger halen....
|
blok herspuiten - 12-9-2004 13:59
|
[Toon alleen reply]
|
Je carter zijn ook van alu....
Gwoon zandstralen/parel , hoe je het maar wil noemen....
|
Vliegwiel MT - 12-9-2004 14:05
|
[Toon alleen reply]
|
Vliegwiel afstellen:b....
Haal je kappie er ff af, en voel of je je vliegwiel op en neer kan bewegen.....
Nejjj dus niet draaien, zijwaardse spe...
|
andere zuiger - 12-9-2004 14:08
|
[Toon alleen reply]
|
Dat kan je toch ookwel zelf maken??
|
andere zuiger - 12-9-2004 14:15
|
[Toon alleen reply]
|
Is gwoon voor koeling/smering van je small end....
|
velgen probleem - 12-9-2004 14:22
|
[Toon alleen reply]
|
Afbeitmiddel....
|
Teveel compressie. - 12-9-2004 14:29
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Saknet[/b]
ts = gewoon te noep voor een fatsoenlijke uitleg[/quote]
Hou dan gwoon je kop dicht....
|
Teveel compressie. - 12-9-2004 14:52
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: paulus de crosskabouter[/b]
[...]
dan kan ik hem met veel weerstand verplaatsen.
maar doe ik dit in een...
|
Teveel compressie. - 12-9-2004 15:00
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: m T 5[/b]
Kan je eigenlijk teveel compressie hebben? Is dit goed, heeeelllll veel compressie hebben of moet h...
|
uitlaat laten maken - 12-9-2004 15:04
|
[Toon alleen reply]
|
Ask neomlampje of pro tuning eens... (profielnamen)
|
uitlaat laten maken - 12-9-2004 15:15
|
[Toon alleen reply]
|
Daar vraagt hij toch ook nie om:u;)
|
Spring naar pagina: ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ...
|