Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 945 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor Tsxdude AKU MicheL in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ...
Wageningenmeeting 22-08 - 24-8-2004 12:49 [Toon alleen reply]
Drom zat jordi de hele tijd op men wang te likken??:|
Wageningenmeeting 22-08 - 24-8-2004 12:51 [Toon alleen reply]
maw ik ben gebruikt zonder dak het wist...:|
TZR vaag - 24-8-2004 13:02 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider[/b] punkdave zegt tegen mij dat het me olie pompje is.. dat hij teweinig olie krijgt.. hij had he...
TZR vaag - 24-8-2004 13:44 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave][/b] [...] nee he.. hij krijgt te weinig olie.. dan looptie tog warm of niet soms.. dat had i...
TZR vaag - 24-8-2004 13:46 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Bart-DRD[/b] [...] kijke hoe lang jou brom het uithoudt zonder olie?? heb der ook ervaring mee als olie...
Wageningenmeeting 22-08 - 24-8-2004 13:56 [Toon alleen reply]
Nej, toen lag jij al te slapen @ frank... En we vonden en nu net teveel werk om bjorn zijn motor te pakken en je weer op zijn brute wijze wa...
Wageningenmeeting 22-08 - 24-8-2004 14:03 [Toon alleen reply]
Jij slaapt altijd als je teveel drank of geblowd hebt....:u
50cc VS 50cc snel??? - 24-8-2004 14:05 [Toon alleen reply]
Orgineel is vaak begrenst op inlaatpoorten, uitlaatpoort en aantal en grote v/d spoelpoorten.. 50cc snel, is vaak orgineel belgish en dus gewoon st...
Ghostrider was in Nederland!!! - 24-8-2004 14:07 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: wiebutt[/b] Jij bent zeker homo[/quote] :o
Ghostrider was in Nederland!!! - 24-8-2004 14:15 [Toon alleen reply]
Jongenss doe nou ff lieffff...:)
Goeie Ouderwetse NH meeting 21 november - 24-8-2004 17:03 [Toon alleen reply]
Ikke wil ook, maar heb geen vervoer:|
stationair slecht lopen - 24-8-2004 17:47 [Toon alleen reply]
Valse lucht, of er zit rotzooi in je cabr... Maak hem eens goed schoon..
spruitstuk - 24-8-2004 17:50 [Toon alleen reply]
Wat voor aansluiting heeft die cabr?
optrekken yamaha neo's - 24-8-2004 17:51 [Toon alleen reply]
Gooi er zwaardere rolletjes is.... Ik (als scootern00b).....
stationair slecht lopen - 24-8-2004 17:52 [Toon alleen reply]
Rotzooi in je cabr... Maak hem eens schoon!!
optrekken yamaha neo's - 24-8-2004 18:08 [Toon alleen reply]
Bougiee
citta opvoeren - 24-8-2004 18:09 [Toon alleen reply]
Gwoon 13/13 achter leggen en ehmm uitlaat.. leovincie ofzo... kijk op 50cc wat snelle uitlaatjes zijn...
Vastloper Honda NSR - 25-8-2004 1:31 [Toon alleen reply]
Als je naald lager is gebroken heeft je small end een aardige klap gehad..... wat ik me kan voorstellen met eeen warm of vasloperrr
Vastloper Honda NSR - 25-8-2004 1:37 [Toon alleen reply]
Dat ligt dan aan jezelf btw
spruitstuk - 25-8-2004 1:41 [Toon alleen reply]
Dat mag je inboxxen Michel... [edit]Dit bericht is ge-edit door Blorn op 25-8-2004 13:42 [/edit]
TwinAir Filter - 25-8-2004 1:46 [Toon alleen reply]
Het kan verschil maken
mb8 vraag - 25-8-2004 11:53 [Toon alleen reply]
Als hij goed rijd wat is dan het probleem, wrom zou je schakelen als je stilstaat...? Klein stukkie naar voren rollen maybe optie?
Poortentiming - 25-8-2004 16:20 [Toon alleen reply]
Uitlaatpoort...
Poortentiming - 25-8-2004 17:01 [Toon alleen reply]
Gelijk zetten aan je uitlaatpoort.. En je zuigerkop iets naar beneden werken by de spoelpoorten... Heb ik ook en gedaan... Ik zie wel ff pic
tank tsx - 25-8-2004 20:31 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Marthin[/b] brand er een klein stukje dakleer overheen.[/quote] [b]BEUNN[/b] Koop gwoon ff goede tank...
Spring naar pagina: ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved