Resultaten voor t-v-g in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3
|
cilinder moer - 14-4-2008 18:01
|
[Toon alleen reply]
|
dat kn ik inderdaad wel proberen maar kan het kwaat om met 3 bouten ipv 4 te rijden?
|
cilinder moer - 14-4-2008 18:02
|
[Toon alleen reply]
|
ook met air cooled?
|
cilinder moer - 14-4-2008 18:06
|
[Toon alleen reply]
|
okee dus niet doen?
ik ga wel proberen van een vriend een griptang te regelen en proberen of ik dat hele bout eruit kan krijgen
|
cilinder moer - 14-4-2008 18:08
|
[Toon alleen reply]
|
waar een gleufje in zagen in de moer? dat is tog et zelfde idee als met een dremel:P?
|
cilinder moer - 14-4-2008 18:11
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Erik 39[/b]
[...]
hij bedoelt sleufje aan de bovenkant, zodat je hem met schroevendraaier los kan schroeven....
|
cilinder moer - 14-4-2008 18:13
|
[Toon alleen reply]
|
he ik geen apparateur vuur kan wel aan vriend vrag evt.
|
cilinder moer - 14-4-2008 18:17
|
[Toon alleen reply]
|
now way
muurvast:P
|
cilinder moer - 14-4-2008 18:23
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Leen[/b]
[...]
itt jou ben ik helaas wel grappig erik.
kan je trouwens niet een nieuwe moer op die an...
|
gradenplaat - 15-4-2008 21:16
|
[Toon alleen reply]
|
dus wat zall er gebeurten met top/optrekken als ik er een polini 15 gradenplaat op doe?
|
schijfrem wallaroo? - 21-4-2008 7:30
|
[Toon alleen reply]
|
past dat zonder aanpassingen?
mvg.
|
schijfrem wallaroo? - 21-4-2008 8:01
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: nix[/b]
Voorvork van een sky is langer, maar is volgens mij wel aanpasbaar.[/quote]
past hij wel gewoon in he...
|
grondlaag? - 28-4-2008 11:45
|
[Toon alleen reply]
|
dus eerst grondlaag en dan schuren???
|
grondlaag? - 28-4-2008 12:38
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: etienne456789[/b]
hee,
volgens mij 'springt'de lak eraf als je de kappen buigt. Ik bedoel dat dit niet blijft ...
|
knetteren? - 29-4-2008 9:53
|
[Toon alleen reply]
|
het is inderdaad hetzelfde effect als met shoke open.
dus er moet een kleinere sproeier in?
[edit]Dit bericht is gewijzigd door t-v-g op 29-4-...
|
zuiger - 3-5-2008 20:42
|
[Toon alleen reply]
|
<<Daar heb je dan je zuiger, ff de borgclipjes eraf halen, zorg dat ie niet in je blok vallen!!!Dan de zuiger-pen eruit halen, en dan pak je de zuiger...
|
zuiger - 4-5-2008 20:23
|
[Toon alleen reply]
|
die pistonp gaat dus in dat gat in de zuiger en waar komen die clipjes dan? heb je daar mis foto van(A)
|
puch rijd niet langer dan 200meter - 14-5-2008 22:57
|
[Toon alleen reply]
|
ik had precies hetzelfde probleem maar had ff een andere carb geprobeerd werkte toen wel weer,,
|
powerfilter - 20-5-2008 17:05
|
[Toon alleen reply]
|
okee tnx(ik rijd numaar 15 :o
|
powerfilter - 20-5-2008 17:08
|
[Toon alleen reply]
|
weet niet maar met normale lucchtfilter ga ik 60/65 zonder luchtfilter 40 en met powerfilter 15
:P
|
powerfilter - 20-5-2008 17:11
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Guus-iej[/b]
kijk simpelweg ff naar je bougie, weet niet wat er std in zit, maar 12mm met powerfilter en ander ...
|
powerfilter - 20-5-2008 17:15
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Guus-iej[/b]
je hebt het antwoordt feitelijk al zelf gegeven... :z [/quote]
ik ga porberen er een grotere...
|
km teller - 13-6-2008 12:30
|
[Toon alleen reply]
|
waar doe je dat magneetje dan?
[edit]Dit bericht is gewijzigd door t-v-g op 13-6-2008 om 12:32 uur.[/edit]
|
km teller - 13-6-2008 12:35
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: tzrpower[/b]
op je standaard, zo kan je zien hoeveel die weegt als die stilstaat en zo kan je zien hoe hard die...
|
km teller - 13-6-2008 12:36
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard[/b]
op je schijf, en op je voorvork. dan gaat het magneetje langs de zender.[/quote]
heb je mis f...
|
rijbewijs verloren - 23-7-2008 14:46
|
[Toon alleen reply]
|
okee kan close/
|
Spring naar pagina: 1, 2, 3
|