Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 777 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor baquba in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: 1, 2
Aprilia RS50 voorvork - 3-6-2009 19:59 [Toon alleen reply]
Ja, de veerconstante is namelijk gewoon een lineair verband. Elke mm indrukking vergt steeds dezelfde kracht. veerconstante = kracht / indrukking ...
Aprilia RS50 voorvork - 3-6-2009 20:07 [Toon alleen reply]
Nee er wordt helemaal niks stugger, de voorkant komt wel iets omhoog.
Aprilia RS50 voorvork - 3-6-2009 20:11 [Toon alleen reply]
Ook niet, in dat geval heb je te maken met een ''ware'' veervoorspanning. In dit geval (dat absoluut vermeden moet worden omdat je geen negatieve veer...
Aprilia RS50 voorvork - 3-6-2009 20:21 [Toon alleen reply]
Dat jij nog steeds negatieve veerweg hebt na het plaatsen van busjes is niet zo vreemd, dat komt dan omdat de negatieve veerweg die je had voor het pl...
Aprilia RS50 voorvork - 3-6-2009 20:29 [Toon alleen reply]
Aha. Mijn argumenten zijn inderdaad mechanisch gezien geheel juist. :e Maar goed, denk er nog maar eens over na en doe eens wat experimenten wat be...
bochtenwerk gpr, tzr rs2/pro - 15-7-2009 16:27 [Toon alleen reply]
Als je een gpr of een rs50 1999-2005 model niet goed de bocht door krijgt kun je gewoon niet rijden. :e Met alle brommers kun je hard de bocht doo...
Voorvork bijvullen - 15-7-2009 16:53 [Toon alleen reply]
Dop van de voorvork eraf, veer eruit, olie erin, paar keer de poot helemaal in en uit trekken, veer erin, dop erop. :e
Voorvork bijvullen - 15-7-2009 16:58 [Toon alleen reply]
Ja gewoon die dop aan de bovenkant eraf halen, dan zie je de veer zitten en die trek je er langzaam uit, zodat niet heel de vloer onder de olie zit.
Spring naar pagina: 1, 2
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved