Resultaten voor Kampersjaak in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ...
|
"kleine vragen" topic - deel 3 - 15-7-2005 12:59
|
[Toon alleen reply]
|
inprincipe zijn alle bobines uitwisselbaar. ze moeten toch allemaal het zelfde doen
|
SuperMotard races Grave - 15-7-2005 14:26
|
[Toon alleen reply]
|
is dat ver weg voor mij?
|
"kleine vragen" topic - deel 3 - 15-7-2005 15:32
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: ArcticTiger[/b]
Ik mis op mijn carb dus de stationairschroef,
kan het zijn dat ik niet het volledige vermogen ...
|
SuperMotard races Grave - 15-7-2005 15:42
|
[Toon alleen reply]
|
ja das nogal een aardig eindje,
|
Verneveld water als turbo? - 15-7-2005 16:23
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: mt power[/b]
eerst uit water waterstof halen [b]via een of andere reactie[/b].. en dan dat gas opvangen en dat ...
|
imi 50snel honda mt tunen - 15-7-2005 17:20
|
[Toon alleen reply]
|
ik denk dat het komt doordat je timing van de uitlaatpoort te hoog ligt
|
imi 50snel honda mt tunen - 15-7-2005 17:23
|
[Toon alleen reply]
|
heb je zin om een poortmap te maken? :)
is het gelijk duidelijk waar het aan kan liggen, of niet natuurlijk.
|
Het TV programma alarm topic - 15-7-2005 17:33
|
[Toon alleen reply]
|
jaja, eerst lekker maken voor een leuk programma, en dan in eens. ow dat wist ik niet :e :e :e
|
Verneveld water als turbo? - 15-7-2005 17:49
|
[Toon alleen reply]
|
aangezien, 4 takt altijd smering heeft lijkt me het een strakker plan om daar mee iets te proberen dan bij een 2takt
|
"kleine vragen" topic - deel 3 - 15-7-2005 17:50
|
[Toon alleen reply]
|
wat voor brommer?
|
Bigmeeting 2005 (BM2k5) - 15-7-2005 17:51
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz[/b]
mensen, ik ben vanaf nu 5 weekies inactief ;)
tot ziens op de brute bmmmmmmmmm[/quote]
ga je...
|
Verneveld water als turbo? - 15-7-2005 17:54
|
[Toon alleen reply]
|
maar je gaat er toch wel veel inspuiten zodat het je cilinder afkoeld :u
|
imi 50snel honda mt tunen - 15-7-2005 17:56
|
[Toon alleen reply]
|
ok,
dan probeer je dat toch :z
waarvoor maak je dan een topic aan?
[edit]Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 15-7-2005 om 17:56 uur....
|
Het TV programma alarm topic - 15-7-2005 17:58
|
[Toon alleen reply]
|
alleen mtv en tmf
maarja, wij hebben john de mol met talpa :u
[edit]Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 15-7-2005 om 17:59 uur....
|
Grote filmpies topic part 2 - 15-7-2005 18:04
|
[Toon alleen reply]
|
ja dies coewl
|
Verneveld water als turbo? - 15-7-2005 18:55
|
[Toon alleen reply]
|
ja, sowieso wel
[edit]Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 15-7-2005 om 18:56 uur.[/edit]
|
Hoe haal je het vliegwiel van een puch blok? - 15-7-2005 19:12
|
[Toon alleen reply]
|
zit er geen spie baan in en op de krukas?
|
Verneveld water als turbo? - 15-7-2005 19:18
|
[Toon alleen reply]
|
wat bedoel je nou met je filmpje?
ik zie een brommer die aardig hardt loopt
|
18 inch buitenband - 16-7-2005 1:47
|
[Toon alleen reply]
|
een duim
|
HPI met begrenzer - 16-7-2005 14:47
|
[Toon alleen reply]
|
leer hem eerst maar eens afstellen als je hem er onder knikkerd
|
noppenbanden - 16-7-2005 14:49
|
[Toon alleen reply]
|
mwa,
je hebt verschillende noppenbanden. ik rij er al 7k mee op 1 bandje.
hij is nu ook af, maar ik heb er goed grip mee.
|
HPI met begrenzer - 16-7-2005 15:00
|
[Toon alleen reply]
|
denk dat een mallosie roter makkelijker is.
weet niet zo hoe veel die kost
|
HPI met begrenzer - 16-7-2005 15:01
|
[Toon alleen reply]
|
nee maar wel sneller qua gas reactie en optrekken
|
Boete voor slechte banden? - 16-7-2005 15:42
|
[Toon alleen reply]
|
in nederland wel.
neem aan in belgie ook wel
[edit]Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 16-7-2005 om 15:42 uur.[/edit]
|
Boete voor slechte banden? - 16-7-2005 15:47
|
[Toon alleen reply]
|
150 euro voor 2 banden kan nog ja.
dan heb je als het goed is een setje goede banden.
|
Spring naar pagina: ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ...
|