Resultaten voor Thijsse in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356 ...
|
benzine kraan Lifan LF50QT-2A - 26-4-2010 13:53
|
[Toon alleen reply]
|
teneerste gebruik dit [img]http://www.brommerforum.nl/img/post/edit.gif[/img] knopje
ten 2e, een verstopte kraam krijg je wel weer open met een com...
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 26-4-2010 14:08
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: tzrrs[/b]
[...]
te arm lijkt me sterk is een dr50 met een 19mm dellorto.
valse lucht lijkt kan ik wel n...
|
Duplicaatcode - 26-4-2010 15:58
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: tjeerdie[/b]
eerst zelf goed kijken en dan pas vragen? En dit kan denk ik ook wel in het kvt[/quote]
Solli...
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 26-4-2010 16:41
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: RBN[/b]
Ik had het idee dat mijn demper verstopt zat.
Als ik er nu benzine in gooi loopt het er niet aan de ...
|
Routeplanner - 26-4-2010 16:57
|
[Toon alleen reply]
|
men neme google maps
men printe uit de route
men schrijve alle tussengelegen plaatsen op
men volge de borden langs de weg
routeplanner i...
|
krukas doormidden!? - 27-4-2010 22:56
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm[/b]
[...]
als t goed is was dat uit de fabriek natuurlijk niet
vermoeiing krijg je door wisse...
|
Bartelli ricambi - 27-4-2010 23:07
|
[Toon alleen reply]
|
een kabelboomschema googlen, en zelf wat proberen is te moeilijk?
|
(schijf)remmen reviseren - 28-4-2010 11:20
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: hggf[/b]
Ik heb ook een vraagje dat hiermee te maken heeft.
Die o-ringen, kun je gewoon o-ringen gebruiken u...
|
Draad bobine losgegaan (honda mtx) - 28-4-2010 11:22
|
[Toon alleen reply]
|
die stekkers en het binnenwerk ervan is bij veel motorzaken in duitsland voor bijna niks te koop
|
Remmen ontluchten - 28-4-2010 11:35
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk[/b]
[...]
heb geen idee:P werk bijna nooit aan de remme van een brommer.. doe dagelijks bij dat...
|
(schijf)remmen reviseren - 28-4-2010 13:18
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: hggf[/b]
[...]
Misschien een domme vraag, maar ik zie AJP, Grimeca, Heng Tong en Brembo staan.
Maar welke...
|
lassen aan brommer - 30-4-2010 19:32
|
[Toon alleen reply]
|
kan voorkomen, al is de kans klein
accu loskoppelen is meestal genoeg, maar voor de veiligheid de stekkers van je hpi ook ff losgooien
|
welke bouwjaar is mijn honda mtx - 2-5-2010 16:36
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: cornelis123[/b]
kan ook wel in het kleine vragen topic? :] [/quote]
solliciteren voor mod kan op info AT ...
|
"Kleine vragen Topic Deel 43" - 2-5-2010 16:39
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG[/b]
Bijna een mm, maar ik zal dan gewoon een nieuwe fabriceren.
Vindt het wel raar dat deze er bo...
|
Nachttopic Deel 43 0:00-7:00 - 2-5-2010 17:50
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: honda cr mt 80[/b]
zo lekker slapen[/quote]
dan ga maar lekker dromen over een pp
|
Regels innemen brommer - 3-5-2010 9:15
|
[Toon alleen reply]
|
als je kijkt aan de achterkant van je brommer, dan steken daar 2 stukken staal uit met een rubbertje eromheen, daar kan hij zijn voeten opzetten, zijn...
|
Cilinder gebroken - 3-5-2010 15:26
|
[Toon alleen reply]
|
als je kneedbaar metaal toepast zou ik die scheur eerst open slijpen, zelfs nog verder dan het einde van de scheur, en dan een spleet van een 5mm open...
|
Cilinder gebroken - 3-5-2010 15:45
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: ds-sm-apple[/b]
[...]
Ik moet natuurlijk vantevoren wel zeker weten dat dit kneedbaar metaal te vertrouwen...
|
Cilinder gebroken - 3-5-2010 16:01
|
[Toon alleen reply]
|
hehe, zie nu pas dattie 50 km oud is, dan ging ik dr zeker mee terug
|
Spring naar pagina: ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356 ...
|